Sabah uyandığımda Taehyung yanımda yoktu. Yataktan kalkıp aşağı indim.Koltukta elindeki kahvesiyle oturuyor sadece bir noktaya odakla bakıyordu.
"Günaydın" Dikkati dağılınca bana döndü
"Günaydın"
Yanına oturdum ikimiz de hiç konuşmuyorken Taehyung lafa girdi
"Jennie ben çok özür dilerim"
"Ne için"
"Yani dün gece seni öptüm ve bu tamamen yanlış"
"Sorun değil ve özür dilemenizi istemiyorum"
"Utanç duyuyorum bu hareketten sonra yüzüne bakmak bile zor geliyor ben profesyonel bir adamım ve benden oldukça küçüksün"
"Haklısınız ama suç benim yani evinize geldim sonra da yatağınıza neyse ben gitsem iyi olur"
Taehyungun bir şey demesine kalmadan üzerimi değiştirdim ve tekrar yanına indim
"Jennie sana git demedim"
"Ben anladım merak etmeyin.Her şey için teşekkür ederim iyi günler"
Hızlı adımlarla evden çıktım ve Rose'u aradım
"Günaydın evde misin"
"Evet"
"Gelebilir miyim"
"Gel bekliyorum"
Telefonu kapattım ve taksiye binip ona gittim.Rose ile balkona oturduk ve her şeyi anlattım
"Yani öpüştünüz bu çok güzel bir şey Jennie sen de bunu istemiyor muydun"
"Evet istiyordum ama şu an bundan utanç duyuyor. Bunun bu şekilde olmasını kabul edemiyorum"
Ben ağlamaya başlayınca Rose sıkıca bana sarıldı
"Haklısın seni anlıyorum. Ama bu durumu kabullenecektir diye düşünüyorum biraz zaman ver sadece"
"Tamam" Rose geriye çekilip göz yaşlarımı sildi
"Neyse şimdi kendimize geliyoruz çünkü Yoongiyle Jungkookta gelecek birazdan ve bizi ağlarken görürlerse fena dalga geçerler"
Rose gülmeye başladı ben de onunla gülerken ne kadar mükemmel arkadaşa sahip olduğumu tekrar anladım.Yoongi ve Jungkookta geldikten sonra akşama kadar birlikte vakit geçirip oyun oynadık,yemek yedik sonrasında annem arayıp eve çağırdı.
Eve girdim annem ve babam dünkü gibi oturuyorlardı ve sadece bana baktılar
"Ne"
Babam söze girdi "Neredeydin"
"Rose'da kaldım"
"Pekala. Bak Jennie biz senin kötülüğünü istemiyoruz ve sınava girecek olmanın verdiği tedirginlikle sert davrandık bunu da kabul ediyoruz ama senin de dikkatli olmanı istiyorum. Özür dileriz"
"Pekala.Sorun yok sizi anlıyorum ama derslerimi benden çok düşünecek değilsiniz sadece bana güvenin ancak bu şekilde bana yardımcı olabilirsiniz"
"Pekala kızım aç mısın"
"Hayır biraz dinleneceğim yarın okul var"
"Tamam"
Odama çıktım Taehyung ne mesaj atmış ne de aramıştı telefonu sessize aldım ve yarın ne yapacağımı düşünürken uyuya kalmıştım.
.
Oy sınırı:12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher | taennie
Teen Fiction"Jennie Kim derse odaklan" "Ay pardon hocam size odaklanmışım"