Hayal mi gerçek mi

8 1 11
                                    

Yazarın ağzından..

Ders zili çalmıştı ve herkes sınıflara giriyordu.
Elindeki  telefondan son kez atılan mesaja baktı ve tuvalete doğru ilerledi.

Koridorda bağıran hakan hocanın sesine kulak asmadan ilerledi genç adam.
Son bir kaç aydır hiç yapmamıştı ve bunun heycanını taşıyordu.
Tuvalete yavaş adımlarla girdi ve karşıdında onu istekle bekleyen bir çift göze baktı.

"Geldin" dedi.
Genç adam onun başka bir şey söylemesine izin vermeden kolundan tutup kabine soktu.
"Geldim " dedi.
Ve onu daha fazla bekletmeden dudaklarına yapıştı.
Ateşli bir öpüşmenin içine girdiler.

Dudakları birbirinin üstünde adeta dans ediyordu. İşin içine dil girince kısa olan geri çekildi.
"Dayanamıyorum amk sik beni" dedi kısa olan.
Uzun boylu genç oğlan onun dudaklarına geri yapıştı ve soğuk ellerini oğlanın tişörtünün altına sokup memelerini avuçladı.
Bu hareketinden sonra kısanın ağzından bir inleme çıktı ve geri çekildi.

Uzun oğlan hızlı bir hareketle tişörtünü çıkardı ve sonra altında yanıp tutuşan oğlanında tişörtünü çıkardı.

Uzun parmakları karşısındakinin pantolonuun düğmelerine gidip açtı ve hızlı bir şekilde pantolonuda çıkarttı.
Adam kısanın  bacaklarından tutup kucağına aldı ve onun boynunda küçük izler bıraktı ve artık dayanamayacağnı anladığında kendi pantolonunuda  indirdi.

Ardından parmaklarını kucagınndakinin agzına gonderdı ve"Em"dedi
Yeterince ıslandığından emin olduktan sonra hazır mısın diye sordu.
Kısa  olan başını salladı ve boynuna daha sıkı sarıldı.
Uzun olan orta parmağnı hızlıca deliğe soktu ve gel git yaptı.

Ardından yüzük parmağnıda soktu ve kucağındaki adamdan bir inleme çıktı.

Hazırladıktan sonra parmaklarını çıkardı ve aletinini girişine dayadı.
" hazır mısın" diye sordu uzun olan
Kısa olan ise kafasını kaldırıp
"Sik beni ilya " dedi ...

Atlasın ağzından..

Ders çoktan başlamıştı ve ilkay sınıfa bir türlü gelmemişti. Berdeydi bu kafasını siktiğim adam diye düşündüm.

Ders çok fazla sıktımıştı bu adam her ders evlilik mi konuşmak zorundaydı amk.
Elimi kaldırdım ve tuvalet izni istedim.

Sınıftan çıktığımda derin bir nefes aldım ve hızlı adımlarla tuvalete yürüdüm.
Çok kötü sıkışmıştım ve tuvalete girip hemen işimi halletmeye başladım.

Benden başka biri daha vardı ve kabinden sürtünme sesleri geliyodu.
İşimi hallettikten sonra elimi yıkamaya başladım musluğu kapatıp tam çıkıcakken bir inleme sesi geldi.
Olduğum yerde donup kaldım bu ses neydi lan.

Tuvaletten çıkmış gibi yaptım ve sesleri dinlemeye başladım.
Bir inleme sesi daha geldi daha kalın bir sesti.
"Gitti mi"  dedi ilk inleyen ses ikinci ses cevap verdi
"Gitmiştir" sesi duyduğum anda olduğum yere çivilendim.
İlkayın sesiydi

Hareket edemiyordum inleme ve nefes sesleri tüm ruvaleti doldurmuştu.
Sonunda inleme sesleri kesildiğinde kabinden ilk çıkan erendi.
 
Beni gördüğünde olduğu yere çivilendi sanki yüzü o kadar gerildiki bi daha yüzü kırışmazdı.
Arkadan ilkayda çıktıktan sonra onunla göz göze geldik. 

Sadece bakışıyoduk.
İlkay yavaş yavaş kendine geldiğinde sonunda konuşucak güç bulmuş gibi ağzını açtı ama hiç bir şey söyleyemedi.
Ben sonunda hareket edebildiğimde yavaş ve geri adımlarla tuvaletten çıkmak için ilerledim ama ilkay buna izin vermedi ve beni kolumdan tutup duvara yasladı.

"Bırak beni!" Diyerek yüzüne karşı bağırdım ama o dahada sıkı tutmaya başladı.

"Atlas" dedi sesi çok kısık çıkmıştı.
"Kapa çeneni ve bırak beni orosbu!"
Onun ellerinden kurtulmaya çalıştım ama başaramadım.
Eren hâla olduğu yerde duruyo ve yere bakıyordu.

"Pislikler! Ben de size ne oldu diye endişeleniyodum ama amına kodumun malları sikişiyomuş!"

"Atlas" ilkay bir daha ismimi ağzına alınca dayanamdım ve ona bir kafa attım.
Aldığı darbeyle geri giderken elinden kurtulmayı başardım ama beni tekrardan tutup duvara yapıştırdı.
Ben daha ne olduğnu anlayamadan ilkay dudaklarıma yapıştı ve sanki amk malı yokluktasmıs gibi beni öpmeye başladı.

Kendimi onun dudaklarından kurtardım
"Ne yapıyorsun?"
"Atlas ben özür dilerim.. ben sadece seni seviyorum!"

Bize bakan eren ilkayın bu sözünden sonra gülmeye başlamıştı.
"Amına soktuğmun piçi onu seviyosan onu sik o zaman pislik!"
Ve eren koşar adımlarala tuvaletten çıktı
"Eren!" İlkay erenin arkasında gitmek için hareketlendi ama sonra durdu

Arkasını döndü ve beni kolumdan tutup tuvaletten çıkardı tam o sırada zil  çalmıştı.
İkimizinde çantalarını alıp beni zorla okuldan çıkardı ve bu sırada kolumu  bir  saniye bile bırakmamıştı. Yoldann geçen insanlar bize bakıyodu ama orosbular gelip bana yardım bile etmiyodu. 

"Bırak beni ilkay!"
Yol boyunca tüm sokağı bağırmamla inletmiştim ama ilkay piçi beni kendi evine getirdi ve beni zorla evine soktu.

"NE YAPTIĞNI SANIYOSUN LAN SEN!"

Atlas dedi gözlerime bakarak

"Ben sadece seni seviyorum ve seni sikicem"













Gerçekten sikmişti tipini siktiğim.











İlkay üstüne alınma sen çok karakterli bir insansın ben sana güveniyorum güçlü bir türkiye için var  mısın?🇹🇷🇹🇷🇹🇷


Atlas yani seçil sen her zaman üstte olmayı hakketin ama hayat bu yapcak bise yok😘😘😘

Marul senin karekterin maldı o yüzden sana bise yok

Saka var 🥬 al 😃😃😃

Baki yani ikram senin karekter iki bölüm falan vardı o yüzden yazcak bise yok🥰🥰🥰


Erene bise demiyom o adamın dibiydi en karakterli en namuslu kişiydi eren adamdı ama erenin bir kusuru vardı eren saftı.
O hiç sevilmedi sikildi😣😣😣



İlkayın abisi sen bu hikayeyi ayakta tutan güreşci endamlı adam hibi adamsın senin hakkında oaragraf yazardım fakat bölümü şimdi atmam gerek adamsın abi seni hiç tanımadım ama benim yerime ilkayı döver misin😎😎😎






        



                                  Final..












İlkayın amk(kitaptaki😘)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Morcivert(SenAy)Where stories live. Discover now