Aslı SANCAK
Merhaba ben Aslı. 20 yaşındayım. Doktorluk okuyorum. Annem babam ve ablamla birlikte yaşıyorum. Dün gece kötü bir olay yaşandı...
DÜN GECE
Odamda kitap okuyordum ve birden kapı çalmaya başladı. O kadar sert ve sesli vuruluyordu ki kapıya hemen yerimden kalkıp aşağı indim. "Anne! Ne oluyor?" dediğimde annem endişeli bir şekilde bana baktı "Bilmiyorum kızım öğreniriz şimdi." Annem kapıya yöneldi bende hızlı adımlar ile arkasından gittim. Kapıyı açtığımız an babam içeri daldı. Kendisinde ne bok ararsanız vardır kumar vb. Bağırarak konuşmaya başladı "ASLI HEMEN GEL BURAYA!" hemen yanına gidip karşısına geçtim "Efendim baba" babamın gözlerinden ateş fışkırıyordu sanırım yine kumarda kaybetmişti ve sinirini benden çıkaracaktı. Derin bir nefes aldı. Sakinleşmeye çalışıyordu ne yaptığını anlamadım. "Kızım bak sana düzgün bir şekilde söyleyeceğim." İyice meraklanmıştım "buyur baba" duyduğum şeyle şok olmuştum ve gözlerim dolmuştu. "Evleniyorsun!" başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü resmen. "Ne! Hayır baba bana bunu yapma lütfen." Babam sinirlenmişti "Sana bir kere söyleyeceğim demiştim!" "HAYIR! BEN KİMSEYLE EVLENMEM!" babam fazla sinirliydi hiçbir şey söylemeden beni kolumdan tuttu ve bodruma indirdi annem ve ablam ağlarken perişan olmuşlardı. Merdivenlerden indiğimiz gibi beni yere fırlattı. Karşıma geçip kemerini çıkarmaya başladı. Ve yine başlıyorduk bir saat boyunca aralıksız dövmüştü beni. Yerden kalkacak gücüm bile kalmamıştı. Odadan çıkmadan önce dönüp "Rahmetli Mehmet amcanın oğlu Efe ile evleneceksin! Yarın gelip seni alacak." Odadan çıkıp kapıyı kilitledi. Efe'yi daha önce görmüştüm ama o çok karanlık biriydi ondan korkuyordum. Benden hoşlandığını duymuştum.
ERTESİ GÜN
EFE KARACA
Bu gün Aslı'yı alacaktım ve şu an evlerine doğru gidiyordum. Babasının nasıl bir piç olduğunu biliyordum şerefsizin tekiydi. Evlerinin kapısına geldik 30 korumam benimle birlikte evin önüne geldi geri kalanı arabaların yanında kaldı. Kapıyı çaldım kapıyı annesi açtı gözleri kıpkırmızıydı bir şey olduğunu anladım. İçeri daldım babası koltukta oturuyordu. Beni görünce ayağa kalktı "Oo müstakbel da-" lafını böldüm. "Kes şamatayı Aslı nerede!?" kafasını kaldırıp bodrumda dedi. Bodrum mu!? Hemen hızlı adımlarla bodruma indim kapı kilitliydi tekme atıp kırdım. Gördüğüm şeyle sinirim tepeme çıkmıştı. Aslı öylece yerde yatıyordu. Hemen yanına gidip diz çöktüm. "Aslı!?" sesimi duyunca gözlerini araladı. "E-Efe..." "Dayan güzelim geldim." Onu hemen kucağıma aldım ve evden çıkardım. Kucağımda Aslı ile birlikte arabanın arka koltuğuna oturdum. Yüzü çok narindi ben bakmaya kıyamazken o babası olacak şerefsiz ona vurmuştu. Eve geldiğimizde Aslıyı yatak odama çıkardım ve yavaş bir şekilde yatağa yatırdım.
İlk bölüm kısa oldu kusura bakmayınn
İlk defa yazıyorum fikirlerinizi belirtir misiniz?
YOU ARE READING
MAFYAM
RomanceÖlen babasının arkadaşı olan şerefsiz bir adamın kızına aşık olan mafya babasından kızını kendisine vermesini yoksa onu öldüreceğini söyler. Adam kabul eder. Genç kız ondan korkmasına rağmen kendini onun yanında güvende hisseder. Ama ileride olacakl...