𝑨𝒄𝒍𝒂𝒓𝒂𝒄𝒊𝒐𝒏𝒆𝒔
𝐏𝐞𝐧𝐬𝐚𝐦𝐢𝐞𝐧𝐭𝐨𝐬 {}
𝐑𝐞𝐜𝐮𝐞𝐫𝐝𝐨𝐬.""
𝐀𝐜𝐜𝐢𝐨𝐧𝐞𝐬.[]✦ 𝒆𝒔𝒕𝒂.𝒉𝒊𝒔𝒕𝒐𝒓𝒊𝒂 𝒆𝒔 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒅𝒂 𝒑𝒐𝒓 𝒎𝒊 𝒎𝒆𝒋𝒐𝒓 𝒂𝒎𝒊𝒈𝒂 𝑹𝒖𝒃𝒊𝒂𝒏𝒂. 𝑳𝒂 𝒒𝒖𝒊𝒆𝒓𝒐.𝒎𝒖𝒄𝒉𝒐 ✦
𝙰𝚑𝚘𝚛𝚊 𝚜𝚒.𝚎𝚖𝚙𝚎𝚌𝚎𝚖𝚘𝚜.
🅟🅞🅥,🅝🅐🅡🅡🅐🅓🅞🅡🅐
ʟᴀ.ᴇsᴛʀᴇʟʟᴀs.ᴘᴇʀᴅɪᴀɴ.sᴜ ʙʀɪʟʟᴏ.ʟᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ ɢᴀɴᴏ.ᴛᴇʀʀᴇɴᴏ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴊᴇʀ.ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ.ɴᴇɢʀᴏ.ʟᴀʀɢᴏ.ʏ ᴏɴᴅᴜʟᴀᴅᴏ.ᴄᴏʀʀɪᴀ.ᴘᴏʀ ʟᴀ.ᴄᴀʟʟᴇs sᴜ ʀᴏᴘᴀ
ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴀɴᴄʜᴀɴᴅᴀ.ᴅᴇ sᴀɴɢᴇᴇ.ᴇɴ.sᴜs.ʙʀᴀᴢᴏs.ᴄᴀʀɢᴀʙᴀ ᴀ ᴜɴᴀ.
ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ʙᴇʙᴇ sᴜs ᴘᴀsᴏs.ᴇʀᴀɴ.ʀᴀᴘɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ʜᴜʏᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ.ᴀʟɢᴏ ʟᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ ɴᴏ ᴘᴀʀᴀʙᴀ ᴅᴇ ᴄᴀᴇʀʟᴇ ᴇɴᴄɪᴍᴀ sᴏʟᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ʙᴜsᴄᴀᴇ ᴜɴ ʟᴜɢᴀʀ sᴇɢᴜʀᴏ.
ᴘᴀʀᴀ sᴜ ʙᴇʙᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴘᴀʀᴀʙᴀ ᴅᴇ ʟʟᴏʀᴀʀ ʟᴀ ᴍᴀᴅʀᴇ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀʙᴀ ᴄᴀʟᴍᴀʀʟᴀ ᴘᴇʀᴏ ɴᴀᴅᴀ ғᴜɴᴄɪᴏɴᴀʙᴀ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀʙᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴄᴀʟʟᴀʀᴀ ᴅɪᴏ ʟᴀ.ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴄᴀʟʟᴇᴊᴏɴ ᴠᴀᴄɪᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴜɴᴀ ᴄᴀᴊᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴏ ᴀ sᴜ ʙᴇʙᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ʟᴀ.ᴄᴀᴊᴀ ᴄᴜʙʀɪᴇɴᴅᴏʟᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴍᴀɴᴛᴀ ᴅᴇᴄᴏʀᴀᴅᴀ ʜᴇʀᴍᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴇsᴛʀᴇʟʟᴀs ᴄᴏɴ.ᴜɴ sᴜᴀᴠᴇ ʙᴇsᴏ.ᴇɴ ʟᴀ ғʀᴇɴᴛᴇsɪᴛᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ sᴀʟɪᴏ.ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ʀᴇᴢᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴅᴇ ʙᴜᴇɴ ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴀ sᴜ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ʜɪᴊᴀ ǫᴜᴇ ʏᴀ ʜᴀᴄɪᴀ sᴏʟᴀ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴄᴀʟʟᴇᴊᴏɴ.ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴀs ɢᴏᴛᴀs ᴅᴇ ʟʟᴜᴠɪᴀ ᴄᴀɪᴀɴ.sɪɴ ᴘᴀʀᴀʀ. ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴄᴀsɪ ᴅᴏs.ʜᴏʀᴀs ᴀʟɢᴜɪᴇɴ.ʟʟᴇɢᴏ.ʏ sᴇ ʟʟᴇᴠᴏ ᴀ ʟᴀ ʙᴇʙᴇ ʟᴇᴊᴏs ᴅᴇ ᴇsᴇ ᴏsᴄᴜʀᴏ ᴄᴀᴊᴇʟʟᴏɴ ʏ ʀᴇɢᴜᴀʀᴅᴀɴᴅᴏʟᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆- ᴘᴀsᴀʀᴏɴ.ᴄᴀsɪ 15 ᴀɴ̃ᴏs ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ǫᴜᴇ ғᴜᴇ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀᴅᴀ ʙᴀᴊᴏ ʟᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ sᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʙᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ᴇxᴀᴍᴇɴ ᴅᴇ ᴀɴᴍɪsɪᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ ᴅᴇ ᴍᴀɢɪᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʏ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀᴅᴀ ¿ᴘᴏʀǫᴜᴇ ʟᴏ.ᴇsᴛᴀʙᴀ? ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀ ʀᴀᴘɪᴅᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴀ ʟᴀ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ ᴅᴇ ᴍᴀɢɪᴀ ᴇʀᴀ ᴇʟ sᴜᴇɴ̃ᴏ ᴅᴇ sᴜ ɪɴғᴀɴᴄɪᴀ . sᴜ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴇʀᴀ ʀᴜʙɪ sᴛᴀʀ ᴇʀᴀ ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ғʟᴏʀ ᴊᴀᴘᴏɴᴇsᴀ ᴛᴀɴ ᴅᴜʟᴄᴇ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴇᴛᴀʟ ʀᴜʙɪ ʙᴀᴊᴏ ʟᴀ ᴇsᴄᴀʟᴇʀᴀ ɴɪ.sɪ ǫᴜɪᴇʀᴀ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴘᴀsᴀʀ ʟᴀ ɢʀᴀɴ ᴘʀᴜᴇʙᴀ ᴏᴊᴀʟᴀ ʟᴀ ᴀᴄᴇᴘᴛᴇɴ.ᴀʟ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ.ʟᴀ ɢʀᴀɴ.ᴀᴄᴀᴅᴇᴍɪᴀ sᴀʟᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴ ʜᴏʏ sᴇʀɪᴀ ᴇʟ.ɢʀᴀɴ ᴅɪᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴀᴅᴀ.ᴘᴏʀ ʟᴏ.ɢʀᴀɴᴅᴇ ʏ ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴀ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴄᴏɴᴛᴀɴᴅᴏ.sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ. ᴇɴ.ᴇsᴏ.ᴛʀᴏᴘᴇᴢᴏ ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ. ᴇʀᴀ.ᴜɴᴀ.ᴄʜɪᴄᴀ.ᴄᴏɴ ᴏʀᴇᴊᴀs.ᴅᴇ.ɢᴀᴛᴏ ¿ǫᴜᴇ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ?
ESTÁS LEYENDO
☆ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ. ᴅᴇ ᴍᴀɢɪᴀ☆
Fantasy🆄🅽 🅼🆄🅽🅳🅾 🅳🅾🅽🅳🅴 🅻🅰 🅼🅰🅶🅸🅰 🅴🆂. 🆁🅴🅰🅻.🅳🅾🅽🅳🅴 🅻🅾🆂 🅼🅰🆈🅾🆁🅴🆂 🆂🆄🅴🅽́🅾🆂. 🆂🅴 🆅🆄🅴🅻🆅🅴🅽 🆁🅴🅰🅻🅸🅳🅰 🅿🅴🆁🅾 🆄🅽.🅶🆁🅰🅽 🅿🅾🅳🅴🆁 🅲🅾🅽🅻🅻🅴🆅🅰 🆄🅽🅰 🅶🆁🅰🅽.🆁🅴🆂🅿🅾🅽🆂🅰🅱🅸🅻🅸🅳🅰.🅳🅴🆂🅲🆄🅱...