Hatırlatma.

57 2 3
                                    

Merhabalar, nasılsınız? Umarım iyisindizdir. Bu hesap uzun bir süredir var, ve ben ilk defa adam gibi bur fic yazmayı planlıyorum. Seversiniz diye umuyor, ve uyarı ile sonlardırıyorum.

TRAVMA SONRASI STRES BOZUKLUĞU;
İnsan hayatını tehlikeye atan, güvenliğini tehdit eden korkunç ve tehlikeli durumlar travma olarak tanımlanır. Ağır trafik kazaları, doğal afetler, ölümcül hastalıklar, savaşlar travmatik olaylar olarak örneklendirilebilir.
Etkileri:
Kaygı, davranış değişiklikleri, uyku sorunları, fobiler, cinsel dürtüde değişiklik, kendine zarar verme, güven problemleri.

BORDIRLINE BOZUKLUK;
İki uçlu duygudurum bozukluğu olarak da bilinen bipolar bozukluk, bireyin kendisini çok iyi hissettiği bir zaman diliminden sonra bir anda olumsuz düşüncelere kapılma ve içine kapanma şeklinde bir ruh haline bürünmesi ile karakterizedir.
Etkileri:
Sinirlilik, isteksizlik, ani gelen kontrolsüz ruh değişimleri, sosyal hayattan uzak durma, konsantrasyon bozulmaları, intahar düşüncesi ve kendine zarar verme.

MADDE, ALKOL VE NİKOTİN BAĞIMLILIĞI;
Doğal veya kimyasal çeşitli uyuşturucu maddeler ile nikotin, bireylerde düzenli kullanım ile birlikte bağımlılık yapar. Bağımlılık temel olarak uyuşturucu madde veya nikotinin kullanımının geciktirilmesi sonucunda yoksunluk belirtilerinin gözlenmesi, buna sinirlilik, titreme, baş ağrısı, normal dışı hareketler gibi fiziksel belirtilerin de eklenmesi halidir.
Etkileri: iştahta değişiklik, hız ve mekan kavramını yitirme, sinir krizleri, nöbetler, ağlama atakları.

Tüm bunları dikkate alarak okumanız önemle rica olur. Hiç bir yükümlülük yoktur.

Bu kadar detay vermeyecektim ama olsun.

Taehyung: Bordirline kişilik bozukluğu, bağımlılık

Jungkook: Travma sonrasị stres bozukluğu, bağımlılık.

Bölümü en kısa sürede atacağım.

23 nisan 2024

Look at you, than look at me.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin