İyi okumalar!
--------------------------
İtadori bir anlığına saçmaladığını düşündü... En fazla ne yapabilirdiki zaten? Tek seçeneği uyumaktı. Tarihe baktı cuma akşamıydı. Bu onu mutlu etmişti güzel bir uyku çekebilir ve tatilini arkadaşları ile ayırabilirdi... Ama hâlâ üzülüyordu sert mi davranmıştı? Duygusuz mu olmuştu? Neden böyle yapmıştı ki? Bu düşünceler onun aklını ele geçiriyordu... Kendini boşu boşuna mutsuz edecekti yine... Sadece uyuyup gitsem ne olurdu? Diye düşünmeyide ihmal etmedi ama günün sonunda yine uyuya kalmıştı...
Cumartesi sabahı
İtaodri yine esneyerek uyanmıştı saate baktı saat 13:30 'tu baya geç uyanmıştı ama umursamadı ve üstünü giymeye başladı... Bugün ne yapacak kendisinde bilmiyordu galiba yine diğerleri ile takılacaktı. Üstünü giyindikten sonra kendisine yetecek kadar bir kahvaltı hazırladı ve odasından çıkmaya başladı... Gel gör ki İtadori gerçekten ne yapacağını bilmiyordu. Sanırım bugünkü hedefi Megumi olacaktı. Evet bencede iyi bir fikir! Tatilini kim arkadaşları ile geçirmek istemez ki?
...
İtadori Megumi'nin kapısına gitti ve tıklattı
M:Kim o?
İ:Ah.. Merhaba!
Megumi İtaodri'yi beklemiyrodu ama yinede hoş karşıladı
M:Bir sorun mu var İtadori? Gel buyur şöyle
Diyerek İtadori'yi odasına aldı
İ:Şey diyecektim... Bugün hem tatil yani bir planın yoksa...
Megumi konunun nereye varacağını anladı hem mutlu olmuştu hemde üzgün... Ama en baskın gelen duygusu üzüntüydü
M:Çok hoş olurdu aslında ama bugün başkasına sözüm var gerçekten üzgünüm İtadori..
İtadori'nin yüzü düşmüştü... Ama neyse , belki yarın giderlerdi değil mi? En azından başka günlerde takılabilirlerdi hem sözü de varmış diyerek drama yaratmadan oradan ayrıldı...
İ: Şimdi ne yapacaksın İtadori?
Evet... Şimdi ne yapacaksın İtadori? Nobara ile gezemezsin Sensei zaten... Kimle takılacaktın şimdi? Diye düşünürken birisi onun omzuna dokundu...
S:Naber İtadori?
Arkasını döndüğünde onu hoş bir suratla karşılayan Sukuna'yı gördü... Ve aklına o fikir geldi
İ:Merhaba Sensei!
S:Ahaha! Bana Sensei dememe gerek yok sadece Sukuna desen bile okur İtadori!
Diyerek Sukuna İtaodri'nin sırtını sıvazladı...
İ:Sensei benim için daha uygun! Hem konuşuyorken birşey sormak isterim açıkçası... Şey diyecektim eğer bugün işiniz yoksa birlikte takılalım mı?... Bugün arkadaşımın işi varda... Zorunluluk gibi hissetmeyi bunu!
Dedikten sonra sonra Sukuna kıkırdadı açıkçası onun için sıkıntı yoktu çünkü zaten yeni gelmişti ve üstünde o kadar bir yük yoktu...
S:Neden olmasın? Hem sende biraz bana bu okulu anlatır birazda iyi vakit geçiririz! Sana bir kaç teknik ogretirim hoşuna gider , değil mi?
Dedikten sonra İtadori'ye baktı ve mutluluktan havaya uçan bir yüzü gördü... İkiside sevinmişti hem zaman geçirecek bir aktive bulmuşlardı hemde yeni şeyler öğrenecektiler!
İ:Tamam o zaman! Eee... Şimdi ne yapacağız?
İtaodri herşeyi planlanmıştı ama bu kısmı unutmuştu... Ama Sukuna'nın aklında bir fikir vardı bile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtadori x Gojo //
General Fictionİtadori yeni lisesindeki hocasını çok sıcak kanlı bulmuştu. Ama hocası sadece onun için öyleydi (Helelele) ------------- !SMUT , ARGO GİBİ ÖĞELER İÇERİR!