Seme: 🇨🇦♂️
Uke: 🇷🇺♂️
Smut: var.
.
.*Tanrısal bakış açısı[bıktı aq]*
Ülkeler sıkıldığı için doğruluk ve cesaretlik oynuyorlardı
Amerika bardağı çevirdi ve bardak Kanada'yı işaret etti, Amerika ona piç bir gülümsemehle yaklaşıp kulağına "Rusya'yı sik" dedi
Kanada birazcık kızarmıştı ama abisinin niyeti kesinlikle Rusya'ya üstünlük taslamak içindi.
Amerika sessizce piç bir gülümsemeyle yerine oturdu ve Rusya'ya "ayvayı yedin" bakışı attı. Rusya pek anlamasada pek aldırmadı
[Kısa olucak sorry, çünkü birazdan test çözcem[cezalayım]]
*2 saat sonra*
Rusya kendi odasına doğru giderken Kanada onu kolundan tutup duvara yapıştırdı ve hemen onun boğazını ısırıp yalamaya başladı. Rusya bunu pek anlam veremediği için onu itmeye çalışsada artık çok geçti [bu arada Kanada'nın elinde kayganlaştırıcı var]
Kanada, Rusya'nın boğazını emip ısırıp yalayıp fazlaaca belirgin izler bırakıyordu.
En sonunda Kanada buna başlamaya cesaret edip Rusya'ın gömleğini çıkarıp göğüs ucunu dişlerinin ağzına aldı ve sertçe ısırıp çekiştirmeyle beraber emmeye başladı. Öteki eliyle öteki göğüs ucunu çekiştirip sertçe sıkıyordu, Rusya ise yavaştan inlemeye başlamıştı.
En sonunda Kanada göğüs ucunu bırakıp öteki göğüs ucuna yöbeldi ve ısırıp emmeye başladı bu seferki dahada şiddetliydi. Rusya inlemekle beraber göğüs uçları emilip çekiştirilmeden kıpkırmızı olmuştu.
Kanada, Rusya'nın göğüs uçlarını bırakıp onu kucağına aldı ve yatağa attı. Rusya pek bir şey anlamadığı için Şok olmuştu.
Kanada ilk önce kendi kıyafetlerini sonrada Rusya'nın kıyafetlerini çıkardı ve elindeki kayganlaştırıcıyı Rusya'nın deliğine sıktı ve parmaklarını deliğe gönderdi.
Rusya ani şekilde inlediği için alıştıra alıştıra gidiyordu. En sonunda parmaklarını çıkarıp eliyle aletini kavradı ve penisine azcık kayganlaştırıcı sürüp ucunu soktu.
Rusya sertçe inledi, Kanada ise yavaş yavaş aletini deliğe sokuyordu.
En sonunda köküne kadar girdi ve Rusya'nın alışmaını bekledi. Rusya alışınca yavaştan gel git yapmaya başladı.
Rusya inlememek için alt dudağını ısırıyordu, Kanada gel gitlerini dahada hızlandırdı ve Rusya'nın noktasını aramaya başladı.
Bir noktaya dokununca Rusya fazla inlediğini görünce noktasını bulduğunu anladı ve oraya sertçe gel git yapmaya başladı.
En sonunda içinden çıktı ve üzerine boşaldı. Rusya yorulduğu için onun üzerine yorganı örtüp uyutturdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
countryhuman ship one shot istek
Ngẫu nhiênevet göt verenler, hesabı kaybettik burdan devam ondan