[26] Bacaklarını benim için arala

7.1K 645 1.7K
                                    

İyi okumalar 🔥 (26 bölümdür smut bekleyenlerin şerefine)
_________

Deltanın burnuna dolan tatlı ama baştan çıkaracak kadar etkileyici olan Gardenya kokusu bardağı taşıran son damlalardan olmuştu. Ellerini ince bele atmış ve masanın üzerinde oturan bedeni daha çok yaklaştırmıştı kendine.

Vita otomatik olarak bacaklarını aralamış, deltayı bacakları arasına aldıktan sonra, bacaklarını onun kalçasına dolamıştı. Masanın üzerinde oturmasına rağmen düşecekmiş gibi hissediyordu.

Hyunjin, kendini kontrol etmek adına Felix'in belinde duran ellerini sıkılaştırdığında dolgun alt dudağı dudakları arasına almış, susuzluktan çıkmış gibi emmeye başlamıştı.

Felix her ne kadar Hyunjin'e ayak uydurmaya çalışsa da onun hızlı dudak darbelerine yetişemiyordu. Hyunjin sesli bir şekilde alt dudaktan uzaklaşıp üst dudağı kendi dudakları arasına aldığında Felix ona rahatlık sağlamak adına başını biraz daha havaya kaldırmıştı.

İkisi de nefes nefese kalmıştı ama birbirlerinden de ayrılmak istemiyorlardı. Felix, bacaklarını daha çok sıkarak kendini Hyunjin'e doğru ittiğinde, Hyunjin tatlı dudaklardan ayrılmış ve koyu gözleri ile karşısında duran güzelliği süzmüştü.

Sadece öpüşmek dudaklarını şişirip onu bu kadar çekici yaptıysa altında inlerken ne kadar güzel olacağını düşünemiyordu bile.

Delta, vitanın belini hafif hafif okşarken alınlarını birleştirmişti.

H: "Rut dönemimdeyim Felix zorlanmayacağına emin misin?"

Değildi. Emin değildi. Daha önce kimseyle birlikte olmamıştı ve kendi sınırlarını da bilmiyordu. Ama Hyunjin'i en derinlerinde hissetmek istiyordu.

F: "Sadece devam et"

Felix, başını Hyunjin'in boynuna gömdüğünde kendini de istekle deltasına bastırıyordu. Ağır okyanus kokusu çoktan küçük bedenini zor durumda bırakmıştı.

Delta, vitasının boynuna doğru yöneldiğinde ellerini bu sefer vitanın kalçalarına yerleştirmiş ve sert olmayacak şekilde hafifçe sıkmıştı.

Hyunjin, Felix'i çıldırtacak derecede yavaş öpücüklerini pürüzsüz boyuna dizerken Felix istekle, durmadan kendisini Hyunjin'e doğru itiyor, Hyunjin'in kalçasına sarılı olan bacaklarını daha fazla sıkıyordu.

Deltanın dudakları vitanın mühür yerinde duraksadığında ikisi de derin bir nefes aldılar. Ruhları bile birleşmek için çırpınıyordu resmen.

Hyunjin, Felix'in boynundan yavaşça uzaklaşmış ve vitasının gözlerinin içine bakmıştı. Heyecan ve etkilenmenin verdiği hisler yüzünden irisleri titriyordu.

H: "Mühürlenmek ister misin? Bunu şimdi soruyorum.. ikimiz de mantıklı düşünüyorken"

Felix Hyunjin'in omuzlarında duran elleri ile daha fazla kızaran yanaklarını kapatmış ve gözlerini kaçırmıştı. Hemen şimdi bayılırsa her şey burada biterdi bayılmamalıydı.

H: "Felix istemiyorsan yapmak zorunda değilsin"

Vita sustuğu için delta istemediğini zamnediyordu ama bilmiyordu küçükğünün içinde kopan fırtınaları. Tüm bunlar Felix için yeniydi ve o nasıl tepki vereceğini bilmiyordu.

F: "Hayır istiyorum.. sadece nasıl"

Felix zorlukla da olsa, daha fazla kızarma tehlikesini göz önünde bulundurarak gözlerini tekrar Hyunjin'in gözlerine dikmişti. O an, o gözlerdeki isteği gördüğünde Hyunjin'in kendini ne kadar zor tuttuğunu anlamıştı. Biraz korkutucuydu...

Mr. Mafia (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin