-Nu pot îndeplini această poruncă, Înălțimea Voastră. Nu sunt capabil să rămân calm și liniștit atâta timp.
-Nu ți-am spus că trebuie să fii cuminte, ci doar să o găsești și să o aduci aici, ne descurcăm noi după.
În gândul meu nu aveam niciun răspuns pentru această poruncă, care în mod normal ar trebui s-o accept. Ce puteam să-i spun suveranei mele care mai este și profesoara mea, pe care o respect? Totuși duritatea și hotărârea ei îmi slăbeau șansele spre a reuși să o conving să trimită pe altcineva.
-Nu mi se pare corect. Această copilă nu știe nimic despre această eră, lume, dimensiune. Cum vreți ca eu să-i spun? Voi ce ați făcut, până acum? Și acum trei ani eram în pericol!
Știu că mă răsteam, dar acesta era felul meu de a fi: să spun lucrurile pe nume. Și era adevărat, de fapt chiar nu s-a făcut nimic în acest timp înafară de așteptare. Așteptare, cât am urât acest cuvânt.
-Un copil răsfățat care probabil când îi voi povesti mă va îmbrățișa și va dori să plecăm cât mai repede, mormăi eu. Cât are mai exact?
-Are șaisprezece ani, după ce va termina școala la noi se va căsători cu Alexander, se va încheia tratatul de pace și vom fi în siguranță.
Era ceva normal ca prin căsătorie să se realizeze tratatul de pace. Mi se pare totuşi ciudat să iei o fată de 16 ani, care poate fi o potenţială regină a Olimpiei, și să o înveți pur și simplu tainele noastre. Şcoala se va termina prea repede pentru a-şi da seama în ce s-a băgat când a acceptat.. După câte îl cunosc eu pe Alexander sigur abia aşteaptă căsătoria.
-Sacrificiul suprem pentru toată omenirea... dacă refuză?
-M-am gândit. Am hotărât că tu ești singurul care o poate convinge, ai un trecut pe care nimeni nu-l poate avea. Dacă nu poți tu, nu poate nimeni.
CITEȘTI
Un destin controversat
Fantasy,,Cine putea crede oare că apariția unui băiat poate scoate la iveală acea parte din mine pe care nu mi-am dorit-o niciodată și în plus trecutul meu care se pare ca nu e asa cum știam eu sa fie? Acum mă întreb ce mi-a mai ascuns familia și în cine s...