H:
Gozlerimi yavasca actım
"Uyandın sonunda hey minho hemsireyi falan cagır hyunjin uyandı!"
Keske uyanmasıydım.
Minho ve bizimkiler kosarak geldi. "Hyung, sana bir sey oldu diye cok korktuk!"
Gozlerimi bana endiseli bir sekilde bakan jeongin'e dondürdüm ve kafamı salladım.
"Neden konusmuyorsun bir yerin mi ağrıyor yoksa?"
Kafamı hayır anlamında salladım sadece konusmak istemiyorum.
Hemsire iceri girip birseyler yaptı ve geri çıktı.
En sonunda konusmayı basardım "Felix'i buldunuz mu?"
Chan elleriyle oynamaya başladı sonra seungmin konustu "hayır ama arıyoruz polisler yani, ayrıca jennieyi de arıyolar en yakın zamanda bulucaklar ve o pislik hapsi boylayacak"
Kafamı salladım.
Yeji:
Uzun bir yolculuğun sonunda istediğimiz büyük ormana geldik. Burda bir tek biz vardık sadece biz kimse bizi rahatsız edemezdi.
"Ee, ryu ilk ne yapmamızı istersin sonucta bu koca ormanda basbasayız."
Sırıttı ve yanıma yaklastı dudaklarını dudaklarımla bulusturdu sonra ne istediğini anlamıştım.
Dudaklarını dudaklarımın arasına alıp güzelce emdim elimi beline ulastırıp oksamaya başladım.
Bir kac saniye sonra ayrıldık.
Elimi tutup "gel hadi gezinelim biraz"
"Olur"
★
Ormanın derinliklerine inmistik kesin kaybolduk ama olsun.
"Ah, bacaklarım agrıdı oturalım artık."
Yere coktum ve oturdum
"Sende ne ihtiyarmıssın be yeji"
Güldüğümde ryujinde güldü
"Aynen bak cok dogru soyluyosun"
Güldüm
"Ya hadi kalk biraz daha dolasmak istiyorum"
"Off pekii"
Ayaga kalktım ve yürümeye devam ettik.
Yürürken biraz uzaklarda agacın arkasında kirlenmis ve ıslanmıs sarı saclar dikkatimi cekti elimle orayı gösterip sordum.
"O da ne?"
"Lan! O ne"
xxx
Helluu nassınızz 🤲🏻
Yazım yanlısı varsa özür dilerimmm 🏃🏻♀️
Kısa oldi sanırım ehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aorora|hyunlix
Random'herkesin icinde kendi seytanları vardır' birbirlerine baglanmıs iki bedenden biri olucekti biri ise acı cekecekti...ama belki bir mucize olurdu...