~1,5 Yıl sonra~
Ren abimle uyuyordum birden kapı açılınca yerimden sıçradım.
-Sakin ol kız (Yuma)
-Abi ne yapıyorsun ya ödüm patladı(On-jo)
-Üzgünüm yanınıza yatmaya geldim(Yuma)
-Tamam gel[kenara kayar](On-jo)
Yuma abimde gelip yanımıza yattı.
2 saat sonra alarmım çalmıştı.Ren abim hızlıca kalkıp alarmı kapattı ve bana sıkıca sarılıp uyumaya devam etti.Zorda olsa abimleri uyandırdım ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitmiştim ki annem çoktan hazırlamış salonda oturuyordu.
-Gü-nay-dınn(On-jo)
-Günaydın güzel kızım(Lua)
Gülümsedim ve abimleri çağırmaya gittim.
-Abiiiiiiiii-leriiiiimmmm hadiiiiiiiii(On-jo)
-GELDIK(yuma)
Abimler de geldikten sonra masaya oturduk.Annem televizyonu açmıştı.Televizyonda Blackpink vardı.Ablamı görünce gözlerim doldu ve kendimi ne kadar zorlasamda ağlamaya başladım.Abimler ve annem bana bakıyordu.Ren abim geldi ve bana sarıldı.
-Ablanı özlüyorsun değil mi?(Ren)
-Özlüyorum Blackpink üyelerini, Itzy üyelerini ve fanlarımı çok özledim[ağlayarak](On-jo)
-Abicim sana iyi bir haberimiz var.Koreye taşınıyoruz.(Yuma
-Ne yapabilirim ki?(On-jo)
-SM'e başvurursun kabul edilme ihtimalin yüksek daha önce stajyerlik yaptığın için çok uzun stajyerlik de yapmazsın biz seni destekleyeğiz(Yuma)
-CIDDI MISINIZ?(On-jo)
Hemen abime sarıldım.
~koreye taşındıktan sonra~
SM'e başvurmuştum ama hala cevap gelmemişti. Sabah uyanmış kahvaltıyı hazırlıyorum. Telefonum çalmaya başlamıştı telefonu açtığımda SM'in aradığını gördüm. Telefonu açtım kabul edildiğimi kendi grubumu kurmam gerektiğini söylediler.Evde bir çığlık kopardım.Abimler koşarak mutfağa geldiler.
-Noldu On-jo iyi misin?(Ren)
-Abiiii SM'e kabul edildim.(On-jo)
-Ne sonunda biliyordum(Yuma)
Abimler bana sarıldı.
~4 gün sonra~
Şirkete gidiyordum.SM aramış ve kendi grubumu kurmam için 1 ayım olduğunu söyledi.Şimdi gidip oradaki stajyerlerle tanışacak ve bir seçme yapacaktım.Üye sayımız 5 kişi olacaktı.Hızlıca şirkete gittim.Pratik odasına girdim.İçeride 10 tane stajyer vardı onlara selam verdikten sonra hangi pozisyonda Çıkış yapacaklarını sordum.10 stajyerin 10uda gösterilerini bitirdikten sonra çok kırmamaya çalışarak konuşmaya başladım.
-1 numara amy Sesin çok güzel ama daha çok pratik ve tekrar yapmalısın çok üzgünüm fakat seni elemek zorundayım.(On-jo)
-2 numara Chung Visual olarak Çıkış yapmak için girdin ama seni ana vokalist yapıyorum tebrik ederim grubumuzun 2. Üyesi sensin(On-jo)
-3 numara Jina üzgünüm Jina ama dans ederken çok asık suratlısın ve sahne hakimiyetini geliştirmenin gerek bu yüzden üzgünüm ama seni elemek zorundayım.(On-jo)
-4 numara Yujin Rapin mükemmel o yüzden sen grubun ana Rapçisisin tebrik ederim 3. Üye sensin(On-jo)
(Böyle 5,6 ve 7 numaraları da reddeder ve sıra 8 numaraya gelir)
-8 numara Loyaa Vokal ićin girmiş olsanda seni Visual yapıyorum.Tebrik ederim 4. Üye sensin(On-jo)
-9 numara üzgünüm ama stajyer olalı daha 2 hafta olmuş bu senin için erken bu nedenle seni elemek zorundayım(On-jo)
-10 numara Nini Evet 2.Vokalist de sensin Nini tebrik ederim grubumuzun son üyesi sensin(On-jo)
-Lütfen elenenler üzülmesin siz de biraz daha çalışırsanız çok başarılı olacağınıza inanıyorum.(On-jo)
Elenen stajyerler pratik odasından çıktıktan sonra grup üyeleri ila tanıştım.Chung
23 yaşında
Ana vokalist
JaponYujin
20 yaşında
Ana rap
KoreliLoyaa
24 yaşında
Ana visual
KoreliNini
23 yaşında
2. Vokalist
TaylandlıOn-jo
25 yaşında
Ana dans
Lider
Yarı Japon yarı kırgızGrubun üyeleri bu şekildeydi.şimdi sırada grup,fan,anti ismi bulmaktaydı.
(Uzun süre düşündükten sonra karar verildi)
Grup ismi:Dark Nights
Fan ismi:Moonlights
Anti ismi:DarkinEvet 1 ay sonra JYP ,YG Hybe,Cube,SM şirketlerinin ortak konserinde yeni gruplarda Çıkış yapıp ilk konserlerini yapacaktı.Biz konserde kendi kareografimiz ve kendi sesimizle
K-pop gruplarından şarkılar seçecektik.Birlikte söyleyecekleri şarkı:
Part dağılımı şu şekilde
Shuhua:Nini
Yuqi:On-jo
Soyeon:Yujin
Minnie:Chung
Miyeon:LoyaaChungun tek başına söyleyeceği sarkı:
Yujin'in tek başına söyleyeceği şarkı:
Loyaa'nın tek başına söyleyeceği şarkî:
Nini'nin tek başına söyleyeceği şarkı:
On-jo'nun tek başına söyleyeceği şarkı:
OY VERMEYI UNUTMAYIN