LEON
Nita işlerin başına geçtiğinden beri bütün işleri bana yüklüyordu hanımefendinin kendisi ayısına damatlık bakıyordu.Gören görmeyen de ayısı ile evleniyor sanıcak...Yine bir görevden dönmüştüm.Saat gecenin 3'ü idi.Kendimi ofisine atmamla içeri Nitanın sekreteri girdi.
"Penny ne oldu Gine?"
"Patron size yeni görev verdi fakat bu görev diğerlerine benzemiyor efendim"
"Yani?"
"Yanisi mi var.1 saattir aşağıya inmen gerekteğini söylüyorum ya gören görmeyende özürlü sanıcak"
Dedi ve gitti.Oflayarak aşağı gizli toplantı odasına gittim.Nita oturmuştu ve diğer yerlerde crow,spike ve kit vardı.Bende gidiyordum işte...
Yerime tam oturdum birden slayt açıldı.Bir hiperşarj aleti çıktı.
"Ebesinin nikahı bune la"dedim
"Ne bekliyordun "dedi crow.
"Bilmem seni"dedim ağızıma 45. Şekerimi atarken
Birden kafamda bir diken hissettim.Hızla spike döndüm ve
"Napıyon lan konuşma özürlü"dedim ki Nita herkesi susturdu.
"Yeter!herkes bi dinlesin"dedi.
"Bu gördüğünüz hiperşarjı nasıl üreticeğimizi bulduk...ama..."dedi ve kafasını eğdi...
"Çok tehlikeli bir mafyanın elinde bir belge var..."dedi.
Nita konuşurken kit tüy yumağı ile oynuyordu bende tüy yumağına yanlışıkla(!) şeker fırlattım.Tüy yumağı yapış yapıştı.
Kit bana ölümcül bakışını atıp üstüme atladı. 44 dakikadır crowda spike ile uğraştığı için spike crowun kafasına sandalye attı.Kit fazla tırmalıyordu.Bende ağızına şeker soktum.Hızla sandalyeden kalktım.
"Crow yaşıyor musun?daha çok gençsin gakla bari kodumun kargası"diye dramımıza devam ederken. Nita bizi öldürücekmiş gibi bir bakış attı. Herkes yerine geçti.
"Dramanıza son verdiyseniz güzel...Evet bu belge hiperşarj üretimi için gerekli bu yüzden Leon kit siz belgeyi alıcaksınız.Spike crow siz ise mafyayı oyalicaksınız"dedi.
Ve herkesi geri gönderdi. Yarın için antreman yapıyorduk kit hala bana sinirliydi.Çıkışt ağızıma şekerli tüy yumağını soktu.Bende ağızına en nefret ettiği balığı soktum.
Crow ve spike gelicek olursak.Spike sinirini alamamış ve crowa diken atıyordu crow ise uçamaya çalışırken.Elprimo gelip üstlerine atladı.Sadece ayırmak istemişti ama crow galiba Allah katına gitmişti.Spike ise kurbağların olduğu göle uçmuştu.
Janet tam yerini bulup video kaydına aldı ve instagramına attı.Bunlarda otu boku atıyordu.Geçen videosuna "yere kuş sıçtı"diye başlık koymuş.Lan video ile alakası yok bide başlığın saçmalığı ayrıydı diye düşünürken kit ile odamıza geçtik.crow ile spike hastanelik olduğundan bize Edgar ile Collette katılıcaktı.
***SANDY
Bugün beni yanına babam çağırdı ve düşman ajanların belge için plan kurduklarını anlattı.Belgeyi korumak için bibi,ben ve gizli ajanımız Collette görevliydik.Collette orada sadece gizli ajandı fakat bu aralar Edgar diye bi çocuğa aşık olmuşa benziyordu.
Fazla umursamadım.Bizim belgemizi almak isteyen ajanları araştırdım aralarında bukelemun giysili çocuk vardı dikkatimi çekti çünkü yüzü gözükmüyordu...
Gece eve Collette geldi.Bibi ise sopasını temizliyordu.Collette gelir gelmez Edgardan bahsetmeye başladı. Bibi hemen engel oldu
"Yeter şu ergen bebeden bahsetme içimiz dışımız Edgar oldu yaa"dedi.Bende onaylar bir bakış attım.Collette iyi be dermişcesine bakıp odasına gitti.
Sabah uyandığımda herkes panik içindeydi.Ne oldu?dediğimde Collette ve bibi hiç bir şey demiyor işlerine odaklanıyorlardı ki jessieyi ağlarken yakalayıp ne oldu diye sordum
Kız tam cevap vericekken silah sesi geldi...
BÖLÜM SONU UA
DİĞER HİKAYE FAZLA SAÇMA OLMUŞTU NAPİM GÖZÜM TUTMADI...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AJANLAR(LEONDY)
RandomLeonun bir ajan olması ve sandy'nin ise mafya oğlu olmasıyla Leonun görevinin mafya babasında olan önemli bir belge lazım ama gönlü buna el vermiyor...