Bölüm 2

167 16 10
                                    


'Birinci bölümde ki kesitten üç ay öncesi'

"Hey! Duydunuz mu cumartesi günü yapılacak etkinlikte Yuta'nın adı da varmış."
Johnny, çıplak ve ıslak üst bedeninde temiz bir havlu gezdirirken söyledi. Yarı amerikan yarı koreli takımda ki tek melezdi.
Tüm takım antreman sonrası olduğu için sporcuların giyinme odasındalardı.

"Nakamoto Yuta?"
Takımın en iyi oyuncularından biri olan David atıldı. Amerikalı, sarışın bir adam. Yüzü bir heykeli andırıyor  olsa da güldüğünde çocuksu bir yüz ifadesi oluştururdu. "Dostum bence bizimle uğraşıyorsun."

"Doğruyu söylüyorum."

Jaehyun dolabının kapağını kapattı ve Johnny'e bakarken tek kaşını kaldırdı.
"Şu seksi Japon Omega'dan mı bahsediyorsunuz?"

David atıldı.
"Evet. Onu Instagram'da takip ediyorum. Amerika'da olduğunu biliyordum ama etkinliğe geleceğini bilmiyordum. Tanrım, bebeğimi boşlayacak kadar çok antrenman ile meşgul olmuş olmalıyım."
Dolabından telefonunu çıkardı ve eline aldı.

"Ona Instagram'dan mesaj attım ama geri dönmedi. Çok şımarık."
Kevin sohbete dahil oldu. Takımda ki en genç ve yeni sporcuydu.

David güldü.
"Bir gün içerisinde kaç mesaj alıyor sence kevin? Senin mesajına dönmedi diye şımarık mı olmuş oluyor." Son olarak kapüşonlusunu üzerine geçirdi.
"Her neyse. Umarım Johnny doğru söylüyordur ve Yuta'yı gerçekten etkinlikte görürüm. Tanrım ona aşığım."

Odada ki diğer alfalar David'e güldü. Adam gerçekten de Yuta'nın çok büyük bir hayranıydı.
Nakamoto Yuta. Çok gençken birkaç dizi de oynamıştı. Kariyerine oyuncu olarak başlamış olsa da şuan onlyfans platformunun en çok kazanan ve popüler içerik üreticilerinden biriydi. Tüm dünya'da milyonlarca alfanın hayallerinde ki omegaydı.

"Gerçekten güzel bir parça."
Jaehyun işini bitirdikten sonra David gibi dolabının kapağını kapattı.

David hemen atıldı.
"Güzel mi? Yuta mükemmel omeganın gerçek bir tanımı. İlahi bir güzellik ve çekiciliğe sahip. Ona sadece güzel deyip geçemezsin dostum."

Johnny başını iki yana salladı ve iç çekti. "David, gerçekten de dışarı çıkıp kendine bir sevgili bulman gerekiyor dostum."

David omuz silkti ve sırt çantasını aldı. "Her neyse. Hepinizi etkinlikte görürüm. Yuta aklınızı başınızdan aldığında."

"Fotoğraf ve videolarında ki gibi güzel bir kıçı var mı merak ediyorum doğrusu." Kevin da dolabını kapattı. "Onu bir kez olsun düzmenin nasıl hissettirdiğini bilmek isterdim."

David göz devirdi.
"Anca rüyalarında Kevin."

Kevin güldü ve parmağıyla David'i işaret etti. "Kesinlikle doğru bildin dostum. Oldukça eğlenceli rüyalar."

"Her neyse çocuklar, çıkmam gerekiyor görüşürüz."
Jaehyun söyledi ve hala sohbet etmekle olan arkadaşlarının yanından ayrıldı. Odadan çıktıktan sonra koridorda ilerlerken Yuta'yı düşündü. Jaehyun'da merak edip onun birkaç videosunu izlemişti. Kabul birkaç değil neredeyse hepsini. Hatta hepsini.
Bu kadar popüler, güzel bir omeganın çok fazla seçeneği olmalıydı. Kendisiyle ilgileneceğini düşünmemişti hiçbir zaman.
David gibi değildi, gerçekti bir alfaydı.



David'i hayal gücünüze bırakıyorum. Bu sefer idol koymak yerine orjinal erkek karakter yaptım. Ama isterseniz bana batılı, beğendiğiniz birilerinin adını yazabilirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

onlyfans 'yujaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin