◇1◇ /+18/

148 6 4
                                    

Yankı'nın anlatımından;

Barda, önümdeki adamı takip ederken dudaklarımın arasından bu geceki bilmem kaçıncı kahkaham kaçtı. Başım dönüyor ama umurumda değil, çünkü neden olmasın?

"Sesin çok hoş be güzellik."

Locanın kapısını açmış bana bakan adama gülümsedim tekrar, bu iltifatı daha önce duymamıştım ama çok hoşuma gitmişti. Belimden tutup beni kendine çektiğinde yine kıkırdadım. Çok eğlenceli bir adamdı bu.

"Artık sana özel."

Beni kendisiyle beraber locanın içine ilerletirken yüzünü yüzüme yaklaştırdı, ayağıyla geçtiğimiz kapıyı iterek kapattığında ve gözlerini gözlerime çıkardığında derince yutkundum. Bedenimi duvara yasladığında ellerimde soğuk duvarı buldu. Belimi okşadığında titredim. Dudakları dudaklarıma daha da yaklaşırken fısıldadı.

"Öyleyse, artık benim Yankı'msın."

Dudakları dudaklarıma kapanırken nefessiz kaldığımı hissettim. Belimden daha sıkı sarılarak dudaklarımızı ayırmadan kucağına aldı beni, aynı anda kollarım boynuna dolanırken beyaz örtülü yatağa yürümeye başladı. Kolları beni düşürmemek için kalçalarımı bulup daha sıkı tutarken minik bir inleme kaçtı dudaklarımın arasından.

Yürürken dudaklarımı boynuna indirdim, rujum boynunda hoş izler bırakırken bunun bu kadar hoş hissettirmesine biraz şaşırdım. Hafifçe boynunu emerken dudaklarımı adem elmasın üzerine getirdim ve bir öpücükte oraya bıraktım. Ardından tekrar başımı kaldırdım. Dudaklarını dudaklarımın üzerinde hissettiğim anda karşılık verdim.

Dudaklarımın üzerindeki dudakların kıvrıldığını hissettiğimde ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtım. Renginde takılı kaldığım gözleri alkolün etkisi ile kızarmıştı ve dudakları kıvrılmış şekilde bana bakıyordu. Yatağa oturduğunda kucağındaki beni daha da sıkı sardı ve kalçalarımı sıktı. Titrek bir nefes verirken tekrar dudaklarına uzandım.

Bu gece kendimi gerçekten dağıtmak istiyordum, her şeyi unutmak. Gözlerimi kapatıp dudaklarını öpmeye başladım. Anında karşılık verdi, ardından kalçamdaki ellerinin elbisemin ipine ilerlediğini hissettim. Yavaş ve yumuşak bir şekilde öpüyordu beni, kollarımı boynuna daha sıkı sararken ipleri yavaşça açtığını hissettim.

İplerin açılmasıyla elbisemin belime kayması bir oldu, modelinden dolayı sütyen giymediğim için göğüslerim onun gözleri önüne serilmişti. Benden biraz uzaklaşıp tekrar bedenime baktı. Gözleri zevkten dikleşmiş uçlarımda dolanırken yanaklarımın yandığını hissettim. Elleri artık çıplak olan belimi okşayarak yavaşça karnıma oradan da göğüslerime ilerledi.

Baş parmaklarıyla uçlarımı okşadığında yine dudaklarımdan bir inleme firar etti. Boynundaki ellerim çözülüp omuzlarını buldu ve yavaşça sıktı. Elleri tekrar hareketlendiğinde alt dudağımı dişledim. Ben hâlâ kucağında oturuyorken belimi sarıp kalktı, ardından beni yatağa uzandırdı. Yukarıdan yarı çıplak bedenimi seyretti önce, sonrasında ise bağ ayakkabılarımı yavaş hareketlerle çıkarttı.

Onu izlerken bile ıslandığımı hissettim o an ve istediğimin olduğunu fark ettim. Aklım tamamen dağılmış, sadece onu düşünüyordum. Gülümsedim, o da ellerini ayak bileklerimden başlayarak tenimde gezdirdi. Yukarı çıktıkça daha da kızarıyordu yanaklarım, inadına gülümsedim. Ellerim başımın iki yanında açık, yarı çıplak halde uzanırken ona gülümsedim.

Üzerime eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdı, yine kısıkça inledim. Dudaklarını tenime sürerek önce boynuma indi, diliyle ıslatıp emdiğini hissettiğimde tekrar inledim. Hareketleri sertleşme başlarken ellerimi omuzlarına çıkarttım. Boynumu daha sert emmeye başladı, iz bırakmak ister gibi. Dudaklarımın arasından kısık inlemeler firar ederken omuzlarını sıkıyordum.

DENİZ'İN YANKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin