chapter 4

0 0 0
                                    

Tanpa aku sedar diri aku ada kat satu bilik besar bilik dia mewah pula tu.Bebel aku dalam hati.Tapi hati aku tertanya tanya kenapa aku ada kat sini?.Tiba2 ada seorang pembantu rumah masuk untuk bagi ubat.Puan sudah bangun ujar pembantu rumah itu . Saya kat mana.Oh, puan ada kat rumah Tuan muda Zaihan.Aah,apa mana Zaihan tu.Oh, dia kat bawah.Panggil Zaihan tu sekarang menjerit fira.Puan Zaihan ada kat depan pintu.Suruh dia masuk.Baik,puan.Setibanya Zaihan masuk . Terima kasih sebab tolong aku ujar fira.Eh sama2.Aku nak tanya kau satu soalan rumah kau kat mana.Aku takde rumah aku selalu tidur kat bawah jambatan.What! sebenarnya apa jadi dengan kau.Sebenarnya ,mak aku dah meninggal dunia sebab kena bunuh adik aku pun kena bunuh aku sempat lari tapi orang tu masih cari aku lagi banyak benda kau tak tahu pasal aku satu hari nanti kau akan tahu Zaihan mungkin esok mungkin lusa kita tak tahu hanya Allah saja yang tahu.Zaihan terdiam dia tak sangka orang yang ceria macam dia pernah ada kisah silam.Tapi kau janji jangan bagitau sesiapa.Ya,aku janji.Syafira izinkan aku jadi teman hidup kau.Aku nak jaga kau .Aku janji takkan pernah sia sia kan hidup kau.Bodoh ,kau ingat kahwin ni main2 ke kita tak cinta Zaihan lagi satu kita ni masih budak budak lagi .Tapi aku yakin aku boleh jadi suami terbaik untuk kau.Aku janji.Kalau itu terbaik untuk aku,aku terima ujar fira.Zaihan tersenyum lebar apabila mendengar kata2 Syafira.

Aku Selalu Ada Di Sisimu Where stories live. Discover now