H:
"Felix" dedim titreyen sesimle
"Benden kurtulmak cok kolaymış aslında değil mi hyun"
"Ama ben kurtulmak istemiyorum! Lütfen beni vur jennie!"
"Ahh, karar verin yoksa ben secicem!" Kafamı hızlı hızlı salladım "ben beni vur hadi!"
"Hayır!" Diye bagırdı Felix sonra devam etti "ben sensiz yasayamam hyunjin sen baskasını bulursun"
Jennie silahı ona dogrulttu "hayır Jennie-" kulagıma bir silah sesi gelince sesimin kesildiğini hatta bir daha asla konusamayacağımı hissettim.
"Ee, jinnie sey daha fazla bekleyezdim, ama gorduğun gibi herkesin icinde kendi seytanları vardır"
"Su cesedi bi yere atın sunu da evine falan bırakın" bir sey diyemiyorum ki sesim cıkmıyordu Felix'in cesedine bile bakamıyordum korkuyordum hayatımda ilk kez bu kadar korkuyordum Felix'le birlikte bende ölmüstüm.
Gorevlilerden biri kolumdan tutup cekistirmeye başladı kalkmayınca bi tane daha görevli gelip diğer kolumu tuttu boylelikle evet resmen sürünüyordum ama zaten artık anlamı yoktu.
**
Araba durunca bir koruma kapıyı açıp beni yere attı son hızda döndü ve gözden kayboldu araba ben ise ellerimle yerden destek alıp ayaga kalktım saganak yagmur o kadar sert ve hızlıydı ki canımı acıtıyordu zaten acık olan kapıdan iceri girip kapıyı arkadan kapattım. Etrafa baktım yavasca, her yanda felix'le anılarımız canlanıyordu gözümde muftak tezgahında oturup ayaklarını sallayan bir Felix yoktu yada koltukta kendi yerine gecmis beni bekleyen beni gorünce üstüme atlayarak sarılan Felix yoktu.
Hos, artık bende yoktum.
Odamıza gidip yatağa yattım, hala onun kokusunu alıyorum.
Gözlerimi kapattım ama uyuyamıyorum, ona baglanmıstım.
Göz kapaklarını her kapattığımda felixin yere düsüsü geliyor, ölüyorüm sanırım.
Kalbimin yavasladıgını hissediyorum.
Yerde olan ve hala calısan telefonum calınca oraya döndüm yataktan kalktım ve telefonu elime aldım.
Chan 45 arama 67 mesaj
Jeongin 32 arama 24 mesaj
Minho 26 arama 13 mesaj
Seungmin 17 arama 23 mesajChan arıyor...
Aramayı cevapladım, "ah Tanrım sükürler olsun iyi misiniz hyunjin ne kadar korktuk haberin var mı?!"
"Misiniz mi?" Gülümsedim
"ne diyorsun yanlız mısın Felix nerde?" Yutkundu
"Yok"
"Ne" arkadan çocukların sesini duyuyorum.
"Jennie" sonra devam ettim "onu öl-"durdum hatırlamak istemiyordum ama bilmesi gerekiyordu "onu öldürdü ne kadar yalvarsamda beni öldürmedi"
"Saka yapma hyunjin! Hic komik değil! Hemen telefonu Felix'e ver hemen!"
Arama sonlandırıldı...
Yere cokup bagırarak aglamaya başladım. Hıckırıklarımın arasında nefes bile alamıyordum.
Jennie haklıydı herkesin icinde bir seytanları vardı ben ise onu onunla zamanında sevgili olarak kullanmıştım bile..
xxx
umarım ilk bolumu sevmissinizdir optumm 💗
Yazım yanlısı varsa özür dilerimmm 🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aorora|hyunlix
Random'herkesin icinde kendi seytanları vardır' birbirlerine baglanmıs iki bedenden biri olucekti biri ise acı cekecekti...ama belki bir mucize olurdu...