Hello világ! Réti Hanga vagyok egy focistarajongó, gyermekszerető, csupaszív lány. Mindösszesen a 20 évem alatt, mióta e földön élek imádom a kisgyermekeket, de pont annyira rajongok a futballért is. Átlagos életem van. Egyetemre járok és ott szociálpedagógusként tanulok. Imádok utazni és éppen ezért is költöztem el Salzburgba. Németország számomra egy olyan világ, ami mindig is közel állt a szívemhez. A salzburgi egyetemen találkoztam először a TräumeBy alapítvánnyal, akik gyermekvédelemmel foglalkoznak és valóra váltják az olyan gyermekek álmát , amit ők saját erőből nem tudnának megvalósítani. Az egyetemi gyakorlatomat náluk töltöttem és itt ismertem meg a Smidt családot és a történetüket.
A Smidt család története 7 évvel ezelőtt kezdődött ,amikor is megszületett a Smidt házaspár első gyermeke Mila. Az első évben minden rendben ment, majd kiderült, hogy Mila autizmussal küzd. Az édesanya teljes mértékben tisztában volt a betegséggel és az ezzel járó nehézségekkel, de szárnyai alatt tartotta Milát és sok -sok törődéssel, odafigyeléssel, fejlesztéssel lassan , de úgy látszik beéri a társait. Az édesapa nem volt ennyire nyitott és elfogadó . Elhagyta az édesanyát és az ekkor 1 éves Milát. Az anyuka elkeseredett, kilátástalannak érezte a helyzetét, de ott volt neki Mila és egy olyan ajándék az élettől , amiről még nem is tudott. 2 héttel azután, hogy új életett kezdtek, ezuttal már kettesben , kiderült, hogy Milának kistestvére lesz. Az csöpség pedig a Noel nevet kapta.
Noel egy nagyon életvidám, szerettettel teli gyerkőc. Mikor először találkoztam vele, nagyon megfogtak a reményt sugárzó kék szemei, és az , hogy mennyire őszinte , annak ellenére is, hogy olyan helyzetbe kerültek, hogy az alapítványtól kértek segítséget. Noel születésnapi kívánsága az volt, hogy találkozhasson a magyar csodafiúval - Szoboszlai Dominikkal.
Na , de Milát se hagyjuk ki. Mila már 7 éves nagylány és rajong a futballért. A salzburgi gyermekfocicsapatban játszik és edzői szerint nagyon ügyes és tehetséges. Azt mondják róla : Még sokra viszi majd!
A két gyerkőc izgatottan várja a Dominikkal való találkozást, de megsúgom nem csak ők. Én is. De , hogy miért is ? Engem kértek fel , hogy kísérjem el a gyerekeket a találkozóra . Nagy focirajongóként nekem is egy hatalmas élmény lesz. Lesz vagy ez változtatja meg az életem ? Akkor még nem is sejtettem, hogy mi is vár rám....
YOU ARE READING
Az álmaimért mindent feladnék ... Szoboszlai Dominik FanFiction
FanfictionRéti Hanga egy átlagos gimnazista lány, átlagos élettel. Rajong a fociért , de pont annnyira , mint a kisgyermekekért. Az egyetemen szociálpedagógusként tanul és később a gyermekvédelemmel szeretne foglalkozni. Egy nap, egy kisgyermek álmát váltja v...