"Güven hayır yapamazsın bunu yapmaya hakkın yok"
"Senin hakkın var mıydı bana bunu yapmaya çocuklarımı benden saklamaya sen hak ettin Neslihan çocukların yüzünü asla göremeyeceksin"
"Bunu nasıl yaparsın anne nasıl saklarsın babamızı bizden"
"Seni asla affetmeyeceğiz bizi kaybettin anne""Hoşçakal Neslihan"
"Güven hayır yapamazsın hayır hayır "
...
Hayıııır. Nefes nefese uyanan kadın hala rüyanın etkisindeydi.Telaşla kalkıp çocukları kontrol eden kadın çocuklarının mışıl mışıl uyuduğunu görünce biraz olsun rahatladı.
Yürüyüşe çıkmak için odasına geri döndü üzerini giyinen kadın hala rüyanın etkisinde olduğunu hissediyor ve bunun kolay kolay gitmeyeceğini biliyordu. Yaptığı yürüyüşten sonra eve gelen kadın üstündeki teri atmak için uzun ve rahatlatıcı bir duş aldı.
Duştan çıkan kadın işe gitmek için hazırlanıp çocukları kahvaltıya uyandırmak için odadan çıktı. Kızının kapısına gelen kadın kapıyı çalıp içeriye girdi kızının yatağını boş görmesiyle telaşlandı fakat gelen kahkaha sesleriyle kızının çoktan kalktığını hatta ikizini de uyandırdığını anladı.
Oğlunun odasından gelen gülüşmeler kadını rahatlatmak la beraber gördüğü rüyanın etkisinden birazda olsa çıkmasını sağlıyordu
"Günaydın" diyerek odaya giren kadını gören ikizler yüzlerindeki gülümsemeyle annelerine aynı şekilde karşılık verdiler.
"Nasılmış benim fıstıklarım bugün"
"Mercan biraz hatta fazlaca heyecanlı bende aynı klasik Yaman Ali işte"
"Neden bu kadar heyecanlıymış benim güzelim" aynı zamanda kızının yanına gelmiş ve başına bir öpücük kondurmuşdu. Tabiki kıskanç Yaman Ali boş durmadan yanağını göstermiş ve annesinin onu da öpmesini sağlamıştı.
"Bugün müzik grubuyla ilk provamızı yapacağız"
"Eminim Ki şahane geçecek güzelim istiyorsan hastaneye geçerken seni bırakayım"
"Hayır demem"
"E beni de rüyanın yanına atarsınız "
"Oğlum kıskançlık yapma kendi araban la git işte"
"Mercanada bir türlü ehliyet aldıramadık alsa senide yormayacak beni de biryere gideceği zaman hep beni arıyor bıraka bilir misin diye"
"Sizi yorduğu mu bilmiyordum bundan sonra kendim işimi hallederim"
"Sen bizi hiç yorar mısın kızım Yaman Ali de kıskançlığı dan böyle yapıyor neyse konuyu kapatıyoruz ve beraber kahvaltıya iniyoruz"
"Siz inin anne ben giyinip geliyorum "
Neslihan oğluna tamam diyip kızıyla beraber kahvaltıya indi. Masanın başında oturmuş babasına günaydın diyerek yerine oturdu. Yaman Ali'nin de aşağıya inmesiyle kahvaltıya başladılar.
"Neslihan bugün yeni ortaklar gelecek seninde orada olmanı istiyorum biliyorsun benden sonra hastahane nin başına sen geçeceksin ve yeni ortaklarımızın imzayı seninle atmalarını istiyorum"
"Peki baba toplantı saat on birde değil mi?"
"Evet kızım ben birazdan çıkacağım adliyede biraz işlerim var avukatı sonra sana göndereceğim"
"Bende birazdan çıkarım zaten"
"Yeter iş konuştuğumuz bence şuanda ortaklardan daha önemli bir meselemiz var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmeyen Bir Sevda
FanfictionYalan Ve Aşk Herkes yalanların altında ezilecek mi yoksa Aşk bu savaşta da galip gelecek mi