Cap.4 "Acasa"

15 0 0
                                    

Lizzie a sunat la poarta si imediat a iesit o servitoare blonda. Cand aceasta a vazut a ramas cu gura cascata, insa fata i-a facut semn sa nu spuna nimic. S-a indreptat spre casa, cu blonda in spatele ei. A intrat in interiorul vilei si s-a indreptat spre locul unde familia lua micul dejun.

Observand ca nimeni nu o baga in seama, tanara a decis sa vorbeasca.

- Mai este loc pentru inca o persoana?

Toti si-au indreptat privirea spre ea, iar fata zambea usor. Ash s-a ridicat de la masa, iar adolescenta i-a sarit in brate, in timp ce tatal ei o saruta pe frunte si o imbratisa puternic. Toti s-au ridicat de la locurile lor, inafara de Luke. Acesta manca linistit, ca si cum nimic nu s-ar intampla. Kate si-a imbratisat fiica, spunandu-i ca i-a fost dor de ea, insa ea a fost un pic cam rece cu mama ei. Unchii ei au imbratisat-o si i-au urat bun venit acasa. Lizz a privit-o pe Vico, care mai avea putin si plangea. Cele doua s-au imbratisat si au inceput sa rada si sa planga in acelasi timp. Ash a observat ca fiul lui nu se obosea sa isi salute sora.

- Luke, tu nu ii urezi bun venit surorii tale?

Acesta s-a ridicat de pe scaunul lui si s-a apropiat de sora sa. Si-a pus mainile in buzunare si o privea pe aceasta dezinteresat.

- Nu puteai sa stai unde ti-a fost cresterea?
- Wow, monstruletul nu s-a schimbat. Stii cred ca ceea ce fac eu nu e treaba ta. Papagal flambat ce esti.

- Lizzie vorbeste frumos cu fratele tau. interveni mama celor doi.
- Da mama! De sigur. A spus ia cu un zambet fortat.

S-a intors catre fratele ei si i-a dat o palma peste fata, care i-a socat pe toti. Baiatul nu a spus nimic, doar si-a lasat capul in jos, pentru a-si ascude zambetul. Vico ii privea uimita si ii era teama pentru verisoara ei.

- Scuze fratioare, dar nu m-am putut abtine. Alta data sa inveti sa nu imi mai inchizi telefonul in nas.

Luke si-a ridicat privirea si a tintuit-o pe adolescenta. Cu acea privire, tanarul intimida pe orice, dar nu pe sora lui. A apucat pe aceasta de mana si a prins-o de par. O strangea de incheietura si o tragea de par, dandu-i capul pe spate.

- Crezi ca daca esti sora mea te las sa faci ce vrei? Te inseli mucoaso! Nu uita ca mie nu imi este frica sa te lovesc. Uite! Tata si mama sunt aici si nu imi e rusine sa te bat de fata cu ei.

Lizzie i-a dat un sut intre picioare si un pumn in abdomen adolescentului, facandu-l pe acesta sa cada la podea. Kate si Ina s-au apropiat de baiat si l-au ridicat de jos. Acesta se tine cu mana de abdomen.

- Nici mie nu imi este rusine de tata sau de mama. Fratioare nu uita ca eu nu sunt una din acele fete pe care le manevrezi. Eu sunt cel mai mare cosmar al tau si nu o sa scapi de mine atat de usor.

Kate isi privea fiica si imediat i-a revenit in minte blestemul roscatei. S-a apropiat de fiica ei si i-a dat o palma peste fata. Lizz si-a lasat capul in jos, in timp ce Vico si Luke o priveau uimiti. Ash a venit in spatele fiicei lui si a apucat-o de umeri, intreband-o daca e bine. Brunetul isi privea sotia si nu intelegea ce se intampla cu ea.

- De ce tu si fratele tau va urati atat de mult? De ce? Sunteti frati pentru numele lui Dumnezeu!
- Si se presupune ca tu esti mama mea? O mama care m-a indepartat de ea? O mama caruia nu i-a pasat daca sufar sau sunt fericita? Mereu Luke a fost lumina ochilor tai. I-ai facut pe ceilalti sa il vada numai pe el si pe mine m-ai dat la o parte. M-ai lasat in grija bunicilor si nu ti-a pasat de soarta mea. Inteleg ca nu ma iubesti, dar cel putin nu mi-o demonstra.

Kate a vrut sa ii mai dea o palma, insa Ash a oprit-o. Tanara si-a ridicat privirea si i-a socat pe toti. Avea o privire rece, plina de ura. S-a apropiat de scari si a inceput sa le urce. S-a oprit pe ultima scara inaintea bifurcarii si s-a intors catre mama ei.

- Niciodata nu m-ai iubit, niciodata nu m-ai facut sa simt ca sunt fiica ta. Tu nu mai esti mama mea. Te reneg. Te reneg ca mama! Singura mea mama a fost, este si va fi mereu bunica. Pe noi doua ne uneste doar numele. Poti sa ramai cu fiul tau.

Si-a continuat drumul spre camera ei. Vico s-a dus dupa ea, in timp ce Luke s-a smucit in bratele matusii lui si s-a dus in camera lui.

Kate a cazut in genunchi si a inceput sa planga, acoperindu-si chipul cu ambele maini. Blonda s-a apropiat de ea si a luat-o in brate, in timp ce Ash o privea si nu intelegea ce se intampla. Aceasta s-a dus in bratele sotului ei, lasandu-si capul pe umarul lui.

- Ma uraste Ash! Fiica noastra ma uraste!
- I-ai dat si motive. Kate nu am inteles niciodata ce se intampla cu tine. De ce ai lasat-o pe Lizz parintilor mei? De ce mereu l-ai iubit mai mult pe Luke?
- Am vrut sa o protejez. Nu am vrut niciodata sa o ranesc.
- Pai ai reusit. Nu stiu cum , dar iti va fi foarte greu sa iti recuperezi fiica Kate!

Aceasta nu a mai spus nimic. Aceasta a observat ca fiica ei era in capatul scarilor. S-a apropiat de trepte, iar adolescenta cobora usor, iar cand mama ei a vrut sa o atinga, tanara s-a ferit si s-a indreptat spre tatal ei. I-a spus ca vrea sa vorbeasca cu el. Brunetul a aprobat din cap si si-a privit sotia, care statea langa scari. Cei doi s-au dus in birou si s-au asezat pe scaune. Fata i-a spus ca vrea sa se inscrie la liceu unde era si verisoara ei. Tatal ei a aprobat din cap si i-a spus ca maine va merge cu ea pentru a o inscrie. Fotomodelul s-a apropiat de el si l-a imbratisat puternic. Ash a fost singurul care a iubit-o intradevar. El, Vico si bunicii adolescentei.

- Lizz, de ce esti atat de rece cu mama ta?
- Vrei sa fiu calda? Tata iti imaginezi ca in acesti 16 ani eu nu am simtit iubirea, afectiunea unei mame? Te-ai gandit vreodata ca voiam sa locuiesc aici cu tine, cu Vico, cu mama, cu Luke. Nu la sute de km!
- Iubita mea, dar poate ca mama ta a vrut doar sa te protejeze, nimic mai mult.
- Ei bine m-a ranit! Tati hai sa lasam la o parte subiectul "Mama", bine?

Brunetul nu a mai spus nimic, doar si-a privit fiica. Avea caracterul lui si frumusetea mamei ei. Tanara i-a spus ca trebuie sa se duca la o agentie de modeling , pentru a-si face un contract. Ash i-a dat permisiunea, dar mai intai i-a spus ca vrea sa il insoteasca intr-un loc.

Fata a acceptat si au iesit amandoi din birou. Brunetul i-a spus uneia dintre servitoare sa o cheme pe Vico si sa ii aduca cheile de la masina. In cateva clipe blonda si-a facut aparitia in living si amandoua fetele au plecat cu Ash, insa nu inainte ca fiica acestuia sa isi priveasca cu dispret fratele, care incerca sa o consoleze pe mama lui.

Unde avea de gand sa le duca Sasuke?

Nu te baza pe incredereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum