◇2◇

49 3 2
                                    

Yankı'nın anlatımından:

Başımdaki ağrı ile doğrulmaya çalıştım fakat karnımın üzerindeki ağırlık izin vermedi. Tam her şeyi boş verip uykuma geri dönecekken farkındalıkla gözlerimi açtım. Karnımın üzerindeki ağırlık? Vat dedin?

Başımı yavaşça çevirirken karnımın üzerindeki kol hafifçe oynadığında gözlerimi kapattım. Ne olur rüya olsan, ölür müsün..? Bir süre başka hareketlenme olmadığında tekrar açtım gözlerimi, yanımda uyumaya devam eden adama baktım. Sen kimsin be? Etrafa baktım tekrar, yavaşça üzerimdeki kolu kaldırırken kıyafetlerimin nerede olduğunu bulmaya çalıştım.

Doğrulmam ile karnıma giren ağrı bir olurken ağzımdan bir inilti kaçtı. Hemen elimle ağzımı kapatıp uyuyan adama döndüm. Hiçbir hareket görmeyince bir elimi karnımın biraz altına, kasıklarıma koydum. Bu nasıl bir ağrı? Gözlerim şokla açılırken etrafa tekrar baktım. Ben... Ben ilişkiye mi girdim?!

Aptallığıma içten içe ağlarken yavaş hareketlerle ayağa kalktım. Yerde gördüğüm elbisem Allahtan sağlamdı, kıyafetlerimi alıp hızlı olmaya çalışarak giydim fakat karnımın ağrısı gerçekten fazlaydı. Biz akşam bu adamla ne yaşadıkta benim karnım bu kadar ağrıyor?

İç çekerek etrafta çantama bakındım, kapının orada yerdeydi. Kapıdan çıkarken son kez adama baktım, hakkında tek hatırladığım şey gözleriydi. Kapıyı ardımdan kapatıp elimdeki ayakkabılarımı yere bıraktım ve giyindim.

Etrafa dikkat ederek sokağa çıktığımda derin bir nefes aldım, ilerideki taksi durağına yürüdüm ve bir taksiyle birlikte evime gittim. Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim, anahtarı askıya bırakıp salona geçtiğimde korktuğum şeyle karşılaştım.

"Bari haber verseydin ya Yankı. Sabaha kadar bu kız nerede diye endişelenmezdim o zaman."

Gizem bana sinirli ve kırgınca bakarken bir şey diyemedim, koltuktan kalkıp yanıma geldi ardından sarıldı.

"Çok korktum be güzelim."

Kollarımı ona sardım sıkıca, başımı omzuna yaslarken mırıldandım.

"Özür dilerim."

Saçlarımı okşadığında hafifçe uzaklaştı ve yüzüme baktı.

"Sen şampuan mı değiştirdin? Normalde daha farklı kokuyorsun."

Omuz silktim ve ondan tamamen ayrıldım, karnım hâlâ ağrıyordu. Elimle bay bay işareti yaparken odama adımladım. Kendimi banyoya atarken dün geceyi hatırlamaya çalışıyordum.

{□□□□□□□□□□□}

HATIRLAMAZ OLSAYDIM! Yatağımda kasıklarımın üzerine bastırdığım sıcak su torbası, karşımda bana gülerek bakan Gizem ile az önce konuştuğumuz şeyler yüzünden ağlamak üzereydim. Ben olanları hatırladığımda yüzümün aldığı şekille Gizem telaşlanıp hasta olduğumu düşünmüştü.

Beni zorla yatağa getirdiğinde karnımın ağrıdığını söyledim, bana getirdiği sıcak su torbası ağrıma biraz da olsa iyi gelirken olan her şeyi üstü fazlasıyla kapalı olacak şekilde anlattığımda tekrar tekrar anlamadığını söyledi, sonunda bıkkınlıkla birlikte tek nefeste her şeyi anlattığımda utancımdan kendi kendime yeri yarıp girecektim...

Benim tek nefeste yaptığım itiraftan sonrası ise tam olarak şuanki halimizdi. Benim canım arkadaşım Gizem, kahkahalarla gülerken sıcak su torbasını kendine bastıran ve ağlamak üzere olan ben. Tekrar ağlayacak gibi olduğumda derince iç çektim, gözlerimi kapattığımda o ses yine kulaklarımda yankılandı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DENİZ'İN YANKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin