ˏˋ°•*⁀➷ 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐎!
( 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚 / 𝐢𝐫𝐥 )
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐚𝐝𝐚 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐫𝐚𝐮𝐧𝐭 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐤𝐚𝐭𝐬 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐊𝐚𝐭𝐞'𝐬,𝐰𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐚𝐭𝐞'𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐲𝐥 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐢 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞, 𝐢 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐬𝐞𝐞 𝐤𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐦𝐞, "𝐡𝐞𝐲 𝐤𝐚𝐭𝐞" 𝐢 𝐬𝐚𝐲 "𝐡𝐢 𝐦𝐢𝐥𝐚 𝐮 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞𝐬?" 𝐮𝐦 𝐢 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐲 𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞" 𝐢 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐤𝐚𝐭𝐞'𝐬 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐬𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐢 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐛𝐛𝐢𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐳𝐞𝐧,𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐮 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐧𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐛𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐭𝐞'𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐮 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐮 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐫" 𝐮 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐲𝐞𝐚𝐡?" 𝐢𝐦 𝐬𝐨𝐨𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮 𝐮𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲 " 𝐤𝐚𝐭𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐩 " 𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐤 𝐦𝐢𝐥𝐚 𝐠𝐨 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐤 𝐡𝐨𝐰 𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐮 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 "𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐦𝐦𝐨𝐫𝐰 𝐤𝐚𝐭𝐞" 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐡𝐮𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐬 𝐮 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 "𝐨𝐤 𝐛𝐲𝐞 𝐤𝐚𝐭𝐞 𝐮 𝐰𝐚𝐯𝐞" 𝐚𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐮 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫"𝐘𝐨𝐮 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐮 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐩𝐣𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐩𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐧𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐨 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐢𝐭" 𝐢𝐭𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐰𝐨 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰"
-----𝐈𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄,
𝐤𝐚𝐭𝐞:) & 𝐦𝐢𝐥𝐚
𝟏𝟎:𝟎𝟎𝐚𝐦
𝐤𝐚𝐭𝐞:)
mila are awake?𝐤𝐚𝐭𝐞:)
mila it's ten𝐤𝐚𝐭𝐞:)
are u ok?𝐤𝐚𝐭𝐞:)
milaaaaaa𝐤𝐚𝐭𝐞:)
mila are ignoring me?
did I do something𝐦𝐢𝐥𝐚
u didn't do
anything I just woke up𝐤𝐚𝐭𝐞:)
ok goodmorning!
just wondering if u are coming
to the photo shoot today?
𝐦𝐢𝐥𝐚
yes I'm coming dyl
wants me to come and
help her
𝐤𝐚𝐭𝐞:)
ok I'll see you there!𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐮𝐩𝐥𝐨𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐲𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭𝐬 𝐮𝐩𝐥𝐨𝐚𝐝𝐞𝐝 𝐧𝐨𝐰! 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲 𝐢𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐝𝐚𝐲 𝐨𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞!
YOU ARE READING
𝐭𝐰𝐨 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞
Romance𝐓𝐰𝐨 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐯𝐞 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐮𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝:𝐚𝐩𝐫𝐢𝐥 𝟏𝟗,𝟐𝟎𝟐𝟒 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝: 𝐤𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧 𝐱 𝐟𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞! 𝐨𝐜