A nagy találkozás

46 2 0
                                    

Ez a nap is úgy indult , mint az összes többi. Reggeli rutin, reggeli és cseverészés a barátokkal , e-mail nézegetés. De mégis különleges volt. Ma volt a nagy nap. Miután Milát és Noelt összeszedtem a házuk előtt célba vettük az RB Salzburg edzőközpontját, ugyanis ide szerveztük meg a találkozót, magával a nagy Szoboszlai Dominikkal. 

Az edzőközpontba belépve minden nagyon lenyűgöző , de mégis inkább sportos volt , mint elegáns. A hallaban , a fotelben ott ült Dominik, a gyerekek oda is szaladtak hozzá és ő pedig nagy ölelésbe vonta őket. 

- Sziasztok ! Milyen volt az út - kérdezte tőlük kedvesen. 

- Nagyon szuper, de még szuperebb társaságot nyújtott Hanga néni az úton. - mesélte lelkesen Mila. 

- Hanga néni? 

- Igen. Ő az alapítvány munkatársa , aki elkísért minket.  - világosította fel Dominikot Noel.

- Szia. Réti Hanga- köszöntöttem immáron én is a focistát. 

- Szoboszlai Dominik, örülök a találkozásnak. Ha jól sejtem te is magyar vagy igaz? 

- Így igaz. Magyarországon születtem , de az egyetem miatt ide húzott a szívem. 

- Ha szabad kérdezni , mit is tanulsz pontosan? - kérdezte érdeklődően. 

- Szociálpedagógus leszek. 

- És az mit takar? Bocsánat a tudatlanságomért. - mentegetőzött.

- Nagyon sokféle területen tudnék dolgozni mind a pedagógia mind a szociális területeken, de nekem egy szerelem a gyermekvédelem. Itt olyan gyermekekkel és családokkal foglalkozhatok elsősorban , akik valamilyen nehézséggel , traumákkal küzdenek. 

- Nagyon érdekesen hangzik és mit lehet még tudni rólad kedves Hanga? Esetleg van valami kötődésed a focihoz? 

- Imádom a focit, ki is próbáltam magam benne, de sosem voltam jó .

- Akkor ez egy ok arra, hogy a legjobb tanárod legyen! Azaz én. ( kacsintás) 

Ezekután Dominik a gyerekkel kiment a pályára én pedig a kispadról figyeltem őket. egyfajta belső mozi ment közben bennem. Egy gyermekkori álmom vált valóra nekem is , hogy találkozattam a tőlem alig pár évvel idősebb , de annál inkább tehetségesebb focistával. Egy felém száló labda azonban véletlenül olyan erővel találta el a fejem, hogy meg is szédültem. Dominik , amint észrevette, hogy eltalált a labda, rögtön oda is szaladt hozzám, hogy megkérdezze minden rendben van - e. 

- Minden okés? - kérdezte illyedten. 

- Persze. Ne aggódj ! Kutya bajom sincsen - válaszoltam kedvesen, miközben elolvadtan azokban a gyönyörű barna szemekben. 

- Figyi, meg kéne nézze egy orvos is a fejed.

- Nem kell semmi szükség rá, jól vagyok - válaszoltam , de forgott velem a világ. 

- De kérlek nézessük meg , akkor leszek én is nyugodt- mondta és felsegített, majd elkísért a sportorvosi szobáig. 

Bent az orvos megállapította, hogy semmi bajom nincsen és haza mehetek. Erre számítottam , de arra nem, ami a viszgálat után történt. 

- Hanga, lehet egy nagyon furcsa kérdésem? - félve nézett rám. 

- Persze, mond csak nyugodtan. - feleltem bíztatóan. 

- Elkérhetném az instád?

- Persze. Add a telefonod. 

El sem hiszem, hogy a nagy Szoboszlai Dominik telefonja van a kezemben. Gyorsan bepötyögtem az insta nevem és elköszöntünk egymástól, mert nekünk a gyerkőcökkel véget ért mára a program. Vissza utaztunk az alapítvány épületéhet, ahol már az anyukájuk várta a gyerekeket. Nemsokára én is haza értem és nagy nehezen, hulla fáradtan ágyba kerültem. már fél álomban voltam , amikor pittyent egyet a telefonom. Majdnem szívrohamot kaptam. Nehezen ,de kinyitottam a szemem és nem hittem el amit ott láttam . 

Reti_Hanga: Szoboszlai Dominik követni kezdett téged. 

 De nem ez volt az egyetlen sokk a ma éjszakára. 

szoboszlaidominik: Szia Hanga! Bocsánat, hogy ilyen későn zavarlak csak azt szerettem volna kérdezni, hogy hogy érzed magad? 

Reti_ Hanga: Szia! A fejem csodásan van, de én hulla vagyok! 

szoboszlaidominik: Kimerített a mai nap? vagy a gyerekek? vagy netalántán én? 

Reti_ Hanga: A mai nap életem legjobb napja volt, de a gyerekek merítettek le igazán . A veled való beszélgetés , csak feltöltött, erőt adott a nap többi részéhez. 

szoboszlaidominik: Ennek örülök. Feltehetek , egy lehet hogy tolakodó kérdést? 

Reti_ Hanga: Persze , ne kímélj szupersztár! 

szoboszlaidominik: Szupersztár??? Viccelek nagyon tetszik! Nah, de a kérdésem az lenne , hogy holnap reggel meginnál velem egy kávét? 

Reti_Hanga: Persze , benne vagyok. 10- kor a Starbucksban? 

szoboszlaidominik: Nekem tökéletes. Akkor ott tala . Jóéjszakát Hanga. 

Reti_Hanga: Jóéjt Dominik!

Ilyen jó éjt üzenet után csak izgatottan lehetett várni a másnapot. De, hogy mi is történt másnap az egy új fejezet zenéje lesz... 

Az álmaimért mindent feladnék ... Szoboszlai Dominik FanFictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin