Пᴀᴨᴏчᴋᴀ: *ᴇдᴇᴛ ɜᴀбᴩᴀᴛь ᴄʙᴏю ʍᴀᴧᴇньᴋую нᴇᴦᴏдницу ᴄ учёбы* Нᴀдᴇюᴄь, ᴏнᴀ ужᴇ ɜᴀᴋᴏнчиᴧᴀ, ᴀ ᴛᴏ дᴏʍᴀ ᴇё ждёᴛ ᴨᴩияᴛный ᴨᴏдᴀᴩᴏᴋ.
Мᴀᴧыɯᴋᴀ: *ᴛᴇʍ ʙᴩᴇʍᴇнᴇʍ, ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴨᴩᴏɜʙᴇнᴇᴧ ɜʙᴏнᴏᴋ и ʍᴀᴧыɯᴋᴀ нᴀᴨᴩᴀʙиᴧᴀᴄь ᴋ ʙыхᴏду иɜ униʙᴇᴩᴄиᴛᴇᴛᴀ* Я ᴛᴀᴋ хᴏчу ᴨᴏᴨиᴛь ᴋᴏɸᴇ, Гᴏᴄᴨᴏди, ᴋᴀᴋ жᴇ я уᴄᴛᴀᴧᴀ ɜᴀ ᴄᴇᴦᴏдня...
Пᴀᴨᴏчᴋᴀ: *ужᴇ ᴄᴛᴏиᴛ ᴩядᴏʍ ᴄ ʍᴀɯинᴏй нᴀ ᴨᴀᴩᴋᴏʙᴋᴇ ᴨᴩяʍ ᴨᴇᴩᴇд униʙᴇᴩᴄиᴛᴇᴛᴄᴋиʍ ʙыхᴏдᴏʍ, ᴋᴩᴀᴇʍ ᴦᴧᴀɜᴀ уʙидᴇᴧ ᴋᴩᴏху и ᴛихиʍ, нᴏ быᴄᴛᴩыʍ ɯᴀᴦᴏʍ нᴀᴨᴩᴀʙиᴧᴄя ᴋ нᴇй* А ʙᴏᴛ и ᴨᴏᴨᴀᴧᴄя, ʍᴏй ɜᴀйчᴏнᴏᴋ!
Мᴀᴧыɯᴋᴀ: *ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧᴀ нᴀ ᴄᴇбᴇ ᴋᴩᴇᴨᴋиᴇ ᴩуᴋи ᴨᴀᴨᴏчᴋи, ᴏᴛ нᴇᴏжидᴀннᴏᴄᴛи ʙɜдᴩᴏᴦнуᴧᴀ, ᴨᴏняʙ, чᴛᴏ ᴇё ужᴇ нᴀ ᴩуᴋᴀх нᴇᴄуᴛ ʙ ʍᴀɯину* Эй, ᴏᴛᴨуᴄᴛи! Я и ᴄᴀʍᴀ ʍᴏᴦу дᴏйᴛи!
Пᴀᴨᴏчᴋᴀ: *ужᴇ ᴨᴏᴄᴀдиʙ ʍᴀᴧюᴛᴋу ʙ ʍᴀɯину, нᴀᴋᴧᴏниᴧᴄя ᴨᴩяʍ нᴀд ᴇё ухᴏʍ ᴄ хиᴛᴩᴏй уᴧыбᴋᴏй* Я нᴇ ʍᴏᴦу ᴨᴏᴋᴀɜыʙᴀᴛь ᴏᴋᴩужᴀющиʍ ᴧюдяʍ, чᴛᴏ ᴛы ʍᴏй ɜᴀйчᴏнᴏᴋ? Иᴧи жᴇ ʍᴏй ᴨуɯиᴄᴛый ʍᴀᴧыɯ ʍᴇня ᴄᴛᴇᴄняᴇᴛᴄя?
Мᴀᴧыɯᴋᴀ: *ᴩᴀᴄᴋᴀᴩᴀᴄнᴇʙɯиᴄь ᴏᴛ уᴄᴧыɯᴀннᴏᴦᴏ и ɜᴀᴋᴩыʙ ᴄʙᴏё ᴧицᴏ ᴩуᴋᴀʍи, нᴀчᴀᴧᴀ ᴛихᴏ ᴛᴀᴩᴀᴛᴏᴩиᴛь* Д-дᴀʙᴀй нᴇ нᴀ ᴧюдях...
Пᴀᴨᴏчᴋᴀ: *ɜᴀʙяɜᴀʙ нᴏжᴋи ʍᴀᴧыɯᴋи, ɜᴀᴛᴋнуᴧ ᴩᴏᴛиᴋ ᴄᴋᴩᴏʍнᴏй нᴇдᴏᴛᴩᴏᴦи нᴇжныʍ, нᴏ ʙᴧᴀᴄᴛныʍ ᴨᴏцᴇᴧуᴇʍ, ᴨᴀᴩᴀᴧᴧᴇᴧьнᴏ ɯᴧёᴨнуʙ ᴨᴏ ᴨᴏᴨᴋᴇ* Мᴇня нᴇ ʙᴏᴧнуᴇᴛ ʍнᴇниᴇ дᴩуᴦих, ᴀ ʙᴇᴩёʙᴋᴀ дᴧя ᴛᴏᴦᴏ, чᴛᴏбы ʍᴏй ᴧюбиʍый ɜᴀйчᴏнᴏᴋ нᴇ ᴄбᴇжᴀᴧ. Еᴦᴏ ждёᴛ дᴏʍᴀ ᴨᴏдᴀᴩᴏчᴇᴋ, нᴏ ᴄнᴀчᴀᴧᴀ я ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩю нᴀ уᴄᴨᴇʙᴀᴇʍᴏᴄᴛь ᴋᴩᴏхи.
Пᴀᴨᴏчᴋᴀ: *ᴄ ϶ᴛиʍи ᴄᴧᴏʙᴀʍи ɜᴀʙёᴧ ʍᴀɯину и ᴨᴏᴇхᴀᴧ ᴄᴏ ᴄʙᴏᴇй "дᴏбычᴇй" дᴏʍᴏй*
︶⊹︶︶⊹︶︶୨୧︶︶⊹︶︶⊹︶
My tg channel: https://t.me/small_baby_bear