Bună,eu sunt Rosalie Reed.Știu am un nume ciudat,dar na m-a, obișnuit să mi se spunã asta.Pentru mine mersul la școală e cel mai groasnic lucru.Malik și gașca lui își bat joc în fiecare zi de mine și Max nu face nimic să-i oprească.
Cine este Max?Ei bine eate fratele meu, Max Reed,care de asemena face parte din gașca lor.Ei cred că fac doar niște glume, dar pentru mine nu e așa.Înafară de ei,nimeni la școală nu mă urãște sau râde de mine. Deoarece sunt drăguțã și prietenoasă cu toți,însã nimeni nu se bagă atunci când sunt ridiculizată.Adică pe bune,cine s-ar pune cu gașca pericol,pentru mine?!?
Singurul care se mai bagă sau mă ajută este Mike.Mike este un băiat din echipă de fotbal și singurul meu prieten.
Pe Malik însă și pe gașca lui,îi urăsc din tot sufletul.Ei!Ei l-au făcut pe Max să se îndepărteze și să se poarte asa cu mine.
Mama a îmceput să aibă probleme de când la născut pe Max și venirea mea a ucis-o.Deși nimeni nu mă îmvinuiește că am omorât-o eu știu că asa este,chiar dacă ea fuma.
Tata muncește la New York iar noi stam,aici,în Londra.Are o companie care merge foarte bine și în fiecare lună ne trimite bani.
Dar ce contează asta cănd ți-ai ucis propria mama și fratele tau râde de tine?!?Știu,nimic,de aceea mă tai!Nu am curajul sã ma omor singură asa ca ma tai.
Poate că am nevoie de ajutor dar ma ajuta cineva?În acest moment sunt în baie și fac lucrul care mă face să ma simt bine.Da,mă tai.Plâng și mă tai.
-Rose!!!aud vocea frate- lui Max strigându-mă.
Îmi șterg lacrimile,îmi dau cu apă pe față,curăț la încheietură și ies în camera mea unde fratele meu mă aștepta.
-Da?Ce vrei?îi răspund indiferentă.
El se uită la mine rănit apoi continuă.
-Eu,huh,voiam să-ti zic că vin acum băieți pe la noi,și eu...
-Stai liniștit știu ce tre'să fac.Nu ies de aici pănă pleacă,nu fac zgomot,nu deranjez.zic eu plecând,dar el mă apucă de îmcheieturi cea ce mă face să-mi dea lacrimile.
-De f-fapt vroiam să-ți zic că poți veni jos,adică nu ai venit niciodată și-
-Cum ai vrea să vin dacă nici bună nu ajung să zic că ei fac mișto?!?
-Păi.... păi eu....
-Vezi,îmi pare rău.Îmi pare rău că ma ai,îti ingreunez viata.
-Ce?Nu!Asculta Rose eu-*ding dong*
-Du-te te așteaptă prietemii tăi..
-Dar-
-Du-te,ți-am zis că nu te voi deranja,deci du-te.Oricum din noaptea asta vei scăpa de mine.ultima propozitie am spus-o in soaptă.
CITEȘTI
Asteroid67
Science FictionRosalie Reed are o viata nu tocmai ca-n povesti.Mama sa a murit,tatal sau o ignora,iar fratele ei isi bate joc de ea de cate ori are ocazia.Totul insa se schimba cand aceasta il intalneste pe Harry,un baiat cu totul 'special'. Cand ea afla secretul...