Sziasztok,ahogyan olvastátok Horváth Yn vagyok.
Kinèzetem:
Igen,most ezek alapján azt gondolhatjátok,hogy belèm vannak zúgva a fiúk..de ez nem így van!a legtöbben csak kihasználnak,a pènzem miatt,vagy azért mert híres vagyok..eddig csak 4 barátom volt,de egyenlőre elèg is..na kezdjünk is bele a történetbe.
~~reggel:~~~
Felkeltem,elővettem a telefonom majd ráeszmèltem,hogy már 8:37,igen ez nálam azért èrdekes mert magamtól is 6-kor szoktam kelni.de mindegy tèrjünk el ettől ès kezdjünk bele a napba!elsőnek is felöltöztem,majd a fejemmel is csináltam valamit majd kifèsültem,ès kivasaltam a hajam.
Outfit:
Smink:
(A hajam ugyan úgy van mint a kèpem)
Miután elkèszültem lementem,majd egyből a konyhába vettem az irányt.
-azta!felèbrett a húgom!milyen csoda mondján?-kèrdezte kicsit sem kedvesen a bátyám.
-ohh kedves bátyám,csak nem èhen haltál?-kèrdeztem tőle majd kinyitottam a hűtőt ès kivettem a reggelihez a hozzávalókat.
-de okos vagy!-mondta majd gúnyosan mosolygott eggyet amit èn is viszonoztam.20 perc múlva kèsz is lett a reggeli.Reggeli:
(Persze ebből kettőt csináltam)
-KÈSZ A KAJA!-Kiabáltam a bátyámnak,majd rájöttem,hogy a kanapèn ül.
-Jó lenne ha nem ordítoznál amikor 1 mèterre sem vagyok tőled!-mondta majd fintorgott eggyet èn pedig ismètelten viszonoztam ezt.tudni kell rólunk,hogy mindig egymás vèrèt szívjuk de egyèbkènt szeretjük egymást.-van mára valami terved?-kèrdeztem kèt falat közt.
-igen!áthívom az új haverjaim!-mondta ő is téli szájjal.
-milyen új haverok?-kèrdeztem èrtetlenül.
-hát ugye múltkor voltam koncerten ès ott ismerkedtem meg pár sráccal!-mondta könnyedèn.
-ohh,ès tudthatnám kik azok,vagy titok?-kèrdeztem szarkasztikusan.
-Spacc,vagyis Laci,Milán,Peti, Brúnó ès Manu.-sorolta őket.
-ahha-mondtam majd sóhajtottam eggyet.
-jó lenne egy hb este felé!áthívhatod a hülye barátnőid is!-mondta majd a "hülye barátnőid" rèsznèl megforgatta a szemèt.
-elhiheted,hogy ènsem akarom látni a "hülye haverjaid"-vèdtem meg a barátnőim.
-jólvan na!akkor kvittek vagyunk!-mondta majd megette az utolsó falatát.majd egy kis idő után èn is befejeztem majd elmosogattam.felmentem majd leültem az ágyamra ès felhívtam a csajos csopit.~Hívás:~
-sziustook!-köszöntem a csajoknak.
-halii!-köszönt Bius,vagyis Bianka.ő a csapat esze,okos,szèp ès mindig kihoz minket a pácból!
-csumii!-köszönt Chloe,ő mindig minden bajban benne van,mèg jó,hogy Bius itt van nekünk!
-Szioo!-köszönt Lilly,ő egy gyönyörű,modell alkatú lány.okos,sportol,ès sokat dolgozik.
Így vagyunk mi nègyen.mi alkotjuk a világ legjobb csajos bandáját!!
-figyuszgokk!lenne ma nálunk egy hb lenne ked...-mondtam volna el de Chloe bele vágott.
-IGEN!-Ordított bele a telefonba.ki is gondolta volna?a legnagyobb bajkeverő,mindenhol ott van.
-okèè,6-ra itt legyen mindenki!-jelentettem ki majd az órára nèztem:10:34.
-èn nem tudok menni,dolgoznom kell!-mondta Lilly.
-ne szórakozz!jó lesz!!gyere el!-győzködte Chloe.
-szólj a főnöködnek,hogy kórházban van a húgod!-találtam ki hirtelen.
-ahjj... jó legyen !6-ra ott vagyunk!-mondta nagy nehezen Lilly majd elköszöntem ès bontottam a vonalat.
Lementem ès szóltam a bátyámnak,hogy 6-ra jönnek a csajok,majd felmentem ès gondoltam elmegyek edzeni!szombat van,mièrt ne?átöltöztem majd felkötöttem a hajam ès összepakoltam ami kelhet a kondiba egy táskába.
Edzős outfit:
~~edzès után:~~
-sziaa húgii!-köszönt a bátyám mikor haza èrtem.
-sziaa!-köszöntem ènis neki.
-figyelj mindjárt átjön Milán ès Peti!nem baj?-kèrdezte majd közben játszott.
-nekem mindegy!-mondtam majd ledobtam a cuccaim,ès megcsináltam a szokásos shakem.felmentem majd fürödtem ès átöltöztem abba a ruciba amiben reggel voltam.nem kellett sok idő már csengettek is.-NYITOM!-ordított a bátyám majd kinyitotta az ajtót.èn csak kimentem az erkèlyre majd elövettem az elfem ès szívni kezdtem.igen, biztos azt gondoltátok,hogy tökèletes,cigi ès alkohol mentes lány vagyok.de ez nincs így,sokat cigizem,de cserèbe edzem.ha buli van addig iszom magam amíg már azt sem tudom hol vagyok.igen ez vagyok èn.
Uncsi rèsz tudom,a kövi már izgalmasabb lesz igèrem!!ha van ötletetek,hogy mi legyen a sorinak a vège akkor írjátok meg komiba!előre is köszii!egyèbkènt ha tetszett akkor votee!💞köszii!
-puszii Lili.
ESTÁS LEYENDO
"csak a báttyám egyik hülye haverja.."
Romancesziasztok!igen,igen!ez egy Marics Petis story lesz!remèlem tetszeni fog. infók: • Horváth Yn vagyok. •van egy báttyám,Horváth Mátè. •19 èves vagyok •a báttyámal èlek. •szüleink meghaltak autó balesetben. •van 3 legjobb barátnőm. azt hiszem,hogy most...