🎀4🎀

33 5 82
                                    

Emirhan'ın seslenmesiyle uyanmıştım.saat çok erkendi,beş buçuktu saat ya.

Hümeyra:Emirhan beni niye kaldırdın bendemi seninle antrenmana geliyorum

Emirhan:spora gidiyorsun ya sende kaldirmasam uyanmazsin sen

Hümeyra:saat 7'de spor

Emirhan:1,5 saat kalmış işte

Hümeyra:ben o 1,5 saatte uyurdum yine yetiştirdim

Emirhan:sen uyanamazdın ben biliyorum seni

Hümeyra:ay tamam hadi git sen kahvaltımı yaparım hazırlanıp çikarim

Emirhan:tamam güzelim

Emirhan'ı kapıya kadar geçirdim. Kocasını ise yollayan ev hanımları gibi hissediyordum kendimi.Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra'da dişlerimi fırçaladım. bakımlarımı kahvaltıdan sonra yaparım diyip çıktım lavabo'dan.Hava biraz aydınlanmaya başlayınca kahvaltımı hazırladım, kahvaltımı yapıyordum çünkü spor yaparken bayılmayayım. Saate bakıp tekrar lavabo'ya girdim bakımlarımı yapacaktım. Bakımlarımı yaptım,saçlarımı topladım ve üstümü giyindim. Şimdi sadece geriye Kalan,çantamı hazırlamaktı. Saat altı buçuktu yarım saatte gidebilirdim sanırım. Telefonumu, cüzdanımı ve anahtarımı alıdımmı diye kontrol ettim. Herşeyi aldıktan sorna evden çıkıp kapıyı dışarıdan kilitledim. Aşağıya otopark'a indim arabayı çalıştırıp çıktım.15-20 dakika sonra varmıştım. Spor'dan çıkışta kızlarla buluşacaktık. Bugün kısaydı sporum 1 saat kadardı.Bütün sporumu tamamladiktan sonra eve geri döndüm.İremi aradım ne zaman çıkacağız diye.

Hümeyra:Alo İrem

İrem:efendim

Hümeyra:sen hala uyuyormusun saat kaç

İrem:kaç?

Hümeyra:10.30 oldu saat

İrem:oldumu o kadar ya

Hümeyra:oldu tabii sen hazırlan ben bir duş alıp çıkarım evden

İrem:tamam hadi görüşürüz

Tuğba

Sabah açok unuttuğum 7 alarmıyla uyandım.Geri uyumaya çalissanda uyuyamadım. Hafta sonu kim neden erken uyanırdı. Benim gibi alarmını açık unutanlar.Sonra başka çarem olmadığını anlayınca yataktan kalkıp duşa girdim.5-10 dakika sonra çıktım duştan. Üstümü giyinip saçlarımı kuruttum.Odama geçip telefonu elime aldım Instagram'a girdim.Emirhan'ın haberini gördüm yanında bir kız vardı umarım hümeyradır diye düşündüm.Acaba arasamıydım Hümeyrayı ben bunu iç sesim ile tartışırken telefonuma bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti.kimdi bu şimdi.Attığı mesaja baktım,ama ne adı yazıyordu ne de başka bir şey.Yazan şey şuydu;'naber? fıstık.' cevap vermek işime gelmemişti açıkçası.Kızlar uyanmıştı sanırım gruba mesaj atıyorlardı ard arda.

*Biz bu topculari nereden bulduk* grubu:

Özüm:haberi gördünüzmü

Filiz:Ne haberi

Yasemin:emirhanin haberi

Gülfidan:hümeyradir umarım

İrem:hümeyraya ama inme indi galiba

Peri:bu insanların işi gücü yokmu ya

Gözde:peri işleri bu zaten

Peri:doğru

Berra:emirhanin gece disarida ne işi var

Yasemin:Berra Emirhan çocuk değil

Tuğba:günaydın yazmak yerine neden magazini konusuyorsunuz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çakma Sarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin