LEON
Hâlâ şoktaydım. Nita bana ne olduğunu soruyordu bende bir şey deneyince diretiyordu şimdi yine başladı.
"Ağabey lüpten lüpten benimmm için anlat şunuu"
"Tamam, sus yeter ki. Sandy ile tek bir gece geçirmiştik ya..."
"Eee"
"O zaman hamile kalmış..."
Nita şok içinde bana bakıyordu...
"Ciddi misin?!"
"Evet"
"Ne kadar düşmanımız olsada yapabileceğim bir şey yok..."
"Leon peki gidip bari sembolleri alsan"
"Nita derdine edeyim git kendin bul"
"Adamsın abi"
"Neden?"
"Geçen maymunluk taslıyordun da şimdi de farelik taslıyorsun"
"Tamam Nita sende ayılarına sahip çık"
Nita göz devirip gitti.
Sandy ile bugün aynı eve yerleşicez.
Aslında hala şaşkındım erkekti sonuçta...İki saat sonra onu evinin önünden alıcaktım.
Güzel bir şekilde 2 saat geçirdikten sonra, Kapıda onu bekliyordum. Ellerinde büyük valizler vardı ve ağır duruyordu. Bende gidip elinden valizi aldım.
Yol boyunca elim onun karnındaydı...
"Leon dur okşama artık karnımı..."
Arabayı kenara çektim.Sonra Sandye baktım suratı bembeyaz.Eliylede ağızını kapatıyordu.
Arabayı durdurunca hemen çıktı. Kustu. Ben ise arabadan inip sırtını sıvazladım. Gözlerine baktığımda hala bana olan öfkesi vardı.
"Sandy sakin ol-"
"Nasıl sakin olabilirim! Ha daha doğrusu düşmanımdan hamile kalmak kavramına nasıl inanamamı bekliyorsun?"
Oflamakla yetindim...
"Bak Sandy zorlmak istemiyorum ama bende inanamıyorum. Hayat işte sorumluluk alıcaz dedik!"
Bana duygusuz bir ifade ile bakıp arabaya geçti.
Yolumuz fazla uzundu beş saat sonra varıcaktık.Hava yavaş yavaş kararıyordu. Sandy kafasını bana çevirip öylesine baktı karar verdi.
"Leon çocuk doğduktan sonra nolucak?"
"Ne gibi?"
"Yani ayrılacak mıyız?"
"Madem yaptık sorumluluğu almalıyız. Birde ikimizin çocuğu yani mecbur evlenmek zorundayız"
Kafasını sallamakla yetindi.
Bu da son konuşmamızdı.Yol boyunca yatıp uyumuştu.
Eve geldiğimizde arabayı garaja park edip ilk Sandyi kucaklayıp yatak odasına çıkardım.Sonra valizleri getirmiştim.
****
SANDY
Sabah uyandığımda Leonun kollarının arasındaydım. Tam gözlerimi yeni açmışken hem karnım ağrıyordu hemde elimi ağızımı kapatarak laboboya gitmiştik.
Leon ise arkamdan uykulu gözleriyle gelmişti.Sırtımı sıvazlayarak iyi hissetmemi sağlıyordu. İçimdeki her şeyi boşaltınca(olamayan şey) dişerimi fırçaladım.
Sonra yatağa gidip kendimi sırt üstü yatağa attım.
Aşağıdan nefis kokular geliyordu.Aşağı indiğimde Leon sofrayı döktürmüştü...
"Leon sucuk nerdeee??🥺"
"Zararlı yiyemezsin" diye kestirip attı.
"Ama lüpten lüpten noğlurr?"
Gözdevirdi"iyi ama sadece 4 çatal izin veriyorum"
"Yess be!"
Sandalyeye oturup ya erkek olmazsa diye düşünüyordum. Çocuk daha üç haftalık felandı.
Daldığımı fark eden Leon tek kaşını kaldırdı; "noldu dargınsın biraz"
"Leon sence kız mı? Erkek mi?, ya da ya kız olursa ne yaparım ben" diye içimdekileri söylerken; refleks olarak hem Leonun beline sarılıp hem de gözlerimden yaşlar akıyordu.
Elini kafama koyup okşamaya başladı.
"Sandy dediğin çok korkunç... Neden ayrım yapayım?"
"B-ben bilmiyorum..."
"Sandy bu hisde sana yeni geliyor.Bende bilmiyorum nasıl baba olunacağını. Şunu biliyorum ki baba olucaksam çocuğuma ayrım gayrım yapmamalıyım."
"Teşekkürler" diyip ağlıyordum.
"Tamam ağlama çocuğa zararı olucak"
Diyip ellerini yanaklarıma koydu ve gözlerimdeki yaşları sildi.Yemeği yedikten sonra koltuğa uzandım. Bir taraftan karnımı okşuyordum.
Leon yanıma geldi ve karnımı okşamak için izin istedi bende izin verdim.
O karnımı okşarken ben hafif kızarıp huylanıyordum.
Bir kaç dakika karnımla konuştu. Sonra ise bana dönüp ; "Kontrollerini düzenli yaprırıyor musun?"
"Hmm hayır"
"Ne demek hayır?! Gitmen gerek yarın gidiyoruz itiraz mitiraz yok"
"Off"dediğimde bana göz devirdi.
Yemeği yedikten sonra koltuğa uzandım. Rahattım ki ta mide bulantısı olana kadar. Ağızımı kapatıp,içimdekileri boşalttım.
Dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkadıktan sonra Leonun odasına gittim.
Kapıyı tıkladım. "Gel" diye ses gelince içeri girdim.İçerde belgeleriyle ilgileniyordu ama benim karnında fazla bulanıp ağrıyordu.
"L-leon karnım çok kötü"
Bunu diyince direkt bana bakıp belgeleri bırakıp yanıma geldi.
Kollarımdan tutup destek verdi.
"Emin ol iyi olsam gelmezdim."
Göz devirmekle yetindi. "Sen bir kaç gündür gitmiyorsundur kontrollerine"
Beni alıp arabaya bindirdi.Yol boyuncada karnımı okşayıp durdu. Yapma diyordum yine dinlemiyordu.
Geldiğimizden beni arabadan çıkartıp hastaneye doğru yol aldırdı.Gittiğimizde sıra yoktu. Doktor neyim olduğunu sordu. Bende anlattım.
Sonra ise sedyeye geçmemi söyledi.Karnımı açıp o soğuk jeli sıktı.
"Hmm bebeğin gelişimi şuanda iyi fazla düzensiz besleniyorsun sadece..."
Leon kaşları çatık şekilde bana bakıyordu. Bende masum şekilde ona bakıyordum...
BÖLÜM SONU BLA BLA BLAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AJANLAR(LEONDY)
SonstigesLeonun bir ajan olması ve sandy'nin ise mafya oğlu olmasıyla Leonun görevinin mafya babasında olan önemli bir belge lazım ama gönlü buna el vermiyor...