EP-13

92 7 3
                                    


Hii guys. This episode is all about the improvement between Ravneet and Gurkirat's relation. 

Author’s pov 


Elders are sitting in the living room talking about their day with evening tea. 

Manminder: “ Menu sandhu family to call aye c. Oh viah de tarik mang rhe a”. 

Gurpreet: “ Fir tusi ke keha?” 

Manminder: “ Me keha tusi jida karu ge sanu manjur a”. 

And there comes Ravneet with tired eyes. 

Ravneet: “ eda kida manjur a? Mere exam to badh he viah rakhna a”. She said and left for her room. 

Gurman: “ kine thaki hoye lag rhe a”. 

And then came Gurjot as usual after his bhangra practice. 

Gurjot: “ Supne pure karan nu neend shadne pende a”. He said while passing the living room. 

Manminder: “ Hun dekho ke tarik ande a”. 

Gurkirat’s Pov 

I am sitting in my office in deep thought when my phone starts ringing. 

Gurkirat: “ Hello?” 

Ravneet: “ Hello”. 

Gurkirat: “ Hnji ajj sanu kida yad kita?” 

Ravneet: “ Tusi didi de viah de date mange a?” 

Gurkirat: “ Hnji. Ke hoya?” 

Ravneet: “ Viah mere exams to badh rakheo”. 

Gurkirat: “ Acha ji. Hor kuj”. 

Ravneet: “ bss ena he. Hor tusi snao”. 

Gurkirat: “ Bss office vich betha a”. He said tiredly. 

Ravneet: “ Ke hoya?” 

Gurkirat: “ Bss apne company vare soch reha c”. 

Ravneet: “ Koi problem”. 

Gurkirat: “ Problem ta nhi a prr me showroom kholan vare soch reha a”. 

Ravneet: “ Fir khol la”. 

Gurkirat: “ Ena simple nhi a na. I need a big team, more investment, more time”. 

Ravneet: “ Jiju de help le lene c”. 

Gurkirat: “ Me apne company khud khadi kite a. Eda nhi a ke me veere de help nhi lene prr me is company nu apne mehnat nal age lejana chanda a”. 

Ravneet: “ So, ke socheya”. 

Gurkirat: “ Hun sade company  online order lende a prr me showroom open karna chanda a”. 

Ravneet: “ Sirf men clothing de bjaye women clothing start karo kyunki mere papa bhut ghat shopping karan lyi jande a. Female nu store val attract kro. Online order ta nal chalde he rehne a. Te new designers nu kam v mil jaye ga”. 

Gurkirat: “ Nice idea”. 

Gurkirat: “ Filhaal ta me koi suitab jagah lab  reha store lyi”. 

Ravneet: “ Okay. Hun tension na layi sab ho jana”. 

Gurkirat: “ Hmm. Thank you”. 

Ravneet: “ You're most welcome. Bye”. 

Gurkirat: “ Bye”. 

Call ended. 

It feels nice to talk to her. Like all my tension flew away. Now let's continue the work. 

IBADATWhere stories live. Discover now