The End

58 8 9
                                    

FRuyayuuji:

Yanlızlıktan bu denli korktuğunu geç fark ettim

Özür dilerim

Kimseye belli etmedin ama ben anlamalıydım

Ama merak etme

Daha fazla yanlız kalmayacaksın

~

Dahi Fruya Ryuuji intihar etti!

Kız arkadaşı Takatou Erika'nın ölümüden sonra kendini toparlayamayan eski deha, sevgilisinin mezarının yanında ölü bulundu.

~

Birlitelik mutluluksa, bu, bu hikayenin mutsuz bir son değil mutlu bir sonsuz olduğu anlamına gelmez mi?

~

Öncelikle Erika eskiden Auto'yu seviyordu, Auto birinden hoşlanmaya başladı ve Erika bu sürede Ryuuji'yle yakınlaştı.

Sevdiğini değil de onu seveni tercih etti ve zamanla Ryuuji'ye aşık oldu. Yine Auto onun için hala değerliydi.

Ryuuji ile birkaç sene çıktıktan sonra hastalandı ama herkesten gizledi, tam tedavi mümkün değildi ve bir daha futbol oynayamayacaktı. Erika onu hayatının anlamı olan futboldan koparan bir hastalık için bu kadar acıya katlanmak ve mücadele etmek istemedi ve tam da Auto'nun ilk defa sevgili yaptığı zamanlarda intihar etti.

İnsanlara -yakınlarına bile- hiç bir şey anlatmadığı için intiharını Auto'ya yordular. (Çünkü Erika Ryuuji'yle yakınlaşmaya başladıkları sıralar hala Auto'yu seviyordu.)

Sonra Ryuuji onun kendisine bıraktığı mektubu buldu. Erika mektupta ölmekten değil de yanlız kalmaktan korktuğundan bahsedince sevdiği kadını yanlız bırakmamak için intihar etti.

|Weltschmerz|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin