Bolumleri gec yazdigim icin ozur dilerimm
~
yine kodumun alarmi uyandirmisti beni. sikicem amina koyim. ama alarmim 13. defa calmis. 13. defa. salak ben. okula gec kaldim... kafama sicim ben.
felix hocalarin amina koyimde senden ozur dilerim...
keske yer yarilsada icine girsem. (kitabi bi uke olarak yazdigim icin semelikle alakam yok.)
off su minho denen sahisda basa bela zaten. niye ben amina
hemen kalkip okul formami giydim. okulla alakam olsa hadi neysede ben derslerde uyuyom aq.
su okul formasi niye var. ucak niye ucuyo. kelebek nie ucuyo. acaba elon musk pirt yapio mu.
neyse.
kosarak okula vardim.
insallah malum kisiyi gormem.. boyle mal mal onume bakmadan konustugum icin birine carpmistim "onune baksana kardesim" diyip uzaklasti.
bi dakka bi dakka.. bu.. bu felix degil miydi?
BENIM JISUNG OLDUGUMU BILE BILE DEDI BUNU?!
ve.. en cok ic acitan ise.. bi grubun yanina gitmesiydi...
"Felix, benim! En yakin arkasasin Jisung!" diye bagirdim. ama nerdee. bana cevap olarak bagirdi "Ben oyle birini tanimiyorum!"
Minho'nun agzindan
Jisungun en yakin arkadasini da tehtid etmistim. suana kadar jisungu sevdigi her kisiden uzaklastirmistim. eninde sonunda sadece bana ait olucakti ;)
onlari nasil mi jisungdan uzaklastiriyorum?
Flashbellek
"Kim Seungmin. Eger simdi o cok sevdigin sevgilinden ayrilmazsan, bu olacaklardan ben sorunlu degilim. Anladin mi?"
"Siz kim olusunuzda-"
"Ben Lee Minho. Tanidin mi?"
"A-a sey efendim... ben cok ozur dilerim.. hemen ondan ayriliyorum!"
"Aferin."
Flashbbellek off
iste bu sekilde jisung benim olucak. tek kalan kisiler ailesi..
Minho
Merhaba bayan Han.Ben Lee Minho hatirladin mi, hm?
+82********
Tabi efendim.Oglum sizindir.
Minho
Aferin.Derhal o evden olabildigince
uzaklasiyorsun duydun mu beni?+82********
Siz nasil derseniz efendim.
*Goruldu*________________
𝑺𝒌𝒓𝒕 𝒔𝒌𝒓𝒕 𝒔𝒌𝒓𝒕 𝒔𝒌𝒓𝒕 𝒔𝒌𝒓𝒕 𝒎𝒆𝒓𝒂𝒃𝒂 𝒔𝒖𝒓𝒕𝒖𝒌 😎
1Sememinho_Ukesung 𝒔𝒂𝒉𝒊𝒔𝒊 𝒂𝒏𝒂𝒎𝒊 𝒔𝒊𝒌𝒎𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒚𝒃 𝒂𝒕𝒊𝒎 𝒅𝒆𝒅𝒊𝒎
𝑪𝒐𝒌𝒌𝒌 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒔𝒊𝒛𝒊 𝒃𝒐𝒍𝒖𝒎𝒔𝒖𝒛 𝒃𝒊𝒓𝒂𝒌𝒕𝒊𝒎 𝒂𝒎𝒂 𝒂𝒊𝒍𝒆𝒗𝒊 𝒔𝒐𝒓𝒖𝒏𝒍𝒂𝒓𝒊𝒎 𝒗𝒂𝒓... 𝒖𝒎𝒂𝒓𝒊𝒎 𝒃𝒆𝒏𝒊 𝒂𝒏𝒍𝒂𝒚𝒊𝒔𝒍𝒂 𝒌𝒂𝒓𝒔𝒊𝒍𝒂𝒓𝒔𝒊𝒏𝒊𝒛.
𝑺𝒊𝒛𝒆 𝒊𝒌𝒊 𝒔𝒆𝒄𝒆𝒏𝒆𝒌 𝒔𝒖𝒏𝒖𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎:
𝒀𝒂 𝟏 𝒉𝒂𝒇𝒕𝒂𝒅𝒂 𝒌𝒊𝒔𝒂 𝒂𝒎𝒂 𝒃𝒊𝒓𝒅𝒆𝒏 𝒇𝒂𝒛𝒍𝒂 𝒃𝒐𝒍𝒖𝒎 𝒈𝒆𝒍𝒊𝒄𝒆𝒌 𝒚𝒂 𝒅𝒂 𝒖𝒛𝒖𝒏 𝒐𝒍𝒖𝒄𝒂𝒌 𝒖𝒛𝒖𝒏 𝒂𝒓𝒂𝒍𝒂𝒓𝒍𝒂 𝒂𝒕𝒊𝒄𝒂𝒎.𝑳𝒖𝒕𝒇𝒆𝒏 𝒌𝒂𝒓𝒂𝒓 𝒗𝒆𝒓𝒊𝒏 𝒄𝒐𝒄𝒖𝒌𝒍𝒂𝒓𝒊𝒎
օվ ѵҽɾíթ վօɾմო αԵოαվí մղմԵოαվíղ!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik | Minsung
FanfictionPov Sahibi İnsta:wattyluvsstay Benim İnsta: hyunjin_.lovefelix Pov: Jisung'a takıntılı olan okulun psikopat öğrencisi Minho, Jisung'un tüm sevdiklerini ondan soğutur veya yaptığı tüm sevgililerinden ayırmayı başarırdı. Jisung elbet kendisinin olacak...