12

86 13 22
                                    

Kanepede oturmuş film izliyordum. Arkadaşlarımın geleceğini unutmuştum tabi bu yüzden ev dağınıktı.

Birden kapının sert bir şekilde çalınması ile olduğum yerden doğrulup kapıya doğru gittim.

"Keşke ölsemde ölmüşlerini siksem jisung." Bu sesin sahibi Seungmindi.

Kapıyı geçmeleri için açtım. Seungmin hemen az önce oturduğum kanepeye yayılmış, izlediğim filmi izlemeye başlamıştı. Felix ise elindeki torbaları bırakmak için mutfaktaydı.

"Seungmin ellerim sikildi sağol amına koyim."

O da aynı şekilde seungminin oturduğu kanepeye oturmuştu. Bir süre kimseden ses çıkmamış, herkes filme odaklanmıştı.

"Salak kaçmıyor ki bağırıyo sadece, ses tellerini sikeyim oruspu çocuğu ya."

Seungminin dediği şey ile felix ile gülmüştük.

Sonunda herkes filmden sıkılıp boş boş konuşmaya başlamıştı.
Ben ise mutfağa su içmeye gitmiştim.

"Ben bir piç, yanımda piçler" Felix içerde televizyondan Alizade açmıştı, eminim ki seungmin ile birazdan kavga edeceklerdi.

Dediğim şeyde haklıydım, ama içerde yerde yatmış bir şekilde Felix görmeyi ve onu boğmaya çalışan bir Seungmin görmeyi beklemiyordum.

"Oğlum mal mısınız ya." onları ayırmaya çalışmıştım. Sonunda ikisinide ayırınca odamda kimi işletceğimizi düşünüyorduk.

"Rasgele bir numarayı arayalım işte ne uzattınız." Seungminin dediği şey Felix ile bana mantıklı gelince Seungminin dediği şeyi yaptık.

"İlk Felix başlasın sonra Seungmin en son ben" dediğim şey ile Felix kaşlarını çatıp bana bakmıştı. "Niye ilk ben lan, sen başla çok meraklıysan." "Telefon benim canım, ben ne dersem o olur."

İlk Felix başlamıştı bazı numaralar telefonu açmıyordu, bazıları ise bakmıyordu.

Sonunda biri telefonu açmıştı, Seungmin ile ben arkada merakla Felixi izliyorduk.

"Kızım sen hayırdır?" ben arka gülmemek için savaşırken, seungmin ise koluma vuruyordu.

"Siz kimsiniz acaba" karşıdaki ses bir genç kıza aitti.

"Annen." diyerek telefonu kızın yüzüne kapatmıştı Felix.

Üçümüzde sesli bir şekilde gülüyorduk. Artık gülmekten karnım ağrımaya başlamıştı.

Şimdi sıra Seungmindeydi, arkada yine meraklı ve heyecanlı bir şekilde Seungmini bekliyorduk.

"Alo, bir sorun mu var?" ses ihtiyar bir erkek adamdan geliyordu.

"Numaranızı pavyonda bir kadın vermişti eşinizdi galiba." diyerek aynı şekilde telefonu ihtiyarın yüzüne kapattı.

Üçümüzde yine sesli bir şekilde gülüyorduk. Hatta Felix gülmekten yataktan düşünce daha sesli gülmeye başlamıştık.

"Felix götün mü yamuk? nasıl düştün çift kişilik yataktan."
Seungmin dediği şeye gülerken aynı şekilde o da düşmüştü.
Bu sefer ben sesli bir şekilde gülmeye başlamıştım.

"Ne gülüyorsun yarram komik bişi mi var?" Seungmin sinirli bir şekilde bana bakınca sustum.

Şimdi sıra bendeydi, yanımda heyecanla beni bekleyen iki orospu çocuğu vardı.

Rastgele bir numarayı aramıştım, daha aradığım kişinin konuşmasına izin vermeden inlemeye başlamıştım.

"Ahhmm lütfen yardım edin efendim "

Seungmin ile Felix şimdiden kıkırdamaya başlamıştı.

"Jisung ?"

Duyduğum ses ile olduğum yerde öylece kaldım diğerleride aynı şekilde şaşırmıştı.

Çünkü aradığım kişi Lee Minhodan başkası değildi.

Hemen telefonu kapattım, utançla kafamı yastığıma bastırdım.

Seungmin ile Felix benimle dalga geçerek gülüyorlardı tam bir piçler.

"Lan nasıl inledin öyle, ben bilmesem inanırdım valla." diyerek daha fazla gülmeye başladı Felix.

En sonunda yastığı alıp ikisine doğru attım.

"Sizi öyle bir sikerim ki sakat kalırsınız ne piç insanlarsınız ya!"

"Sana benziyoruz desene."

&

slmslm
bu ilk duz yazimiz 🥳🥳
cidden su shipleri nasil yapicam gram bi fikrim yok
bu bolumu okuyan arkadassaklarima slm 🙋‍♀️
hic kontrol etmedim o yuzden yazim
hatalarimi gormezden gelin 🙏🙏
daha fazla konusursam asssiri bos konusurum o yuzden gorusuruzz !! 😢💞⭐













Say My Name | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin