Demir'den
Birbirimize sarılmış öylece mumların dansını seyrediyorduk.Güneş göğsüme yaslanmış hafif hafif nefesler alıyor ve daha sıkı sarılıyordu.Güneş :
-Burdan gitmek istemiyorum. Gidince hiçbirşey aynı olmayacak diye korkuyorum. Bana olan aşkın tükenir diye.Bana şuan sarıldığın gibi bir daha sarılmazsın diye. Nasıl bir şey bu sensiz nefes alamayacak gibiyim. Ya bişey bizi ayırırsa.Dayanamam Demir yapamam sensiz . Ben seni daha kaç gündür tanıyorum şunun şurasında.Bir ay oldu mu? Biliyor musun? Sanki seninle doğmuş gibiyim ve ben seninle ölmek istiyorum.
-Güzelim yapma böyle. Şunda hemfikir olalım. Senden asla vazgeçmem.Ya ben aşık oldum ve en önemlisi senin gibi bir kadın bana aşık oldu.Hayatımda senin gibi bir mucize varken ben başkasına bakamam dokunamam.Ve bir diğeri tamam konakta işleyiş biraz farklıdır.Orda daha sert daha katıdır herkes. Herkese karşı katı seet olabilirim ama sana olamam. Çünkü gözlerinde kayboluyorum.Söz veriyorum ikimiz arasında hiçbir şey değişmeyecek.
Kafasını kaldırdı göğsümden yüzüme baktı.Sonra yaklaştı birkaç saniye sonra dudaklarımız buluştu.Yine aynı şeyi hissettim o beni her öptüğünde hissettiğim şeyi. Aşkı...
Başka bir kadında alamayacağım bir tattı bu .Sevdiğim kadının kokusunu içime çektim doyasıya. Geri çekildi utanan gözlerle bakıyordu bana .Yanakları kırmızı kırmızı olmuştu.Ah Tanrım utanan hali bile çok güzeldi.
- Şey içeri girelim mi artık uykum geldi
- Gidelim tabi bebeğim sen nasıl istersen
İlerlerken birden arkasına döndü .Gözlerime baktı aramızda iki üç adım mesafe vardı ben mumları söndürüp yetişmiştim ona.Korkak ama bir o kadar da kararlı adımlarla yaklaştı bana .Dudaklarımız arasındaki bir karışlık mesafeyi kapattı.İstediğini anlamıştım . Artık hazırdı aslında baştan beri hazırdı ama aşkımdan emin olmak istedi.Bahçede başlayan öpüşmemiz yatak odasında da devam etti .Onu hissetmek ona dokunmak o kadar özeldi ki . Şimdiye kadar hiçbir kadında hissetmediğim bir şeyi hissettim:Masumiyet.
Güneş'ten
Sabah güneşi gözlerime doğru hücum ettiğinde uyandım. Yanımda yatan adama gülümseyerek baktım. Yüzünü inceledim saçlarını aklıma kazımak istercesine.Sonra dudaklarına yaklaşarak küçük masum bir öpücük kondurdum. Uyanmadı.Bir kere daha aynı şeyi yaptım yine uyanmadı.Sonra vazgeçtim ve duşa girdim. Yarım saat duşta kalmama rağmen uyanmamıştı. Sonra aklıma gelen fikirle aşağı indim . Telefonumu kaptım ve konağı aradım. Demir'in en sevdiği yemekleri öğrendim. Ve kahvaltı için uygun olanları yaptım sofrayı da dün gece çok güzel vakit geçirdiğimiz kamelyaya kurdum. Ve yukarı çıktım. Baktım ki hala uyuyor ne yapayım diye düşündüm. Çantamdaki küçük bir şişeye au doldurdum. Demir bana çok kızacaktı ama ne yapayım çok uğraşmıştım uyandırmaya.Bir şişe suyu boca ettim üstüne .Yataktan öyle bir fırlayışı vardı ki şok olmuştu.Bir bana bir de ıslak ve çıplak göğsüne baktı o an benim sekizgen jetonum düştü.Adam karşımda çırılçıplak duruyordu. Gözlerimi kapattım hemen kapıya doğru yöneldim.
- O kadar kolay değil küçükhanım
- Hmm öyle mi ?
-öyle
Beni kucağına aldığı gibi yatağa taşıdı üzerime çıktı korkmuştum çok ciddi görünüyordu. Tam dudaklarıma yaklaşırken beni gıdıklamaya başladı .ne olduğunu anlamamıştım bile. En sonunda pes ettiğimde .
- Tamam yeter Demir pes vallahi ölücem dur nolur ne istersen yaparım.
- Ne istersem öyle mi. O zaman bu akşam seni yine istiyorum.
Yanaklarıma hücum eden kanı hissettim.
-Olabilir
-Şşt utanman gereken bir şey yok tamam mı aşkım
- Tamam .Iıı sen şimdi bişeyler giy ALTINA kamelyaya gel bakalım acıkmışsındır
- Vay güzel karım bana kahvaltılar da hazırlarmış
-Hadi çok konuşma da gel
- Benim de sana bir sürprizim var
- yaa neymiş o
- Klişe olacak biraz ama süpriz söylenmez bebeğim
- Hmm peki bekleyip öğrenicez artık. ..