Londra, 10 ani in urma
In vila familiei Faith, o fetita blonda si un baiat brunet alergau prin curtea casei, fiecare cu pistoale de apa in mana. Sezlongurile din gradina erau ocupate de doua femeie, care tineau in mana cate o cafea si discutau pe diferite teme.
- Kate ai mai vorbit cu Anna? Ce face Lizz?
- Lizz e la gradita acum. Anna a spus ca acolo iau vacanta abea peste doua luni. Am aflat ca are o prietena si ca multi baieti vor sa discute cu micuta mea.- Stii, tot cred ca e o prostie sa o tii departe de tine. Uitate la mine! Sabina mi-a spus si mie acelasi lucru pe care ti l-a spus si tie si nu am indepartat-o pe Vico de mine. Nu crezi ca Lizzie are nevoie de o mama? Ce ai face daca Sabina ar fi pus acelasi blestem si pe Luke? L-ai fi indepartat si pe el? Uite poate ca tu vei rezista sa o tii pe fiica ta departe de tine, insa Ash nu va putea. Fetita e slabiciunea sotului tau si mai devreme sau mai tarziu va dori ca fiica lui sa se intoarca acasa.
- Ina vreau doar sa o protejez. Stiu ca Ash mi-o va aduce acasa, insa nu pot risca ca ea sa devina ca mama si il raneasca pe Luke
Blonda nu a mai spus nimic. Doar ii privea pe cei doi copii cum se jucau, in timp ce isi sorbea linistita cafeaua.
Londra, 2014
Doi adolescenti isi petreceau vremea la piscina casei lor, in timp ce in celalalt colt al lumii, o adolescenta rebela isi facea de cap. Cei doi tinerii nu erau altii decat Luke si Victoria Faith.
Victoria era o fata de 16 ani, blonda, cu ochii albastri, ea fiind fiica adoptiva a lui Calum si Ina.
Luke avea 18 ani si era cel mai mare dintre copii familiei Faith. Avea parul blond si ochi albastri, si un corp dupa care fetele mureau, iar printre acestea se numara si verisoara lui, Vico. Cei doi isi rasfatau trupurile in lumina soarelui, in timp ce erau prinsi in gandurile lor.
Brusc o servitoare roscata s-a apropiat de cei doi adolescenti, inmanandu-i blondei un pachet. Aceasta i-a multumit roscatei si a privit cutia pe care tocmai a primit-o. A observat ca era un colet trimis din Chicago, de catre Lizzie.
Lizz era sora mai mica a lui Luke si verisoara lui Vico. Ea avea parul brunet cu suvite blonde, ochii albastri si niste trasaturi care o faceau sa semene cu mama ei. Lizz si-a inceput cariera ca model la varsta de 14 ani si intr-un singur an s-a facut cunoscuta in Chicago, datorita influentelor bunicilor ei.
Blonda a desfacut cutia si a gasit cateva cataloage de moda si o scrisoare intr-un plic mov, parfumat. A luat plicul si a lasat cutia langa ea, l-a desfacut si a scos din el o hartie roz, pe care a inceput sa o citeasca.
Ok. Vico! De cand nu am mai vorbit, de doua zile nu? In fine. Voiam sa iti zic ca bunicul a gasit o agentie de fotomodele in Londra. E posibil sa ma vezi acasa in scurt timp daca ma voi decide sa vin in Londra, dar asta depinde de vointa mea. Cum te-am "plictisit" spunandu-ti despre cariera mea, am de gand sa nu iti mai trimit cataloagele, am sa iti trimit direct fotografiile si sa imi spui ce parere ai. Stii ca eu sunt cam exigenta cand vine vorba de pozele mele, insa am nevoie de o a patra parere. Deci ca sa nu mai lungim vorba, pentru ca consum multa hartie si pix, imi este dor de tine. Apropo am intalnit un baiat super dragut, dar pentru tine. Stiu ca idiotul de Mack te-a plictisit si i-ai dat papucii si cum fratioru meu e orb, iti fac eu lipeala cu un baiat. Numele lui e Jack si e superhot si e din Tokio. Am sa iti trimit poze cu el. Te pup,cu drag verisoara ta nebuna, Lizzie!
Blonda a zambit usor si a luat unul dintre cataloage in mana si a inceput sa il rasfoiasca, fiind uimita de pozele ei. L-a privit pe blond, care isi butona telefonul agitat. Vico mereu incerca sa isi apropie verisorii, insa acestia nu cooperau deloc cu ea.
- Hei Luke! Nu vrei sa vezi pozele lui Lizzie?
- Ceea ce face fata aia nu ma intereseaza! Din partea mea poate sa ramana cu bunicii mult timp.
- De ce te porti asa cu ea? E sora ta si te iubeste! Cu toate ca e putin mai nebuna.
- Vico, nu mai incerca sa ma faci sa o iubesc pe Lizzie, pentru ca nu iti va merge.
Fata a lasat revista deoparte si s-a ridicat de pe sezlong, infasurandu-si trupul intr-un prosop si asezandu-se in fata verisorului ei. Acesta si-a ridicat privirea catre ea si si-a muscat usor buza inferioara.- Stii! Poate ca esti cel mai popular tip din scoala si poate ca toate fetele vor sa fie cu tine, insa cand vine vorba de sora ta, te comporti ca si cum ai fi ultimul om de pe pamant. Sincer nu inteleg de ce te porti asa cu ea.
Tanara a vrut sa plece, insa bratul lui a oprit. Acesta a tras-o in brate lui si a prins-o de par, tragandu-i capul pe spate.
- Vico nu incerca sa ma provoci. Nu uita ca esti singura fata din scoala care nu a fost a mea si asta doar pentru ca esti verisoara mea. Dar nu ma provoca, pentru ca pot sa uit de asta si sa iti fac acelasi lucru pe care il fac oricarei fete. E problema mea de ce nu o inghit pe sora mea. Dar ca sa vezi ca sunt de treaba, nu imi place de ea, pentru ca e inca una care concureaza cu mine. De tine nu pot scapa, sincer nici nu vreau, dar ei nu pot sa ii fac nimic, pentru ca e sora mea. Acum pleaca!
A dat-o jos pe blonda, iar aceasta s-a indreptat spre casa. A urcat treptele si s-a indreptat spre camera ei. Inainte de a intra, a privit cateva clipe camera din fata, camerei lui Lizz.
Ii era dor de verisoarei ei si isi dorea ca aceasta sa vina acasa si sa o ajute cu Alex. Chiar daca nu recunoste, blonda il iubeste pe el si ii este teama sa il infrunte. De aceea o vrea pe Lizz inapoi acasa, fiindca ei nu ii este frica sa il infrunte pe Lukas sau pe oricare alt baiat.
CITEȘTI
Nu te baza pe incredere
Romance– Te blestem Kate, si pe tine si pe copilul din tine, Cand fata va creste, va trece prin multe lucruri grele, va va distruge, ier voi o veti distruge. Spuse femeia inainte ca usa masini de politie sa se inchida, in timp ce Kate statea in bratele sot...