Bölüm 3

136 31 40
                                    

"Buz?"

"Buuz?"

"Buuuuz?"

"BUZ!"

Ölmüş kesin ölmüş.Gerçekten ölmüş.Duymuyor

Yatakta zorla doğrulmuş buzun yüzüne doğru yaklaşmıştım,ellerimle vücuduna dokundum.Buz hala sıcaktı,üstelik nefeste alıyor.

Yüzünü incelerken Buz'un aniden uyanıp sıçramasıyla ikimizinde yere düşmesi kaçınılmaz oldu

Üst üsteydik,gözleri gözlerime sabit öylece bakıyor.

Okadar hoş gözleri vark...

"Manyak mısın kızım?! Ne yapıyorsun üstümde "

Dedikten bir saniyelik bi süre sonra beni üstünden fırlattı,baya bildiğimiz fırlattı.

VAZGEÇTİM!

Bu manyak herifin hiçbir şeyi hoş değildi!

"Asıl sen manyak mısın be,manyak herif ?! Gecenin bu saatinde benim odamda,üstelik benim yatağımda ne yaptığını sanıyorsun.Seni güvenlikçilere şikayet edicem.Güvenlik! Güvenlik!

Daha çok bağıracaktım ki Buz'un üzerindeki önlüğü farkettim,doktor önlüğü?

"Bir sorun mu var Günes ?"

Odamı igrenç ses tonu ile dolduran doktor Ömer 'di

Bu adama bir türlü ısınamamıştım.Neyse zaten hastaneden sonra birdaha görmeyecektim.

"Evet var,hemde çok büyük bir sorun var! Odamda tanımadığım birisi yatağımda uyuyor.Doktor önlügü ile hastaneye kaçak girebiliyor ve siz bana bir sorun mu var diyorsunuz?

"Bir açıklaman var mı Buz?"

"Dışarda konuşabilirmiyiz"

Ömer Bey'in cevabını beklemeden odadan ayrıldı.En azından Buz kadar kaba değildi Ömer Bey.Müsade isteyerek odadan ayrıldı.

Neredeyse çıktığı gibi odaya giren Ömer Bey'e kaşlarım çatık bir halde 'Açıklama bekliyorum' dercesine bakış attım.Anlamış olacak ki konuşmaya başladı

"Demin yaşadığın tatsız olay için ben onun adına özür dilerim.Buz, hastaneye doktor önlügü ile girmis kacak bir serseri falan degil.O,bu hastanenin stajerlerindendir.Kendisi 3 aydır neredeyse hemen hemen hergün gece nöbetçi oluyor.Kendisi uyumadıgını iddaa ediyor fakat elbet mantıklı bir açıklaması vardır.Zaten görüşmeye fırsatınız olacak.Bunu ozaman siz kendi aranızda konuşursunuz,iyi geceler"

Bu konuşmasından sonra odamı nihayet terk etti.

Bu herif gercekten manyakti,3 ay gece nöbeti tutuyor olmakta neyin nesi?

Acaba ruh hastası mı? Yoksa psikopat mı?

Ondan herşeyi bekliyorum doğrusu..

****************

Annem ve Doktor Ömer Bey'in konuşma sesleri ile gözlerimi açtım..

Aman ne hoş.. İşte başlıyoruz

İlk başlayan annem oldu

"Günaydın Günes,çıkış işlemlerin tamamlandı.Kendini hazır hissediyorsan hemen evimize gidiyoruz"

"Evet,muhabbetinizi bitirdiyseniz hemen çıkabiliriz buradan"

Söylediklerimde  garip birsey yoktu.Olmamasına rağmen annem ve Ömer Bey birbirlerine kaygıyla baktılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Buzlu Gunes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin