Evet , tahmin ettiğiniz gibi karşıdan irem geliyordu. Enesin karşısına hemen oturdum ve gözlerimin içine odaklanmış her bir yüz hattımı ezberlermiş gibi bakıyordu. Bende hemen ;
-" sen demin bana 'S' mi dedin ?? " dedim şaşkınlıkla. Oda gülen bir ifade ile ;
-" tabiki , peki seninkisi ne ? " dedi ve ardından " evet seni dinliyorum ? " derken hemen atıldım.
-" Bunları senle yarın mezarlığın orda konusalım lütfen."
-" Gitme az daha kal. " dediğinde o kadar çok şaşırmıştım ki , bi an gerçekten " bana aşık " hissine kapılmıştım. Ve hemen ;
-" Hayır gitmem lazım kusura bakma , kendine iyi bak " deyip arkama bile bakmadan giderken , İrem , " Sude " diye seslendi arkamı dönüp baktığımda ağladığını fark ettim.
Hiç kendimi bozmadan " Ne var ? " dediğimde içimde bir acıma hissi oldu. Fakat bunu belli etmemek için , sinirli bir yüz ifaddsine büründüm. Ardından sude ;
-" Umarım aklımdaki şey değildir , umarım."
-" Eğer aklındaki şeyse ne yapacaksın he ? "
-" Orasını sen düşün. "
-" Bak kızım daha sana neler yapacağımı , tahmin bile edemezsin. Ve ayrıca şu beni tehdit edermiş gibi tavırlarından da vazgeçsen iyi olcak , yoksa kendini her an yerde bulabilirsin."
-" Neyse , ya senle mi uğraşıcam ben dediğimi dedim."
-" Lan sen desen kaç yazar , bu mahallede benim sözüm geçer. Bundan sonra seni benle uğraşırken görmiyeyim. Değil sevdiklerine yaklaşmak ... " derken İrem'in bakışları benden ayrılıp arkama doğru bakıyordu.
Ben'de o yöne döndüğümde Enes'in geldiğini gördüm ve hemen gülen bir suratla İrem'e dönüp "Görüşürüz canım." deyip yanından uzaklaştım.
Yokuştan çıkarken , " Sudee " diye seslenen tarafa yöneldim. Bugün ne kadar çok kişi bana sesleniyor deyip gülümsedim. Arkamı döndüğümde bana seslenen kişinin Berkay olduğunu gördüm ve hemen etrafa bakındım , çünkü Enes demin buralardaydı ve görürse yanlış anlar ardından da kavga çıkabilirdi.
Hemen Berkaya yönelip ;
-" Ne var ? "
-" Sana' da merhaba canım " deyip sırıttı. Ardından ben ;
-" Ne istiyosuuunn ? "
-" Sakin güzelim , neler çevirdiğini anlamadım mı zannettin ? "
-" Ahhaha neler çeviriyomuşum acaba ben ? "
-" İrem' e inat Enes' le sevgili olmak meselaa !"
O kadar çok şaşkındım ki , sadece yutkundum. Direk kendimi toparlamam için içimden ' sakin Sude' diye tekrarladım. Kendime gelince , bunu sadece ve sadece İrem'in söyleyebileceğine kânaat getirdim. Hemen ;
-" Nereden de çıktı bu ? "
-" Düşmanının ağızı fazla gevşekmiş "
-" Ahh lanet olsunn. Onu geberticem. Nasıl cürret eder böyle bir şeye. Resmen iftira." diyerek kendimi haklı göstermeye çalıştım.
Ama Berkay hiçte inanmışa benzemiyordu. Hemen ;
-" O sürtüğe mi yoksa bana mı inanıcaksın " deyip ardından ağlamaya çalıştım. Ve sonunda gözümden bir yaş damlası seyrelirken hemen konuştum ;
-" Be-ben , Enesi seviyorum. Bu sadece bi yalan."
-" İnanmamı mı bekliyosun Sude ? Onunla okulda nasıl kavga ettiğini kızı nasıl rezil edip dövdüğünü bütün okul biliyo. Ve iremin Enesi deli gibi sevdiğini de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRS
RomanceKüçükken mahallede hırs yaptığı bir kızdan intikam almak için bir çocukla neler yaşadığını ve genç kız olunca yaşadığı dramı anlatan güzel bir aşk hikâyesidir. Mutlaka okumalısınız. Şimdiden teşekkürler. :))