Charlie: Lucifer mindjárt itt lesz ! Angel a kanapén ült és várt husk a kanapén ült angel mellett. Alastor a szobájában volt . És akkor kicsapódott az ajtó , Lucifer jött be rajta . Lucifer: Charlie! Nagyon sokat nőttél mióta legutóbb láttalak . És egy fojtogató ölelésbe zárta Charliet . Angel : szexi . Charlie suttogva : angel ezt nem cseszheted el ! Lucifer: Na és kik ezek a barátok ? kérdezte Lucifer undorral a hangjában . Charlie: ő itt husk a bárban , ő nifty a takarítónk , ő itt angel ő egy kicsit ............. perverz, és ő alastor a hotel menenger-e de ő most a szobájába van . Charlie: niftyvel vigyázz! Lucifer: És hol lesz a szobám ? Charlie és Lucifer felmentek a lépcsőn ami egy folyosóba torkol . A folyosó oldalán ajtók voltak . Charlie: A szobák 4 személyesek , az egyes szobába Angel és cherry van , a 2.-ban husk és sir pentus van , a harmadikban vaggi és én vagyok, a negyedikben te és ............. alastor van . Charlie: Ugye nem baj hogy alastorral kell megosztanod a szobát ? Kérdezte Charlie és bevezette Lucifer a szobájába . A szobába volt kettő dupla ágy a falnak rakva az ágyak mindkét oldalán volt egy éjjeli szekrény, a szoba bal alsó sarkában volt egy ajtó ami egy fürdőbe vezettet , és a szoba felső bal és jobb oldalán gardróbok voltak faltól falig . A szoba falainak színe bordó volt de a plafon és a padló élénk sárga. A kicsi fürdőben a bal felső sarkában volt egy darab zuhanyzó. A zuhanyzó mellett volt egy kézmosó és felette egy polc és egy tükör. A wc egy külön szobába volt amibe a fürdőn keresztül lehetett bemenni . Alastor felált az ágyról és megált . Egy perc halgatás után Charlie szólalt meg. Charlie: Szóval alastor...... Lucifer lesz a szobatársad . És nem szabad bántanod ! Mentálisan sem sem fizikailag . Charlie kiment a szobából's ezzel magára hagyta alastort és Lucifert . Elöször nem tudták , hogy mit mondjanak és csak hallgattak először Lucifer szólalt meg . Lucifer: szia . Én vagyok Lucifer Charlie apja . És kezet nyújtott alastornak . Alastor kezét rázott Luciferrel is így szólt: alastor: szia Alastor vagyok . Aztán meg Lucifer kikerülte alastort és odament a gardróbhoz bepakolni a ruháját. Ami után befejezte felkelt és oda ment az egyik ágyhoz és elhevert rajta . Alastort már nem látta Lucifer ezért felszedte a pizsamáját , a törölközőjét , meg a fogkeféjét és bement a fürdőszobába. Kinyitotta az ajtót és ott volt alastor félmeztelenül, mert a törölközője eltakarta az alsó felét . Lucifer elejtette az összes cuccát ami a kezében volt. Lucifer eltakarta a szemét és így szólt: Lucifer: Sajnálom , nem néztem oda és kihátrált . A cuccai viszont ott maradtak . Lucifer elégé le lett sokkolva és csak ült az ágyon . Már egy fél órája várt nem tudta mi tart ilyen sokáig . Aztán vére kijött kezében Lucifer cuccaival és oda adta a kezébe . Lucifer elpirult és elment a fürdőszobába. Ott bent letusolt és észrevett egy kis dobozt a polcon fogat mosott és mielőtt kiment vetett egy utolsó pillantást a dobozra . Utána megszólalt . Lucifer: köszönöm hogy össze szedted a cuccom . Utána befeküdt az ágyba és egyböl elaludt . Alastor nem aludt el szöget ütött a fejébe az az egy mondat : köszönöm hogy össze szedted a cuccom . Nagyon furcsa volt hallania ezt mert soha senki nem köszönt meg neki semmit úgy mintha komolyan gondolnák . Annyira belemerült a gondolkozásba hogy a végén elaludt . Reggel alastor kelt fel először. Egy ideig csak feküdt az ágyban és hallgatta Lucifer szuszogását . Aztán végül felkelt és felöltözött . Kiment a szobából és lement az asztalhoz ott már Charlie tüsténkedett . Nagyon finom illat volt . Charlie teli pakolta az asztalt . Volt ott palacsinta, szusi, tintahal, csirkecomb, ragu, pörkölt, nudli és még sok más étel . Alastor leült és mikor Charlie észre vette hogy ott van kitört belőle a kérdés . Charlie: Ugye nem keltetted fel apát ? Alastor értetlen arcát látva hozzátette . Charlie: Mert napokig utazott és nagyon nagyon fáradt volt már akkor mikor ideért . És amúgy is fent kéne hogy legyél a szobába mert Lucifer nem tudja hogy hol az ebédlő , el fog tévedni . Alastor rá hagyta és felment a szobába . Alastor felment Lucifer telefonjára és nagyon meglepődött mikor meglátott csomó képeket kacsákrol . Értelmetlennek találta az összes fotót de aztán talánt egy fotót lilithről , Charlierol és Luciferröl ott áltak átkarolták egymást de mielőtt folytathatta volna a kutakodást valaki kikapta a kezéböl a telefont . És meglátta hogy az az ember angel volt, nagyon dühös volt. Angel: Ez nem a te telefonod . Ne legyél már ilyen! Ez az ő magán tárgya , és hogy ha megbocsántasz elmentem tusolni . Alastor nagyon le volt döbbenve . És mielőt angel elment volna kikapta a telefont a kezéböl . Angel hátra nézett's így szólt: angel: Meg mondtam hogy ne csináld . Alastor: De te akarod csinálni hogyha nem rakod le az éljeli szekrényére . Angel elpirult és megszaporázta a lépteit . Alastor vissza rakta a telefont a helyére. Végül csak ott ült és nézte hogy Lucifert alszik . Aztán végül Lucifer felkelt és felült megdörzsölte a szemét és utána nagyon megijedt mert alastor ott ült elötte és csak nézte . Aztán végül vissza zutyantt az ágyba és megkérdezte alastor: Lucifer: Mi'é néz'e engem ? Alastor nem válaszolt csak elpirult. Lucifer: bajod van ? Ha nem akkó meg haggyál . Alastor kiment a szobából Lucifer nem akarta megbántani senkit de zavarta hogy ott volt . Alastort nem zavarta amit Lucifer mondott . Alastor lement és ezt mondta: alastor: Lucifer nem alszik már . Charlie nagyon ideges volt csak róta a köröket a nappaliban. Vaggi próbálta megnyugtatni de alastor úgy látta sikertelenül. Alastor leült a kanapéra és hallgatta a beszélgetés. Angel : amúgy meg miért stresszelsz ennyit Charlie? Charlie: mert mi van ha valami rosszul sikerül és lesz valami valakivel. Vaggi : semmi nem lesz senkivel , nyugodj meg . Charlie leült a kanapéra és elkezdett venni méjj levegőket . Charlie: alastor felmész kérlek Lucifert hez . Nem akarom hogy történyen akármi . Te biztos meg tudod oldani hogy ne legyen semmi . Ugye meg tudod ? Kérlek kérlek kérlek. Alastor kicsit meghökent . Charlie ezt egy levegő vétellel darálta le . Szóval alastor ezt felelte : jó felmegyek . És alastor felment . Ott volt Lucifer. Aztán alastor így szólt: alastor: gyere le mert Charlie ideg összeroppanást kap . Lucifer: de hova mennyek ? Alastor: csak gyere utánam . Alastor és Lucifer lementek . Charlie: jó reggelt ! Most hogy mindenki ébren van mehetünk reggelizni . Lucifer palacsintát evett , Charlie nem evett csak idegesen bámulta Lucifert , vaggi lángost evett , angel tök pitét, husk hotdogot evett , charrybomb nem volt a hotelben jelenleg Sir pentus sírjánál volt . Alastor rá vette magát hogy a többiekkel egyen , alastor véres bárány húst evett . Mikor Lucifer megette felállt megköszönte az ebédet és felment a szobájába. Charlie: Ez jó jel . Alastor.... Alastor: hm ? Charlie: felmennél utána ? Alastor: Miért mindig én ? De jóvan na felmegyek. Alastor felment a szobájába. Lucifer: Charlie küldött igaz? Alastor: Nem nehéz kitalálni. Gyere le mielőtt Charlie szívrohamot kap . Lucifer elmosolyodott és lement alastorral . Charlie: nem azt mondtam hogy hívd le ! Suttogta Charlie . Alastor: szívesen . Charlie: most megint az kéne hogy fel mennyen . Menny fel te is akkor biztosan követni fog . Alastor: ebben a percben már kétszer mentem fel és mennyek fel megint ? Charlie nagyon csúnyán nézett alastorra szóval alastor felment. Lucifer: Ő mindig ilyen kedves ? Charlie: ki ? Lucifer: alastor. Charlie: Ja ja ...... persze. Lucifer felment alastor után .
YOU ARE READING
Radioapple
FanfictionLucifer és alastorrol szól magyar történet . hazbin hotel. figyelem szexualitást tartalmaz