Dnes Petr odjel za Lukášem. A tak jsem zůstala s Peterem doma sama. Byla jsem u sebe v pokoji a četla si. Ležela jsem pohodlně na břichu a asi dvě hodiny si četla. V tom mě ale někdo začal hladit po zadku. Myslela jsem, že se už vrátil Petr. Byla jsem tak šťastná, že už je doma a nebudu se muset nudit. Radost ale brzy pominula protože jsem zjistila, že to byl Expl0! Lehl si mi na záda a masíroval mě. Pak přejel k mému zadku. Vyjekla jsem. ,,Petere? Co to tu jako provádíš??!!" vyštěkla jsem na něj. ,,Prepáč, nemôžem si pomôcť, si taká sexy." řekl smyslně a hladil mě dál. Já však rychle vstala a dala mu facku. Stála jsem těsně u něj a jen jsem se na něj celá rudá dívala. Měla jsem takový vztek! Nesnáším ho, nenávidím ho, já ho...políbila jsem ho. Začli jsme se divoce muchlovat a já ho hladila po vlasech a pořádně ho rozcuchala. Viděla jsem jak je zadíchaný. To mi dělalo chutě.
Vzal mě za zadek a zanesl mě do své ložnice, kde mě přímo hodil na postel. Skočil na mě a stále jsme se muchlovali. Pak hodně pomalu. On po mě pomaličku sklouzal směrem dolů až k mým prsům. Pořádně my je uchopil a zmáčkl. ,,Ááááu!" zasyčela jsem. Bolelo to ale přesto jsem chtěla aby nepřestával. Nenáviděla jsem ho ale chtěla jsem ho. Pak mi sundal triko a spoutal ruce k posteli. Začala jsem mít pořádný strach. Chvíly si hrál s mími prsy a různě je mačkal, pak po nich začal přejíždět směrem dolů až se dostal k mé vagíně. Začal mě tam lehtat. Vrátil se k prsům a sundal mi podprsenku. Pak do mých prsou zabořil hlavu a vrtil se. Jen jsem ho pozorovala a pomalu vzdychala. Vrátil se k pipince a stáhl mi kalhotky. Nemohl se nabažit pohledu na mou mušličku. Sundal mi trpělivě ponožky. Až jsem tam byla celá nahá. Ale on oblečený. ,,Hele, tohle není fér, koukej se svlýknout!" zařvala jsem na něj. Jern se zašklebil a sundal si košily. Byl tak sexy! Nechal si kalhoty. Začal mi prstit. Vnikl do mě jedným prstem...a pak dvomi...a pak třemi! ,,A-a-aaaahhhh!!!" zavzdychala jsem. Chtěla jsem ho už mít v sobě. Osvobidil mu ruce a vyměnily jsme si pozice. Já nahoře a on podemnou. Zajela jsem mu do kalhot a hledala jeho penis. Pak jsem ho našla. ,,Ooh" zalaskala jsem. Servala jsem z něj džíny a pak si s jeho penisem začla hrát. On mě ale dlouho nenechal, obrátil mě a sundal si trenky. Chtěl mě mučit a tak nechal houpat svůj penis nad mou vagínou. Pak po mě pomaličku začal vnikat...ale pak ho vyndal a vsunul ho do mě strašně rychle!! ,,Aaaaah!!! Explo!!!! Ty draku!!! Ááááááá ano anoooo ještěěěě!!" Začal ryche přirážet. Já to nevydržela a udělala jsem se. Ale on nepřestával. Jenže pak přišel Petr. Rychle jsem Expla schovala a já si dala župan.
,,Ahoj zlatíčko, kde je Peter?" ,,Nevím, dnes jsem ho neviděla."
ČTEŠ
Hoggy nebo ExplO?
Storie d'amoreKláře je 20 let a před nedávnem začala chodit se svým dlouhodobým kamarádem Petrem Lexou. Cítila se jako v sedmém nebi. Ale pak přišel Peter...