Hemen düz yazı yapmak istemedim ama lazımdı😭😭
🌸
"Of nerde kaldı bunlar..." Jeongguk ve Jimin hazırlanmış diğerlerini bekliyorlardı, Jeongguk en sevdiği kıyafetlerini giymişti: pembe fırfırlı eteğinin altına beyaz hafif derisini belli eden külotlu çorap, kurdeleli ayak ısıtıcısını ve pembe balet giymişti, üsteyse kare yaka gül desenli t-shirt, pembe hırka ve son olarak beyaz bir deri mont giymişti, tabikide inci kolyesini ve küpelerini unutmamıştı.
Sanki bir randevuya çıkıyor gibiydi fakat sadece sinemaya gidiyordu, ama onun için süper Mario çok önemliydi, bir sürü süper Mario video oyunu ve oyuncağı vardı, çocukluğu onunla geçmişti.Jimin ise sadece sinemaya gittiklerinin farkında olduğu için skinny bir kot ve bot giymişti üzerine ise Jeongguk gibi pembe kare yaka kollu t-shirt giymişti ve boynuna pembe desenli bir fular bağlamıştı son olarak kolyesini ve kot mont giymişti, birde unutmadan saçlarının sarısıyla uyan yıldızlı bir toka takmıştı.
İkisininde bu saate çıkması çok tehlikeliydi başı boş alfalar yüzünden ve onlarda bunun farkındaydı fakat yanlarına biner gazı almışlardı, kendilerince güvende olduklarını düşünüyorlardı.
"Geldiiiimm" demişti Nayeon bir yandan koşarak bir yandanda dudak parlatıcısını sürerek, oda Jeonggukinkine benzer bir şey giymişti, pembe kalın topuklu ayakkabı, adım mavi boru paça kot, üstüne pembe ipli bir tane body ve bir sürü kolye, krem rengi bir mont giymişti.
"Of nerde kaldın! Çok güzel olmuşsunnnn, pofidik tavşan seniii" demişti Jimin mutlu mutlu.
"Jeonggukie randevuya mı çıkıyorsun ne bu hal" diye kolundan tutmuştu.
"Noona çok güzel bir film izlemeye gidicez"
"Ve o film için gecenin bu saatinde pis kurtların inine gideceğiz" demişti tedirgin bir şekilde Jimin.
"Yanımıza Yoongi hyungumu alsaydık acaba" diye tereddüt etti Jeongguk.
"Onun bugün nöbet günü-"
"Vay vay şu omegalara bak" diye dört alfa Nayeonun sözünü kesmişti.
Jeonggukun ise bacakları çoktan titremey başlamıştı fakat çok düşünmeden çantasındaki biner gazını çıkarıp birinin yüzüne sıkıp diğerleriyle kaçmaya başlamıştı.
"Seni orospu şey! Gecenin bu saatinde anca fahişeler dışarı çıkar"
"Sensin pislik!" Diye bağırmıştı Jeongguk ve onun sesinin ardından bir ses daha gelmişti.
"Eğer sövdüysen anana gitsin" demişti Jimin ve önlerine o alfalardan biri çıkmıştı.
"Kaçın!" Demişti Nayeon ve hepsi ayrı sokaklara gitmişti, bunu bilerek yapmışlardı böylece en azında birini yakalarlarsa diğeri yardım çağırabilrdi.
Jeongguk koşarken bir yerde ayağını burkup düşmüştü ve sinirlenip ağlamaya başladı: " kötü taş! Sende omega düşmanısın hık" hıçkıra hıçkıra bir kenara bükülmüştü saklanmak amacıyla ve telefonunu eline alıp gruba ses kaydı atmıştı.
"Gelmeyin sakın yardım çağırın" diye ağlamaklı bir sesle kısa ve fısıldayarak sesli mesaj göndermişti.
"Demek burdasın küçük fahişe"
Omega sesi duymasıyla birlikte ayağa kalkıp topallayarak bir yere gitmeye çalışmıştı o sırada ise bir bedene çarptığını hissetmişti.
"Balerin?" Demişti derin bir ses, Jeongguk ise kim olduğuna bakmak için kafasını kaldırmıştı.
"Ko-komutan Kim Taehyung" demişti ve alfayı işaret etmişti.
Kim Taehyung ise çoktan ne olduğunu anlamıştı ve Omegayı kucağına almıştı ve diğer askere vermişti.
"Mina sen Jeonu al, ben bunun cezasını vericem"
"Gel bakalım seni hastaneye götürelim küçük şey" demişti Mina ve omegayı sırtına almıştı.
"Ha-hayııır, sinemaya gidiceem" diye mızmızlanmıştı diğeri ağlamaklı bir sesle.
"İlk önce bileğine bakalım sonrada hemencik filme yetişiriz olur mu?"
"Olurrr! Hemencik gidip geliriz, çok havalısın, keşke senin gibi güçlü olsaydım, böylece kendimi koruyabilirdim"
Mina bunun üstününe kıkırdayıp cevaplamıştı "ben alfayım o yüzden canım"
"Bende omegayım" demişti Jeongguk kaşlarını çatarak, sonra ise Nayeon ve Jimini merak etmişti ve telaşlı bir şekilde "diğerleri iyimi?!" Demişti.
"Evet onlar Yoongi ile karşılaşmışlar" demişti ve ikiside konuşmaya devam ederek arabaya doğru ilerlemişlerdi.
Komutan Taehyung ise yavaş yavaş kurt formuna dönüşüyordu...
BİTTİİİİİİ!!!!! Of hemen yakınlaştırmicam bu sefer hah! Neyse umarım severek okumuşsunuzdurrr💖🌸🎀🩰!
Gelecek bölümde görüşmek üzereee~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ballerina |taekook
FanfictionBalerin Jeon Jeongguk ve komutan Kim Taehyung... |Texting+düz yazı| |omegaverse| 1# ballerina 08.07.24