Bu seferde otobus duraginda yaziyorum 🫠💖
Mikasa'dan
Teneffüste herkes Eren'in yanına doluşmuştu. Armin ve ben ise kantine gidip kendimize birer tane meyve suyu almıştık. Bu derse girmemeyi düşünüyoruz çünkü ders coğrafya ve coğrafyam çok kötü. Ama coğrafyadan sonraki ders ingilizce, yani ingilizce dersine girebilirim.
Teneffüs bitince
Armin'le banklarda otururken tanıdık birini gördüm. Bir dakika, oradaki Eren mi? O da mı derse girmemiş? Sınıftan tek ben, Armin ve Eren aşağıda. Eren bizim yanımıza doğru geliyor!
"Selam! Coğrafya dersini hiç sevmediğim için girmedim derse, siz neden girmediniz?" diye sordu Eren derse neden girmediğinin açıklamasını yaptıktan sonra.
Armin "Bizde hiç sevmeyiz, hem hocayı hem de dersi ama sen yeni öğrencisin, ilk günden gözlerinden düşebilirsin." dedi.
Eren'in pekte umrunda gibi durmuyordu.
"Zaten gözlerinde olmaya niyetim yok. Hiçbir zamanda olamadım zaten." diyerek dalgasına somurttu. Hepimiz aynı anda gülmeye başladık.
"İsimleriniz neydi bu arada?" Daha yeni mi soruyor gerçekten?
"Benim ismim Armin, arkadaşımın ismi Mikasa."
Eren bana değişik değişik bakmaya başlamıştı. "Eee Mikasa'nın dili yok herhalde." dedi. Laf mı attı şimdi anlamadım?
Tam cevap verecekken zil çaldı ve sınıfa çıktık. Ben en önden gidiyordum, peşimden Armin ve onun peşinden de Eren geliyordu.
Biraz kısa oldu ama olsunnn bide yeni bölüm geç gelebilir 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eremika ~ True Beauty
FanfictionGüney Kore de oldukça popüler olan True Beauty dizisinden esinlenilmiştir.