Lina'nın okulundan bir kaç erkek arkadaşı ve bir kaç kız arkadaşı lina'ya bir kafeye gitmeyi teklif etmişlerdi. Lina'nın anne babası ablası Damla ile Lina'yı çok küçükken bırakıp gitmişlerdi Bu yüzden Lina ve Damla tek başlarına kalmışlardı. Lina ablasına kafeye gitmek için izin istediğinde Damla "bensiz bi yere gidemezsin Lina" demişti lina ise bu durumdan şikayetçiydi ablasına "Ya abla neden arkadaşlarımla bi yerlere gidemiyorum 17 yaşına geldim 17" dedi Damla Lina'nın bu söylediğine pek sıcak bakmadı "Lina tek başına gidemezsin çok istiyosan Taha'yla git." Dedi Lina hemen evden çıkıp karşı binaya Taha'nın evine gitti alacaklı gibi kapıyı tıklayınca Taha koşa koşa kapıyı açtı karşısında Lina'yı görünce birşey oldu sanıp korktu "Noldu Lina ablana bişey mi oldu" Lina "hayır Taha ama sana bişey söylemem gerek" dedi. Taha Lina'nın söyleyeceklerini çok merak etti. "Taha benimle beraber kafeye gelir misin. Yanı daha doğrusu arkadaşlarımla kafeye gitcem ama ablam Taha veya ben olmadan gidemezsin diyo" dedi. Taha hiç düşünmeden "tamam Lina gelirim"dedi ve hazırlanmaya gitti. O sırada Lina zaten hazırdı, Taha'da hazırlanınca çıktılar. Yarım saat sonra kafeye ulaşmışlardı ama Taha hiç kimseyi tanımıyordu ve en kötüsü taha 2-3 aydır lina'ya platonikti ve bu yüzden lina'yı kıskanıyordu. Lina herkesi Taha'yla tanıştırmaya başladı Taha erkeklere pek sıcak bakmamıştı özellikle de Burak onun çok sınırını bozmuştu.
LINA
Taha
Burak
DAMLA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şans eseri aşk
RomanceTaha'nın bana olan aşkını itiraf etmesiyle birden midem kasılmıştı ama fark ettimki bende ona çocukluktan beri aşıktım