Pada pukul 5 petang,Yun dan Mia pun pergi ke mall untuk membeli baju raya.Apabila mereka sedang makan Mia ternampak Rayyan dan Eskandar berada di meja sebelah lalu Mia memberitahu Yun.Lalu Yun terus melihat ke meja sebelah mereka pun eye contact Yun senyum pada Ray tetapi Ray tidak senyum kepadanya.Keesekkan harinya Yun dan Mia pergi ke sekolah bersama.Yun menyadari yang Rayyan melihat ke arah Yun sambil tersenyum tiba-tiba muka Yun memerah lalu Yun pergi ke tandas tanpa Mia.Selepas itu dia melihat ke arah cermin sambil berkata "adakah Rayyan menyukai ku juga?" dia berkata di depan cermin sambil tersenyum malu.Tiba-tiba 3 orang perempuan masuk mereka adalah geng S iaitu Alexa,Bella dan Hannah. Mereka menarik tudung Yun lalu mereka saling bertumbuk.Mia pun masuk ke dalam tandas kerana ingin mencuci tangannya yang kotor tetapi dia melihat kawannya Yun sedang bertumbuk lalu Mia menghalang mereka.Lalu geng S itu pergi ke kelas mereka.Mia bertanya "kenapa kau tumbuk die?" "Dia tumbuk aku Dulu"Yun. "tkpelah lupekan jom masuk kelas cikgu marah nanti"Mia."ok"Yun. Apabila waktu rehat semua pelajar kelas 2 Qwerty ke kantin tetapi Yun dan Mia berada di dalam kelas kerana mereka bosan makan makanan kantin.Mia ternampak kertas di atas meja Rayyan lalu dengan perasaab ingin tahu mereka berdua membuka kertas itu yang bertuliskan "sayers sukers awaks,awaks naks taks jadi gfs sayers pls by:Alexa tercantik didunia" Yun berkata "dia tersedak huruf s ke?" Mia hanya ketawa lalu Mia koyak kertas itu lalu membuangnya ke dalam tong sampah sambil ketawa.Rayyan dan Eskandar pun duduk di tempat mereka lalu Alexa tiba-tiba datang berada di sebelah Rayyan sambil berkata "hi Syg" Rayyan pun berkata "kau dh knp senah?" "Spe Syg ko?" Alexa terdiam sejenak lalu berkata "awaks dh tengoks kans kertas yangs sayers bagi tuhs?" Rayyan dengan penuh kehairanan berkata "kertas ape? mne ade kertas" Alexa mencari kertas itu tetapi tidak menjumpainya.Yun dan Mia lihat mereka dari jauh sambil ketawakan Alexa yang sedang mencari kertas itu."kau boleh tak prgi main jauh jauh "Rayyan "..."Alexa.Alexa pun pergi ke kelas mereka yang berada di sebelah kelas 2 Qwerty.
YOU ARE READING
I Want You
ActionCerita mengenai seorang gadis bernama Yun yang sukar untuk mencintai lelaki.Namun pada umurnya yang ke 14 tahun dia menyukai seseorang bernama Rayyan di kelas 2 Qwerty