1.

7 0 0
                                    

Mercedes
Zrovna jsem seděla na posteli a projížděla si Instragram, když mi do pokoje vlítl můj o rok starší bratr Cameron a začal se mi rozvalovat v posteli. Zákeřně jsem se na něj zašklebila a hodila po něm polštář. ,,Héééj," dotčeně otevřel pusu a úder mi vrátil. Uchechtla jsem se a dala si polštář pod hlavu. ,,Co chceš Camerone?" Pozdvihla jsem obočí. ,,Nic nechci, ale přijel Jason s Ariannou, tak jsem myslel -" Nestihl to ani doříct, protože jsem v tu ránu vyletěla z postele pozdravit bratra a jeho přítelkyni. A zanedlouho se ozvalo dupání Camerona, jak peláší za mnou.

,,Nazdárek," usmála jsem se a přisedla si k rodince na gauč. Byli tu úplně všichni. Babička, mamka, taťka, moji tři bráchové Cameron, Jason a Zayn a Arianna. Všichni mě hromadně mě pozdravili a já si sedla k Ari a objala ji. Měla jsem ji moc ráda, chodí s Jasonem už asi pět let, byla pro mě jako starší sestra hlavně během dospívání. ,,Tak když už jste se tu všichni tak hezky sešli, chtěli bychom Vám oznámit, že se s Ariannou budeme brát," ujmul se slova Jason. Nadšeně jsem vyjíkla a skočila na ně. Měla jsem za ně hroznou radost, moc jsem jim to přála, jsou nádhernej pár. ,,Moc gratulujeme," ozval se i zbytek rodiny, když jsem se konečně uklidnila a pustila je ke slovu. ,,Kdy se na tuto radostnou událost můžeme těšit?" Zeptala se babička. Vím, že Ari vždycky snila o zimní svatbě, ale vzhledem k tomu, že už je listopad, tak to asi bude až příští rok. ,,No vlastně.." Ari se pousmála. ,,Za tři týdny," řekla a v místnosti se rozlilo ticho. ,,Za tři týdny a vy jste nám to řekli až teď?!" Vyhrkla mamka. ,,Sice jsem Ari požádal o ruku teprve včera, ale všechno jsem měl promyšlené. Chtěl jsem ji požádat na naše výročí a zároveň jsem věděl, že touží po zimní svatbě.. Termín mám zarezervovaný už od jara," pochlubil se nám svým plánem a na to se ozval taťka: ,,To je můj kluk! Vidíš Stephanie, jak je po mně chytrej?" Zazubil se na mamku a ta nad ním pokroutila hlavou. ,,Tak aspoň nám to čekání rychle uteče.." zasmála se. ,,ale čeká nás teda rychlo-akce!" Zdvihla prst a všechny si projela pohledem. ,,No přece nákupy!" Nadšeně tleskla a všichni se zasmáli. ,,A hned zítra!" Dodala. Mamka je módní návrhářka, miluje nákupy oblečení, šperky a vše tomu podobný. Možná jsem to po ní trochu zdědila, nebudu lhát. Miluju vymýšlet outfity, kombinace všemožných druhů oblečení to je moje.

,,Jo a Merci, řekni Erin, že je také zvaná, rádi ji tam budeme mít," zazubila se na mě Ariana. ,,i její rodiče, samozřejmě." Dodal Jason. Erin je má nejlepší kamarádka už od školky, patří k nám do rodiny. Její mamka se s tou mojí zná taky od dětství, trávíme spolu hodně času jakožto rodiny.

Jakmile se všichni vrátili do svých konverzací, začala jsem si povídat s Ariannou. ,,Tak co, máš nějakou představu?" Zdvihla jsem zvědavě obočí. ,,Mám, ale nech se překvapit, každopádně šaty nechci nějaký obrovský. Asi ideálně upnuté s dlouhou vlečkou," zamyslela se. ,,Tyo už se moc těším," zasnila jsem se. Nikdy jsem na svatbě nebyla. ,,Nejspíš ji budeme ladit do nějaké světle modré, takové decentní bychom to chtěli," usmála se. Bylo na ní vidět, že se moc těší. Měla jsem za ně obrovskou radost. Cinkl mi telefon, tak jsem se pro něj natáhla a otevřela instagram.

Erin: Helloou, celej den ani jedna zpráva? Si beru osobně, jsme ještě vůbec besties?!
: Ahoj Erin. :d Jasně že jo, přijel brácha s Ari, bude svatba!! A ty seš taky zvaná.
Erin: To si děláš prdeeel! Sedám do auta, za chvíli jsem tam.
Uchechtla jsem se nad její zbrklostí a začlenila se do konverzace.
ˇˇˇ

Ještě než Erin stihla přijet, všichni se rozutekli a Jason s Ari odjeli domů. Proto jsme zavítaly rovnou do mého pokoje a Erin si to namířila do mé postele, kde se zachumlala. Vypadala vtipně. ,,Tak nějaký drby šuup, dlouho jsme se neviděly," zazubila se na mě. Nechápavě jsem se na ní podívala. ,,Erin, odjela jsi ráno a jsou teprve dvě odpoledne," zasmála jsem se. ,,Však to je celý dopoledne! A čistě teoreticky i celé poledne kousek odpoledne!" Pyšně se zazubila a já pobaveně pokroutila hlavou. Bože můj, to je dílo ta holka. Než jsem se jen stihla otočit, už po mně házela telefon s otevřeným foťákem. ,,No coo, nemrač se na mě, dlouho spolu nemáme fotku," objasnila a začala pózovat. Nafotily jsme několik selfíček a potom aspoň na chvilku dala Erin pokoj, protože vybírala, kterou dá na instagram a já si tak na na chvíli odpočinula od mé milované upovídané brunetky. ,,Mám to," Erin udělala oslavnej taneček a já se nad tím zasmála.

Celý zbytek dne jsme proválely v posteli a koukaly na romantický filmy, které jsme klasicky probrečely. Okolo půl sedmé se Erin zvedla s tím, že už pojede. Docela mě to překvapilo, protože většinou odjíždí okolo deváté a nebo tady spí, ale rozhodla jsem se to neřešit. Stejně jsem potřebovala udělat něco do školy a s Erin - holkou co má školu na párku a prochází jen díky mně - by to opravdu nešlo. Proto jsem se s ní rozloučila a šla se učit na zítřejší test z matematiky. ,,Mercedes! Večeře!" Slyšela jsem svolávací křik babičky a vydala jsem se do kuchyně. ,,Kde je Zayn a Cameron?" Zeptala jsem se když jsem si sedla ke stolu. ,,Zayn pracuje na bytě a Cameron před chvílí odjel, prej za Dylanem a Joshem," pokrčila mamka rameny a podala mi talíř s jídlem. Taťka tu taky nebyl, pravděpodobně zas pracuje. Je to workoholik. Vlastní modelingové studio a má práce až až. Občas je mi mamky líto, ačkoliv to nedává znát, jde vidět jak ji mrzí, že tu věčně není a cítí se sama. Všechny děti se jí pomalu stěhují z domu a nebo se už žení. Naštěstí tu jsem ještě já a Cameron, a já se zatím rozhodně nikam nechystám. A Cameron? Ten z domu asi taky jen tak nepůjde. A nesmím zapomenout na babičku. Ta se k nám přistěhovala rok a půl zpět, když zemřel dědeček. Moc mi chybí. Při vzpomínce na něj jsem se podívala na svůj náramek. Dal mi ho k šestnáctým narozeninám, pár dní předtím, než zemřel.

,,Půjdu se projít," oznámila jsem a šla se obout. ,,Teď?" Pozdvihla obočí a koukla se na hodinky. Za chvilku bylo osm a venku byla už pěkná tma. Mamka o mě měla strach. Jsem její jediná dcera a co tak vím, tak má za sebou dost zlou zkušenost z mládí, tak se jí ani nedivím. ,,Neboj mami, dám si pozor a zapnu polohu," mrkla jsem na ní. Je pravda, že jsme docela známá rodina a nejednou se mi stalo, že na mě někde někdo pokřikoval. Párkrát jsem fotila oblečení do katalogů. Hlavně maminčiny návrhy.

 Hlavně maminčiny návrhy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 02 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

MercedesKde žijí příběhy. Začni objevovat