kimdi bu?

11 0 3
                                    

Gelen mesajla birlikte merakım artmıştı yazan her kimse kötü biri olduğu kesindi telefonu açıp cevap verdim :
"Kimsin?"

-"kim olmamı istersin ördek"

"Fazla uzatmadan kim olduğunu söyle ve bana ördek demeyi kes"

-"kim olduğumu yakında öğrenirsin ördek"

"Peki senin Bir şey diyeceğin yok engelliyorum"

-"peki peki sadece şunu diyeyim gizli bir zorban"

"Hesabımı nereden buldun?"

"Konu sen olunca bulunuyor bir şekil ördek "

"Peki seninle daha fazla uğraşmayacağım gidiyorum"

Zorbam olduğunu söyledikten sonra korkmaya başlamıştım çünkü hayatım boyunca zorbalandım ve yeni okulumda iyi görülmeyi istiyordum akşam olmuştu üvey annem ile babam yine dışarıdaydı evde yemek yoktu bende biraz alışveriş yapmak için markete gitmiştim bir kaç cips ve makarna alıp marketten çıktım
Karşıma koridorda karşılaştığım adını bile bilmediğim çocuk çıkmıştı beni gördüğünde hemen gözlerini üzerimden çekmişti ve adımları hızlanmaya başlamıştı yine sert bir tavırla hızlı hızlı nefes alıp veriyordu dişlerini sıkıyordu neden bilmiyordum kötü birşey mi yapmıştım?
Eve vardığımda makarnamı yedikten sonra müzik dinlemek için odama çıktım
Açtığım müzik carla morisso'nun disfruto şarkısı şarkıyı dinlerken aklıma koridordaki çocuk geliyordu nedenini anlayamıyordum bana ne oluyor du?
Sonra yine anonim bir hesaptan yazan zorbamdan mesaj geldi

-"etrafta fazla dolanıyorsun sakın bir daha karşıma çıkma!"

Ne dediğini anlayamıyordum

"Ne dediğini anlayamıyorum ne istiyorsan söyle ve beni rahat bırak"

(Bu mesajdan sonra "seni" yazıp geri silmişti ve ilkim bunun farkında değildi)

-"yakında öğrenirsin ördek:)"

"Umarım"

Çok uykum gelmişti uyuya kalmıştım ve sabah neredeyse okula geç kalıyordum Deniz gelmeseydi. kahvaltı bile edemeden Denizle evden çıktım ve ona koridordaki çocuğun ismini sordum

"Dün koridorda karşılaştığımız çocuk kim Deniz ismi ne?"

-"ooo birileri merak etmeye başlamış"
Diyip sırıttı

"Ya Hayır alakası yok sadece dikkatimi çekti çok sert bakıyor "

-"çocuğun ismi Alperen bütün kızların gözü üstündedir ama kimseye yüz vermez genellikle Miraç ve utkuyla takılır okulun zorbasıda denebilir hakkında tek bilinen şey ismi"

Deniz bunları söyleyince merakım daha da artıyordu ne yapacağımı bilmiyordum uzun bir süre daldım

D-"heyy birileri alperen beyleri fazla düşünüyor sanırımmm"

"Alakası yok Deniz dalmışım işte "

Okula vardık Alperenin gözü sürekli üzerimdeydi gözünü bir an bile olsun ayırmıyordu ve nefret dolu bakışları canımı sıkmaya başlamıştı derinden bir iç çekip okula girdim herkes Alperenin gözünün üzerimde olduğunu anlamıştı okulun zorba kızları bile elimi yıkamak için lavaboya gitmiştim o sırada okulun üçlü grubu diğer adlarıyla okulun zorba kızları gelmişti tam çıkarken kapıyı kapattılar ve sıkıştırdılar korkmaya başlamıştım..

lavinia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin