𝘖𝘉𝘐𝘛𝘖 : 𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚔𝚘𝚗𝚊𝚑𝚊 𝚠𝚑𝚊𝚝. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚊 𝚟𝚊𝚕𝚒𝚊𝚗𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚘. 𝚂𝚒𝚛 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚌𝚛𝚒𝚏𝚒𝚌𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝. 𝙺𝚘𝚗𝚘𝚑𝚊 𝚋𝚞𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝐊𝐀𝐊𝐀𝐒𝐇𝐈 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖.
𝘔𝘐𝘕𝘈𝘛𝘖 : 𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚋𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚘𝚏 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚒𝚕𝚕𝚊𝚐𝚎𝚛𝚜 𝚖𝚘𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚋𝚢 𝐊𝐀𝐊𝐀𝐒𝐇𝐈 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍
𝑂𝐵𝐼𝑇𝑂 : 𝙸𝚗𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝 ( 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 )
𝘔𝘐𝘕𝘈𝘛𝘖 : 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝐊𝐀𝐊𝐀𝐒𝐇𝐈 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚖𝚖𝚊𝚝𝚎𝚜 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝.
𝘖𝘉𝘐𝘛𝘖 : 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍
𝘔𝘐𝘕𝘈𝘛𝘖 : 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚜𝚑𝚊𝚖𝚎 𝐒𝐀𝐊𝐔𝐌𝐎 𝐇𝐀𝐓𝐀𝐊𝐄. 𝙵𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚎𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎.
𝘖𝘉𝘐𝘛𝘖 : 𝙰𝚑𝚑!! (𝚂𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍).
𝘔𝘐𝘕𝘈𝘛𝘖 : 𝟻 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚑𝚊𝚜 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍 𝐒𝐀𝐊𝐔𝐌𝐎 𝐇𝐀𝐓𝐀𝐊𝐄. 𝚂𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚜 𝚊 𝚝𝚎𝚊𝚖 𝚕𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚊 𝚝𝚘𝚙 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗. 𝙰𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚜𝚒𝚘𝚗. 𝚃𝚑𝚎 𝚟𝚒𝚌𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚜. 𝚃𝚎𝚊𝚖𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚛𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝙺𝚘𝚗𝚘𝚑𝚊. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚊𝚖𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚊𝚖𝚖𝚊𝚝𝚎𝚜 𝚑𝚒 𝚊𝚋𝚊𝚗𝚍𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗. 𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙺𝚘𝚗𝚘𝚑𝚊 𝚜𝚞𝚏𝚏𝚎𝚛𝚍 𝚖𝚞𝚌𝚑. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚕𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚋𝚘𝚟𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚞𝚝𝚛𝚝𝚜 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑. 𝙸𝚗𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚏 𝚍𝚎𝚏𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚊𝚖𝚖𝚊𝚝𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚒 𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚕𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚊𝚖𝚖𝚊𝚝𝚎𝚜. 𝙷𝚎 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍. 𝚄𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚠𝚗 𝚕𝚒𝚏𝚎.
ᴇᴠᴇʀʏ ᴍɪsᴛᴀᴋᴇs ᴡᴇ ᴅᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ ᴄᴏᴜʟᴅ sᴇᴇ ʙᴜᴛ ᴇᴠᴇʀʏ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ ᴛʜɪɴɢs ᴡᴇ ᴅᴏ ᴛʜᴀᴛ ɪs ᴛʜᴇʏ ᴄᴀɴ'ᴛ sᴇᴇ.... ;(
YOU ARE READING
𝙏𝙃𝙀 𝙒𝙃𝙄𝙏𝙀 𝙁𝘼𝙉𝙂'𝙎 𝙎𝘼𝘾𝙍𝙄𝙁𝙄𝘾𝙀
Random𝙞𝙩'𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙖 𝙣𝙞𝙣𝙟𝙖 𝙬𝙝𝙤 𝙬𝙖𝙨 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙙𝙚𝙥𝙧𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙪𝙞𝙘𝙞𝙙𝙚 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙛𝙤𝙧 𝙡𝙤𝙨𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙞𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 ;(