Kilka miłosci, kilka zdrad

3 2 0
                                    

Jak wracałam do domu to zauważyłam Karolinę z jakimś chłopakiem, podeszłam do niej i się zapytałam kto to jest.
- Hej Karolina kim jest ten chłopak ?
Zapytałam z zaciekawieniem.
- Wiktoria, to mój chłopak.
- Chłopak ? Zapytałam.
- Czy to jest Paweł ?
- Tak to on poprosił mnie żebym została jedno dziewczyną i się zgodziłam. - Powiedziała z radością.
- Karolina ja też mam chłopaka...
- Cooo mów mi szybko kto to jest.
- To jest Kuba.
- Kuba ?
- Takk, a przedstawisz mnie z nim ? - Zapytałam.
- Tak choć. - Wzięła mnie za rękę.
- Paweł to jest Wiktoria moją przyjaciółka. - przywitała nas.
- Cześć Paweł, przepraszam ale muszę już iść. - Odparłam.
W drodze do domu minęłam liceum,
Plac zabaw na którym były dzieci i doszłam do mojego domu skromny ale idealny dla mnie. Mój brat płacił za wszystkie rachunki, bo nie miałam pieniędzy. Co dziennie odwiedzała mnie ciocia która mieszkała nie daleko z tąd. Weszłam do mojego domu i siedziałam na moim łóżku, nigdy nie odważyłam się przeszukać pokoju rodziców, ale dziś to zrobiłam.
Przeszukałam szafki i znalazłam zdjęcie z moją mamą i nie znajomym w bardzo ciasnej prawie nie widocznej szafce oni się przytulali.
Czy moja mama zdradzała mojego tatę ? Zadawałam sobie te pytanie cały czas. Postanowiłam przeszukać więcej szafek i znalazłam vapa o smaku lemoniady spróbowałam go.
Był dobry ale uzależniający wzięłam kolejny raz, i kolejny smakowało mi wiem że to od mojej mamy ale postanowiłam to wsiąść i próbować, smakowało mi coraz bardziej. Aż napisał do mnie Kuba z wiadomością :
- Hej co porabiasz ? - Napisał.
- Hej, w sumie siedzę tylko na łóżku.
- Oki
- Kuba mam pytanie
- Tak ?
- Czy ty palisz ?
- Tak mam vapa
- Oki a będziemy jutro po szkole. razem ? - Zapytałam zaciekawiona.
- Tak możemy spędzić czas razem.
-  To weś vapa oki ?
- Okej wezmę a chcesz zapalić ?
- Tak chcę spróbować.
- Okej.
Następnego dnia gdy przyszłam do szkoły zauważyłam Karolinę całująca się z pawłem. Później zaczepił mnie Kuba, złapał mnie w tali a ja ucieszyłam się jak go zobaczyłam odwróciłam się a Kuba od razu mnie pocałował. Dziś nie gadałam z Karoliną, bo cały czas była z Pawłem.
Więc
Byłam cały czas z Kubą, po lekcjach wyszłam z Kubą a on dał mi vapa żeby zapalić wzięłam bucha był o smaku winogronu smakował mi i zaproponował mi że mi da nowego mojego vapa.
__________________________________
PRZEPRASZAM ZA BŁĘDY
__________________________________

To tylko dziewczyna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz