Jest godzina około 10.. gdy smacznie sobie spałam nagle weszła do mojego pokoju moja 14letnia siostra Diana i zaczęła mnie budzić
-Sophie!! Wstawaj za 2 godziny jedziemy!- krzyczła do mnie.
Nie umiałam wytrzymać tego jej krzyku więc wkoncy wstałam
-Dobra już wstaje!- gdy to powiedziałam to automatycznie ona wyszła z pokoju.
Wstałam z łóżka i podeszłam do szafy.
Wybrałam sobie jeansowe baggy spodnie i czarny top z długim rękawem, następnie podeszłam to toaletki i zrobiłam sobie makijaż...
Gdy już skończyłam to wzięłam plecak i zaczęłam pakować kosmetyki, perfumy ,mgiełki itp. Jak już spakowałam plecak zeszłam na dół do kuchni i zrobiłam płatki z mlekiem. Usiadłam do stołu i jadłam je. Gdy sobie tak jadłam to podeszła do mnie mama.
-Kochanie za 10 minut wychodzimy posmiesz się.- gdy to powiedziała szybko zjadłam i pobiegłam do pokoju i wzięłam walizkę oraz plecak.. Gdy schodziłam na dół to już wszyscy byli gotowi czyli mama, moja siostra Diana i mój tata.. więc ubrałam buty i wyszłam razem z nimi. Wsadziłam bagaże do bagażnika i wsiadłam do samochodu. Wszyscy już wszedli do auta i zaczęliśmy jechać. Jechaliśmy przez jakąś godzinę i przez ten cały czas słuchałam muzyki..
Wkońcu dojechaliśmy na lotnisko. Wysiedliśmy z auta i wzięliśmy wszystkie bagaże i w biegu weszliśmy na lotnisko bo za 7 minut mieliśmy mieć samolot.. Weszliśmy do samolotu i usiedliśmy na swoje miejsca. Mieliśmy lecieć 9 godzin więc przez ten czas słuchałam muzyki albo spałam..
CZYTASZ
Summer
Teen Fictionopowieść jest ta o 17letniej Sophie która pojechała do Chorwcji na wakacje z rodzicami ale poznaje tam pewnego pięknego dredziaża... czy coś z tego będzie?