Intro

427 14 0
                                    

Name - May Yuya Mon
Age-40
Height - 5'7
ကျောင်းတစ်ကျောင်းရဲ့ ဩဇာအညောင်းဆုံး အချစ်ခံရဆုံး အမျိုးသမီး ကျောင်းအုပ်တစ်ယောက် အသက်40လို့မထင်ရအောင် နုလွန်းလို့ ငယ်ရွယ်တယ်ထင်ရတဲ့အမျိုးသမီး အ့ဒီအမျိုးသမီးဟာ "ဒေါ်မေယုယမွန်" ဒေါ်မေယုယမွန်ဟာ ဖော်ရွေတယ် အလုပ်ကိုဉီးစားပေးသူတစ်ယောက် လူချစ်လူခင်များတဲ့အမျိုးသမီးပေါ့ ခါးလောက်ထိရှည်တဲ့ဆံပင်ကို ထုံးပြီး နှင်းဆီနီနီကို ပန်လေ့ရှိတယ် ခေတ်ဆန်ပေမဲ့ သနပ်ခါးလေးနဲ့သာ ကျောင်းကိုလာလေ့ရှိသည် ဂုဏ်တွေကိုမမက်မောသည့်အမျိုးသမီး
သည်အမျိုးသမီးဟာ ‌ဒေါ်မေယုယမွန်ပဲပေါ့ သူမ၏အဖေဟာ ချမ်းသာတဲ့ သဌေးတစ်ယောက် သို့ပေမဲ့ ဒေါ်မေယုယမွန်ဟာ သည်အရာတွေကိုမလိုလားသည်မို့ သူမဝါသနာပါသည့် ဆရာမအလုပ်ကိုလုပ်နေခြင်းသာဖြစ်သည်...

Name - Wai Ahkayar Mg
Age - 25
Height -5'4
ဝေအခရာမောင်ဟာ ကော်ဖီဆိုင်လေးတစ်ဆိုင်ရဲ့ ဆိုင်ရှင်ပေါ့ သူကဆိုင်ရှင်ဆိုပေမဲ့ ဝန်ထမ်းတွေနဲ့ ရင်းရင်းနှီးနှီးပေါင်းသင်းဆက်ဆံတယ် ညီအကိုမောင်နှမလိုနေတယ် ဘာ့ကြောင့်ဆို သူမဟာမိသားစုရဲ့အပယ်ခံမိန်းကလေး သူမရဲ့ အမေက သူမ ဆယ်နှစ်လောက်မှာဆုံးသွားခဲ့တယ် အဖေက အမေ့ကိုလွမ်းတဲ့စိတ်နဲ့ အရက်တွေသောက်ပြီး ပြန်လာရင်ပြောလေ့ရှိတဲ့စကားဟာ နင့်အမေက နင့်ကြောင့်သေခဲ့ရတာတဲ့လေ အဖေက သူမ အသက် 15နှစ်မာ နောက်မိန်းမထပ်ယူလာခဲ့တယ် မိထွေးကသူမကိုချစ်ရှာပေမဲ့ အဖေကတော့ မိထွေးရဲ့သားနဲ့သမီးကိုသာ ပစားပေးခဲ့တယ် ဝေအခရာမောင်အသက် 18 မှာကျောင်းလည်းပြီးတော့ အိမ်ကနေထွက်လာခဲ့ပြီး ငယ်သူငယ်ချင်း လဝန်းမေ အိမ်မှာနေခဲ့တယ် သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက် တူတူအလုပ်တွေလုပ်လာခဲ့ရင်းနဲ့ အခုလို ကော်ဖီဆိုင်းလေးတစ်ဆိုင်ဖြစ်လာခဲ့တယ် ဝေအခရာမောင်က ဖော်ဖော်ရွေရွေဆက်ဆံတတ်ပေမဲ့ ဆိုးသည့်ထဲလည်းပါသည် ဆေးလိပ်သောက်တတ်သည် အရက်တွေသောက်တတ်သည် ရန်လည်းဖြစ်တတ်ပါသေး တစ်နေ့ထိုအရာတွေကိုဆက်မလုပ်ဖို့ဆုံးဖြတ်ထားသည်မှာ ဒေါ်မေယုယမွန် ကြောင့်တဲ့လေ...


INTRO

Name - May Yuya Mon
Age-40
Height - 5'7
ကြောငျးတဈကြောငျးရဲ့ ဩဇာအညောငျးဆုံး အခစြျခံရဆုံး အမြိုးသမီး ကြောငျးအုပျတဈယောကျ အသကျ40လို့မထငျရအောငျ နုလှနျးလို့ ငယျရှယျတယျထငျရတဲ့အမြိုးသမီး အ့ဒီအမြိုးသမီးဟာ "ဒေါျမယေုယမှနျ" ဒေါျမယေုယမှနျဟာ ဖောျရှတေယျ အလုပျကိုဉီးစားပေးသူတဈယောကျ လူခစြျလူခငျမြားတဲ့အမြိုးသမီးပေါ့ ခါးလောကျထိရှညျတဲ့ဆံပငျကို ထုံးပွီး နှငျးဆီနီနီကို ပနျလေ့ရှိတယျ ခတျေဆနျပမေဲ့ သနပျခါးလေးနဲ့သာ ကြောငျးကိုလာလေ့ရှိသညျ ဂုဏျတှကေိုမမကျမောသညျ့အမြိုးသမီး
သညျအမြိုးသမီးဟာ ‌ဒေါျမယေုယမှနျပဲပေါ့ သူမ၏အဖဟော ခမြျးသာတဲ့ သဌေးတဈယောကျ သို့ပမေဲ့ ဒေါျမယေုယမှနျဟာ သညျအရာတှကေိုမလိုလားသညျမို့ သူမဝါသနာပါသည့ျ ဆရာမအလုပျကိုလုပျနခွေငျးသာဖွဈသညျ...

Name - Wai Ahkayar Mg
Age - 25
Height -5'4
ဝအေခရာမောငျဟာ ကောျဖီဆိုငျလေးတဈဆိုငျရဲ့ ဆိုငျရှငျပေါ့ သူကဆိုငျရှငျဆိုပမေဲ့ ဝနျထမျးတှနေဲ့ ရငျးရငျးနှီးနှီးပေါငျးသငျးဆကျဆံတယျ ညီအကိုမောငျနှမလိုနတေယျ ဘာ့ကွောင့ျဆို သူမဟာမိသားစုရဲ့အပယျခံမိနျးကလေး သူမရဲ့ အမကေ သူမ ဆယျနှဈလောကျမှာဆုံးသှားခဲ့တယျ အဖကေ အမေ့ကိုလှမျးတဲ့စိတျနဲ့ အရကျတှသေောကျပွီး ပွနျလာရငျပွောလေ့ရှိတဲ့စကားဟာ နင့ျအမကေ နင့ျကွောင့ျသခေဲ့ရတာတဲ့လေ အဖကေ သူမ အသကျ 15နှဈမာ နောကျမိနျးမထပျယူလာခဲ့တယျ မိထှေးကသူမကိုခစြျရှာပမေဲ့ အဖကေတော့ မိထှေးရဲ့သားနဲ့သမီးကိုသာ ပစားပေးခဲ့တယျ ဝအေခရာမောငျအသကျ 18 မှာကြောငျးလညျးပွီးတော့ အိမျကနထှေကျလာခဲ့ပွီး ငယျသူငယျခငြျး လဝနျးမေ အိမျမှာနခေဲ့တယျ သူငယျခငြျးနှဈယောကျ တူတူအလုပျတှလေုပျလာခဲ့ရငျးနဲ့ အခုလို ကောျဖီဆိုငျးလေးတဈဆိုငျဖွဈလာခဲ့တယျ ဝအေခရာမောငျက ဖောျဖောျရှရှေဆေကျဆံတတျပမေဲ့ ဆိုးသည့ျထဲလညျးပါသညျ ဆေးလိပျသောကျတတျသညျ အရကျတှသေောကျတတျသညျ ရနျလညျးဖွဈတတျပါသေး တဈနေ့ထိုအရာတှကေိုဆကျမလုပျဖို့ဆုံးဖွတျထားသညျမှာ ဒေါျမယေုယမှနျ ကွောင့ျတဲ့လေ...

ဘဝအဆက်ဆက် ယုယပါရစေမွန်Where stories live. Discover now