Yanlış anlaşılma

97 4 3
                                    

Bir süre telefona bakakaldım,Yiğit kimsesizdi. Hayır bu asla bir sorun değildi çünkü bu onun elinde olan bir şey değildi. Sadece böyle bir şey beklemiyordum. Gelen ard arda mesajlarla kendime geldim. Telefona baktığımda yazanın Yiğit olduğunu gördüm.

Yiğit: Hey orada mısın?

Yiğit: Neden cevap vermiyorsun

Yiğit: Sorun öksüz olmam değilmi

Okuduklarımla hızla yazmaya başladım yanlış anlamıştı.

Siz: Hayır sorun asla o değil

Siz: Sadece beklemiyordum

Siz: Ve ayrıca insanların sana bu yüzden küfür etmesi çok saçma

Yiğit: Böyle düşünmene sevindim

Yiğit: Bir çok kişi bunu duyduktan sonra konuşmayı bıraktı

Siz: Hayır ben öyle biri değilim

Siz: O onların karaktersizliği

Yiğit: Teşekkür ederim

Siz: ne için teşekkür ettin

Yiğit: Diğerlerine benzemediğin için

Yiğit: Benim şu an kapamam gerekiyor

Yiğit: Sonra konuşuruz

Siz: Peki

Siz: Görüşürüz

Telefonu kapatıp yanıma attım. Beni tamamen yanlış anlamıştı bir an. Öksüz olması onun suçu değildi ki. Hiç kimse bunu seçmezdi. Derin bir nefes alıp yataktan kalktım.  Duyduklarımdan dolayı oda beni basmaya başlamıştı. Küçük balkonuma çıkıp derin bir nefes aldım. Hayat ne kadar adaletsizdi. Benim ailem her zaman en büyük yardımcımdı, onların desteğiyle şu an avukattım. Ama Yiğit gibi şanssız insanlar ailelerini kaybediyorlardı.

Sıkıntılı bir nefes verip içeri girdim. En iyisi kendime bir kahve yapıp kitap okumaktı. Sadece kitaplığım için 2+1 ev tutmuş ve bir odasını tamamen kitaplarıma ayırmıştım.

(Bunun diğer tarafındada kitaplık olduğunu düşünün)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bunun diğer tarafındada kitaplık olduğunu düşünün)

Önce mutfağa girip kendime güzel bir  kahve yaptım. Ardından özenle hazırladığım kütüphaneme geçip kitap seçmeye başladım. Kitap seçmekte gerçekten zorlanıyorum çünkü çok fazla okumadığım kitap vardı ve ben sürekli yeni kitap alıyordum en son elime okumaktan asla sıkılmadığım suç ve cezayı aldım. Koltuğa oturup kitabı açtım.

Sonunda kitabı kapattığımda aradan 2 saat geçtiğini fark ettim. Kendime tekrar ve tekrar şaşırarak kitabı yerine bıraktım. Kitap okurken zamanın nasıl geçtiğini asla anlayamayanlardanım. Odama geçip telefonumu elime aldım. Hala Yiğit'ten mesaj yoktu. Madem o yazmıyorsa ben yazarım mantığıyla yazmaya başladım.

Siz: Selam (13:24)

Yiğit: Selam (13:40)

Yiğit: Kusura bakma yazmaya vaktim olmadı

Siz: Sorun değil

Siz: Ama merak ettim

Yiğit: Neyi?

Siz: Nasıl bir işin varda bu kadar uzun sürüyor?

Yiğit: Askerim ben

Yiğit: yarın bir göreve çıkacağız

Yiğit: Onunla alakalı toplantı yapıldı

Gözlerim açık bir şekilde telefona baktım. Ben şu an bir askerlemi yazışıyorum. Üstüne ben bir askere küfürmü ettim. Kendime saydırarak yazdım.

Siz: Vayy askersin demek

Siz: Rütben ne bay asker

Yiğit: Daha askerlikte ilk yıllarım

Yiğit: O yüzden şu an erim

Siz: Olsun canım

Siz: Erler asker olmuyor mu

Yiğit: oluyor tabiki

Siz: Bu arada

Siz: Görev falan dedin de

Siz: Tehlikelimi bu görev

Yiğit: Maalesef işimde güvenlik kavramı yok

Yiğit: Her an her şey olabilir

Siz: Anlıyorum

Siz: Dikkat et ama yinede kendine

Yiğit: Ederim merak etme

• • •

Vayyy Yiğit'imiz asker çıktı. Bu arada kurguya başlarken en başından beri aklımda asker kurgusu yazmak vardı. Arkadaşlar bu arada siz yorum veya yıldıza basmadığınız için sınırımız 20 okunma.

Bence zor bir sınır değil. Neyse hepinizi çok seviyorum bir sonraki bölümde görüşürüzzzz

Yanlış numara/ Texting Where stories live. Discover now