Vote+Yorum atmayı unutmayın...
İYİ OKUMALAR..."Ne kadar?"
"150 abla." Taksiciye 200 TL verip indim.
"Üstü kalsın."
Bugün ilk iş günümdü. Yine o nalet görevler'den birindeydim, ne kadar istemesemde yapmak zorundaydım.
Taksi'den inip karşımda duran 30 katlık kocaman şirkete baktım. Etrafdaki insanlara baktım,işlerinde bile bu kadar mutluydular. Neyse kendimi toparlamam gerekiyordu buraya gerçekte ne için geldiğimi unutmamam gerekiyor.
Şirketin kapısına doğru ilerledim, kapıda duran sekreterin yanına gittim, yüzüme sahte bir gülücük kondurup konuştum. "Merhaba, asistanlık başvuru için gelmiştim?"
"Adınız?"
"As- Eylül Akbulut " Huuu neredeyse pot kırıyordum.
"Evet patron asistanlığı için gelmişsiniz." Evet anlamında kafamı salladım, o ise devam etti.
"Patronun odası 22' inci katta orada Tuğce hanım var ona derseniz götürür sizi patronun odasına."
Sahte gülümsemeyle. "Tamam, teşekkür ederim." Dedim.
Asansöre doğru yönelip bindim, 22 kata basıp gelmesini bekledim. Geldiğimde girişte bir güvenlik olduğunu gördüm.
"Durun hanımefendi! Buraya öyle elinizi kolunuzu sallayıp giremezsiniz!" Dedi güvenlik.
"Anlamadım."
"Burası patronun katı ve buraya işi olmayan giremez. Lütfen adınız."
"Ne yapacaksınız."
"Burada bir işiniz varmı yokmu ona bakacağım."
"Eylül Akbulut sen bakmadan söyleyeyim patronun asistanı."
Önündeki bilgisayara bakıp konuştu. "Evet patronun asistanıymışsınız."
Geçeceğim sırada güvenlik tekrar durdurdu. Ayyy sabır!
"Lütfen şuraya çantanızı koyun kontrol edilmesi lazım ve tabiki sizde."Anlamaz şekilde bakınca açıkladı.
"Yani siz yeni olduğunuz için bunu yapıyoruz diğer günler yapmayacağız güvenlik açısından."
Kontrol için çantamı koydum o kontrol edilen makinaya.(adı ne bilmiyorum ama bence siz anladınız ne demek istediğimi.)Sonrada elimi kolumu açıp beni kontrol etmesini bekledim Allahtan elinde kontrol makinesi vardı, orama burama dokunarak kontrol etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel +18
RomanceAraba kırmızı ışıkta durunca, Arel bey hiç beklemediğim bir şey yaptı. Üzerime eğildi, çok yakındık. Ani hareketiyle şaşırsamda ses çıkartmadım. Fısıltıyla "Hafızan çok kötü." Gözleri dudaklarıma kaydı, tekrar gözlerime çıkartıp konuştu. "Eskileri...