Bugün Mart'ın 23'ü ve aynı zamanda benim doğum günümdü.Bugün 23 yaşıma girecektim,bunun heyecanıyla hızla yataktan kalktım .Odamdaki boydan aynanın karşısına geçip ,kendimi incelemeye başladım .Ne giyeceğimi düşünürken aklıma okulun olduğu geldiği an oflayarak gardırobuma doğru yürüdüm .Gardrobumdan okul formamı aldım ,üstüme giydim,odamdaki boy aynaya tekrar döndüm.Omzumun biraz aşağısına kadar gelen turuncu saçlarım düz olduğu için açık bırakmayı tercih ettim.Gözlerim çekik,kirpiklerim kıvrık olduğu için rimel sürmeyi tercih ettim .Yüzümde çilli olduğundan sadece allık sürdüm .Dudaklarım dolgun ve çilek tonunda olduğundan birşey sürmedim .Boy aynamdan kendimi incelenmeyi bıraktım ,çantamı alıp odamdan çıktım.Kapımı ardımdam kapattım .
Annem ve babam hala uyuyordu. Üniversite 4.sınıf'ım ,bu yıl son dönemim ve tıp bölümü okuyorum.Eğer bir aksiklik çıkmazsa doktor alacam.Bugün doğum günüm olduğu için çok mutluyum.Evden dışarı çıktım ve otobüs durağına doğru yürümeye başladım .
Acaba hatırlayacaklar mı doğum günümü ?Acaba ne hediye alacaklar?Doğum günümün mutluluğundan az kalsın otobüs durağını kaçırıyordum.Otobüs durağına oturdum .Telefonu mu elime aldım ve kimseden mesaj gelmeyince geri kapattım .Biri yanıma oturunca kim olduğuna baktım ,oturan Deniz'di.Onunda saçları benim ki gibi turuncuydu.Saçlarının uç kısımları kıvırcıktı.Gözleri açık yeşil ve koyu yeşilin karışımıydı.Dudakları benim ki gibi çilek rengindeydi ama dolgun değildi .Kulaklarında kulaklık takılıydı.Telefonuna bakıyordu ,neye baktığını merak ettiğim için bende baktım .O sırada Deniz hemen telefonu kapattı sanki telefonuna baktığımı görmüş gibi -ki nerden görecekse-Bana baktığında kulaklığını çıkardı.
"Günaydın "dedim.
"Sanane Defne benim günümden?"Bu da ne demekti şimdi ?
"Neden öyle söyledin ki De-"cümlemi bitiremedim çünkü otobüs geldi .
Otobüse ilk ben bindim,Deniz'de arkamdan bindi .En arka koltuğun bir önüne oturdum,Deniz'de en arka koltuğa oturdu.Bende cam kenarında oturduğum için camı seyrettim.Acaba Deniz nexen sabah öyle dedi bana,hem yanıma da oturmadı ama Deniz'içok seviyordum ve okul bittiği zaman ona açılmayı düşünüyordum.
Okula varmıştık otobüsten indim ,Deniz'de ardımdan indi.Benimle hiç konuşmadı.Merdivenleri beraber çıkmadık ,sınıfa girdik.En öne oturdum ,Deniz'de bir arkama oturdu.Sınıfta ben ve Deniz dışında kimse yoktu demekki erken gelmiştik.
( 15 dakika sonra )
Herkes geldi bir tek Almina gelmedi.İçimden homurdanıyordum. Okuldaki çoğu kişiyle iyi anlaşırdım ama Deniz,Işıl ,Yağmur ve Almina'yla daha çok samimiydik.Bir kaç kişi daha geldikten sonra nihayet Almina'da geldi.
Almina'nın boynuna kadar gelen, omzuna yakın,kısa ve kumral saçları var.Bugün saçını hafif dalgalandırmıştı.Benim yüzümdeki çillerin aynısından ondada var.Kirpiklerine sürdüğü rimelle,ela gözleri ortaya çıkmıştı .Almina bana bakmadan Deniz'in yanına oturdu.
Arkamı döndüm ve "Sanada günaydın Almina"dedim .Almina bana baktı;gözlerini devirip,"Geliyormusun bugün partiye Deniz?"diye sorduğunda kalbimde bir sızı hissettim.Kalbimi avuçlarına aldılar ve sıkıştırıdılar avuçlarında."Ne partisi ?"diye sordum .İkisi aynı anda "Seni ilgilendirmeyen işlere burnunu sokma."dediler.Avuçlarındaki kalp parçalandı,kırıkları ise toz oldu...
Önüme döndüm ve akmak için can atan gözyaşlarımı zor tuttum.Benle asla böyle konuşmayan arkadaşlarım; Bugün doğum günümde beni düşman olarak görüyorlar.2 dakika sonra zil çaldı ve öğretmen içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Ezgisinde
Mystery / ThrillerHer şeyin böyle olacağını bilseydim asla Deniz' e güvenipte o doğum gününe gelmezdim...